İYİ OKUMALAR ^_^
** multimedya - EMRE
- CANSU
Gözlerimi açtığımda biran nerede olduğumu anlayamadım etrafı gözlerimi kısarak incelemeye başladım.Yeni uyanmış olmamın etkisi beni oldukça budala gibi gösterirdi.
Üzerimdeki pikeyi yavaş hareketlerle üzerimden çektim.Üzerimdeki bol gömlek dikkatimi çekmişti.
Yataktan kalktığımda üzerimde sadece diz üstüme gelen bol gömlek olduğunu farkettim.Biranda herşeyi hatırlamaya başladığımda ağlamam bir oldu. Hayır olamaz değil mi ? Bu kadar alçak olamaz.Göz yaşlarım eşliğinde oda da ileri geri ilerleyerek kendi kendimi teselli etmeye çalışıyordum..
'' Hayır ..Hayırr ..Yapmamıştır o kadar kötü olamaz ''
Gözyaşlarımı ellerimin tersiyle sildim.Aynadaki iğrenç görüntüme baktığımda suratımı asmadan edemedim.
Yatağa doğru ilerleyip aynadaki yansımamı görebileceğim şekilde kenarına oturdum.Her ne kadar göz yaşlarımı saklamaya çalışsamda benden habersiz hapsoldukları yerden akın akın akıyordu.
Ellerimle saçlarımı düzelttim.Aynadaki yansımama bir zaman baktım.Sanki zaman kavramı yoktu benim için ..Dakika saniye saat kavramı yoktu.. Aklıma gelen fikirle ancak bu şekilde kurtulabileceğimi düşünerek aynanın yanına doğru ilerledim.
Bu fikir beni korkutsa da cesaretimi toplayıp bunu yapmam gerekiyordu.Çok çok kan kaybederdim.Hastaneye götürdüklerinde odadan çaktırmadan kaça biliridim. Derince bir nefes aldım.Etrafımda aynayı kırabileceğim bir şey olmadığı için ellimi yumruk yaptım.yutkunarak gözlerimi sıkıca kapadım.Biranda gelen deli cesaretim ile aynaya vurdum.
Vurmamın etkisiyle canım acımıştı.Ağzımdan ufak çaplı bir çığlık cıkmıştı.Yumruk yapıp vurduğum elim kesilmişti .Kırılan camlar kristal misali yere düşmüştü.Kesilem elin kanıyordu.
Damla damla küçük göl oluşturmaya başlamıştı bile .Bunu gördüğümde çapraz gülümsemeden edemedim.Bir insan kendine zarar verdi diye sevinir miydi ? Şimdide yavaş yavaş aklımı kaybetmeye basladım. Yere oturup elime bir cam parçası aldım.Elimdeki küçük kesik yeterli değildi.
Bileğimin üzerine yerleştirip biraz öylece bekledim.Gözlerimi kapatıp derince nefes verdim.Yutkundum.
Gözelerimi sıkıca yumup elimdeki cam parçasını bastırdım..
'' Sen ne yaptığını sanıyorsun ''
Duyduğum ses ile irkilmem bir oldu. Arastan başkası değildi bu.
Şok bir ifade ile elimdeki cam parçasını elimden alıp kenara bıraktı.Kaşlarını çatarak ellerimi ellerinin arasına aldı.Konuşmak için dudaklarımı araladığımda
'' Sakın konuşma küçük eğer tek kelime edersen daha çok sinirlenmeme neden olursun ''
Dişleri arasında tısladığın da susmayı tercih ederek gözyaşlarımın sicim sicim akmasına izin verdim. Biranda üzerimde ki gömlekten ani bir hareket ile yırttı.Bu hareketi ile ağlamamın etkisiyle gözyaşlarım eşliğin hıçkırık çıktı.
Yaralı elimi yavaş hareketler eşliğinde elindeki gömlek parçası ile sarmaya başladı.Bunu o kadar dikkatli yapıyordu ki gözlerinin kırpmadan küçük bir bebeği severmişçesine .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFEN AŞK
Teen FictionKimileri vardır; gerçek aşkı sadece deneyerek bulmaya çalışır. Kimileri de vardır; gerçek aşkın aniden geleceğini umut ederek bekleyenler... Cansu da aşkı bitmeyecek bir umutla bekleyenlerdendi. Fakat aşkın onun için bu kadar acı olabileceğini bilm...