İYİ OKUMALAR..!!! ^_^
*** Multimedya Emre ***
-CANSU....
Arkamdan kulağıma değen nefes ile ürkmüştüm.
''Merhaba küçük cadı '' bu duyduğum ses ile irkilmem bir oldu.Bu ses bana tanıdık geliyordu.İlk adım seslerini duyduğumda tedirgin olmuştum , arkamdaki kişinin kim olduğunu görebilmek için arkama dönmeye çalıştım fakat hiçbir işe yaramadı.Sandalyeye bağlı olduğum için arkama dönmem imkanzsızdı..
Bu cümleden sonra tam arkamda olduğu için kafamı çevirmem ile evet o kişiyi görmüştüm.O kişiyi görmem ile ufak çaplı bir şok geçirdim.Bu şok etkisiyle gözlerimi iriterek
'' Se..See..Sen..B..Ben..Beni..'' diyebilmiştim.
Konuşamıyordum.Sadece söylemeye çalıştığım saçma cümle sonrasında susumayı tercih ettim.Benim bu tepkime karşılık sadece sert bakışlar ve suratındaki hafif gülümseme yer edinmişti.
'' Ne o küçük cadı dilini mi yuttun. ''
Bunu kulağıma fısıkdadıktan sonra karşımdaki sandalyeye bacakğını diğer bir bacağının üzerini atıp oturdu.Bu oturuşu onu çekici yapıyordu.O kadar dik oturuyordu ki bu onu daha da çekici kılmıştı.
Söylediklerine karşılık derin bir nefes alarak ve kekelememeye dikkat ederek
'' Benden ne istiyorsun ''
'' Zamanla öğreneceksin bu kadar aceleye gerek yok , sen benim istediklerimi ver yeter ''
Söylediklerinden hiçbir şey anlamamıştım.Kaşlarımı çatıp
''Anlayamadım..Zamanla derken ''
'' Bu zaman sana bağlı tabii sorduğum sorulara açk , net ve doğru cevap verirsen ne sen işkence görürsün ne de ben zaman kaybederim''
'' Nasıl yani anlayamıyorum ne gibi sorular ''
'' Küçük cadı numaraya yatma sende biliyorsun ne gibi şeyler olduğunu ''
'' Neyden bahsettiğini gerçekten anlamıyorum ''
dediğimde kaşlarını çattı ve inanılmaz korkunç görünüyordu.Bu bakışlar kalbimin yerinden çıkacakmış gibi atmasına neden olmuştu.Korkmuştum.Ayağa kalkarak yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Ellerini omuzlarıma koydu.
'' Peki küçük cadı olacaklardan sorumlu değilim sen istedin ''
dedikten sonra beni hızlı ve öfkeli bir biçimde çözmeye başladı.Bu tepki ile gözümden yaş akması bir oldu.Korkmuştum hem de çok.Gözyaşlarımı durduramıyordum.
'' Ne yapacaksın bana , ne istiyorsun benden , bırakın beni ''
hıçkırıklarım arasında sadece bunları söyleyebilmiştim.Buna karşılık cevap gelmediğinde
'' Sana söylüyorum '' dediğimde çözmüştü beni ve bileğimden tutarak hızla kapıya yöneldi.
Çırpınmaya başladım böylelikle onu yavaşlata bilirdim.Ama benden daha kuvvetliydi.Cebinden bir anahtar çıkarıp , kapıya taktı. Bende bunu fırsat bilerek ayağına var gücümle bastım.Ama işe yaramamıştı.Halbuki ayağımda topuklular vardı.
Kapı kilidini çevirdiğinde , kapıdan dışarı çıkmadan son bir hareket denemeyi her şeyi göze alarak karar verdim ve dirseğimi karnına geçirdim.Kaşlarını çatıp bana baktığı sırada bununda işe yaramadığını fark ettim.Aksine bu benim zararıma olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFEN AŞK
Teen FictionKimileri vardır; gerçek aşkı sadece deneyerek bulmaya çalışır. Kimileri de vardır; gerçek aşkın aniden geleceğini umut ederek bekleyenler... Cansu da aşkı bitmeyecek bir umutla bekleyenlerdendi. Fakat aşkın onun için bu kadar acı olabileceğini bilm...