★ TANITIM ★

1.2K 29 4
                                    

Kimileri vardır; gerçek aşkı sadece deneyerek bulmaya çalışır. Kimileri de vardır; gerçek aşkın aniden geleceğini umut ederek bekleyenler...

Cansu da aşkı bitmeyecek bir umutla bekleyenlerdendi. Fakat aşkın onun için bu kadar acı olabileceğini bilmeyerek, gece kadar karanlık aslında bir gökyüzünü aydınlatan yıldız kadar umutluca olmasına rağmen körü körüne bu aşka bağlandı. Bu aşkın, dönüş noktası olmayan bir bataklığa düşmüş olması hayatına nelere mâl olacak ?

★★★★★

Artık gözleri insanlığa dair kararmış, kalp paramparça bir bütün haline gelemeyecek kadar kırılmış onun için sadece siyah var. Diğer renklere kör olmuş....

Aras için AŞK yoktur. O sadece kızları ihtiyacını giderebilmek için bir sex objesi olarak gören karanlık mafyalardan bir tanesidir...

PEKİ ARAS ve CANSU KARŞILAŞIRSA NELER OLACAK ??

★★★★★ ★★★★★

MERHABA ARKADAŞLAR BU YAZDIGIMIZ HİKAYENİN PROFİLDEKİ ARKADAŞIMIZLA HİC BİR ALAKASI YOKTUR. BAZI AKSAKLIKLAR ( E-POSTA ONAYI SORUNU OLAYINI HALLEDEMEDİĞİMİZ İÇİN BURADAN YAZIYORUZ. ) BU YÜZDEN BİZE YARDIMCI OLMAYI KABUL ETTİ. YANİ BU HİKAYE SADECE BEN ( ZEHRA ) VE ARKADAŞIM ŞÜHEDA YAZIYORUZ. İLK DENEYİMİMİZ UMARIM TANITIM DİKKATİNİZİ ÇEKMİŞTİR. BEĞNEREK OKUMANIZ DİLEĞİYLE..

sadece_sjsjsj ( ZEHRA KAYA )

melek-benim-eda ( ŞUHEDA KAVAKLI )

BİZİM WATTPAD HESAPLARIMIZ

TESADÜFEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin