// SORUMA CEVAP VER //

297 20 2
                                    

                                                                        İYİ OKUMALAR..!  ^_^

Multimedya ** CANSU 

Bir zaman sonra artık vücudumu hissetmiyordum ve gözlerimin kapanmasına engel olamıyordum..Gözlerim kapanmakta ısrar ettikçe ben açıyordum daha fazla dayanamayarak gözlerimin kapanmasına izin verdim.....

Gözlerimi açtığımda yatakta yatıyordum.Hareket edemiyordum.Çok üşüyordum fakat beni saran kollar sayesinde ısınıyordum..

Kendimi o kolların arasına daha çok soktum.gözlerimi kapattım..

Gözlerimi kapatmamla açmam bir oldu.. Ne yani yatak , ben ve beni saran kollar mı..??

Üzerimdeki kolları fark etmem ile kasılmam bir oldu.Ben herhangi bir erkekle hiçbir şekilde temas kurmadığım halde şuan ki durum oldukça kızarmama neden olmuştu.Bir an önce beni saran ton ağırlığındaki kollardan kurtulmam gerektiği kanaatine  vararak ağır hareketler ile yatakta dönmeye çalıştğımda bunun iyi bir fikir olmadığını anlamam çok geç sürmedi.

Hareket etmeye çalıştığımda bunu becerememem sıkı ıkıya sarılmış olmamdı.Nefes zor alıyordum o derece.Arasın karın kaslarını bile çok rahat hissedebiliyorum.En iyisi Aras hödüğü uyanana kadar böyle kalmak.Aras kalktıkdan sonra bende rahatlıkla kalkabilirim o zaman.

'' Uyumadığını biliyorum küçük cadı ''

Ensemde hissettiğim ses ile irkilmem bir oldu.Arasın söylediklerine karşılık susmayı tercih ettim.

'' Kollarımı gevşettiğimde bana dönmeni istiyorum '' dediğinde ne söylediğini sonradan idrak edebilmiştim.Kararsızdım.Ne yapacağımı düşünüdüğüm sırada 

'' Eğer söylediklerimi ikiletirsen ne olacağını biliyorsun değil mi '' 

Söyledikleri ile aklıma bana yaptıklarının gelmesi bir oldu.Her ne kadar dönmek istemesem de bana yapabilecekleri beni oldukça korkutuyordu.Mağlum bir şizofrenin neler yapabileceği hakkında hiçbir şey bilemeyiz bu manyak tam bir şizofren..

Kollarını gevşettiğinde yavaş yavaş olduğum gibi ona döndüm.Yüzüm tam çene altında isabet geldiğini gördüğümde içimdeki sevinç tarif edilemezdi.Ona bakmamaya dikkat ederek boyun girintisine odaklanmıştım.

Gözlerinin bende olması beni bir hayli rahatsız ediyordu.Üzerinde hiçbir şey yoktu ki bunu gec farketmem ile gözlerimi iriletip sıkıca kapatmam bir olmuştu.Çıplak bir vücut ile bu kadar yakınlığım olmamıştı.Gözlerimi kapatmam ile Arasın sesini duymam bir oldu.

'' Gözlerini aç ve gözlerime bak '' dediğinde artık susmamam gerektiğini düşünerek gözlerim kapalı bir şekilde 

'' Bakmak istemiyorum '' dedim.Bana karşılık 

'' Ne o hiç bu kadar yakından çıplak bir vücut ile temas kurmadın mı '' söyledikleri alay içeriyordu.Ona karşılık

'' Evet bulunmadım ve bu durum oldukça rahatsız edici '' dedim.

'' Şimdi sen bana bakire olduğunu mu söylüyorsun '' dediğinde gözlerimi irice açmam bir olduKaşlarımı çatarak 

'' Konuyu neden başka yere çekiyorsun '' dediğimde kaşlarını çatarak 

'' Soruma cevap ver bakire misin ''.

Sorduğu soru ile her yanımın yandığını hissettim.Oldukça utanmıştım.Gözlerimi gözlerinden alarak tekrar boyun girintisine bakmaya devam ettim.

Çenemde hissettiğim el ile başımı kaldırarak ona bakmamı sağladı.

'' Bir daha sormayacağım cevap ver bakire misin '' dediğinde 

'' Neden bunu öğrenmek istiyorsun ''  dedim.

Biranda yatkdaki ani hareketler ile Arası üzerimde bulmam bir oldu.Yüzü yüzüme oldukça yakındı .Verdiği nefes suratıma çarpıyordu.Ellerim ile omuzlarından ittirmeye çalışsamda hiçbir işe yaramıyordu.

'' Cevap ver yoksa kendim bizzat öğrenirim '' suratında bir çapraz gülümseme eşliğinde söylediği bu cümlesi beni oldukça korkutmuştu.Yapar mıydı gerçekten.Bir şizofren herşeyi yapabilir.Daha fazla direnmeden sorduğu soruya cevap vermeye karar verdim.Ancak bu durumdan o şekilde kurtulabilirdim.

'' Evet bakireyim '' diyerek kaşlarım çatık bir şekilde devam ettim '' Sorunun cevabını verdim şimdi üzerimden kalk '' dediğimde Kulağıma nefesini üfleyerek 

'' Kendini bana saklaman beni sevindirdi küçük cadı '' dedi ve ne olduğunu anlamadan biranda dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

 **********************************************************

*************************************

EVVVVVEEETTTT ARRKADAŞLARR ~_~

Birkaç kişinin ısrarına karşılık devam etmeye karar verim.Fkat devam edip etmemem sizlere bağlı vote ve yorumlar az olursa hikaye duracak yani hikayeyi bitirmeyeceğim devam edecek fakat sizlere bağlı olarak kısa zamada veya uzun zamanda yazdığım yeni bölümü yayınlayacağım bu güzel bir çözüm yolu oldu sanırım...BİLİYORUM BU BÖLÜM OLDUKÇA KISA FAKAT ANİ BİR KARARLA GERİ DÖNDÜĞÜM İÇİN BÖYLE OLDU BU SEFERLİK AFFEDİN ^_^

SİZLERİ SEVİYORUMM :D 

KENDİ KİŞİSEL HESABIM ( sadece_sjsjsj ) 

TESADÜFEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin