****** İYİ OKUMALARR ***
**Multimedya - Ecrin ***
- Ecrin....
Barda ersin ile dans ederken arada cansuyu gözlerim ile yokluyordum.Kendimi baya dansa kaptırmıştım ki cansuyu unutmuştum.Ben eğleniyordum fakat o masada tek başına çok sıkılmıştır.
Bu düşünceler ile ersinin kulağına eğilerek '' ben yoruldum cansunun yanına gidiyorum '' dedim.
'' Peki o zaman birlikte gidelim '' diye karşılık verdi.Bende gülümseyip masaya doğru ilerledim.Masaya baktığımda cansu masada yoktu.Gözlerim ile etrafı süzdükten sonra elime telefonumu alıp , sessiz bir yere geçtim.Bu sırada ersin masada , gözleri bende öylece bekliyordu.Telefon tuş kilidini açtığımda cansudan gelen bir mesaj ile karşılaştım.
'' Canım ben çok sıkıldım , sen eğlenmene bak iyi gidiyorsun :) Aklın bende kalmasın biraz hava alacağım , sonra zaman kaybetmeden eve geçeceğim cemre merak etmesin ''
Bu mesaj ile suratımı asmam bir olmuştu.Kızı niye tek bıraktım ki ben ya neyse bende eve gitsem iyi olacak.Tekrar masaya ersinin yanına ilerledim.
'' Kusura bakma ya benim gitmem lazım bir işim çıktı ''
'' Peki ben bırakırım istersen ''
'' teşekkür ederim buna hiç gerek yok , sen eğlenmene bak '' dedim gülümsemem eşliğinde.Çantamı elime alarak çıkışta bekleyen hazır taksilerden birine atladım...
Eve geldiğimde çok yorgun hissediyordum.Bir duş alma ihtiyacı duyarak kendimi ılık suların arasına attım.Yarım saatlik duş sonrası üzerimdeki bornoz rahatlamamı sağlıyordu.Biranda aklıma cansu geldi ve cansuyu aradım.
Çalıyor..... Çalıyor.... Çalıyor....
Normalde hemen açardı ama uyuyor demek ki.En iyisi sabah şirkette konuşmak.Bu düşüncleri bir tarafa atarak uyku kıyafetlerimi giyindim ve kendimi yatağa kendimi attım.
.........................................................................................................
Sabah alarm sesi ile gözlerimi açtım.Yine her zaman ki gibi...Lavaboya gidip ellerimi ve yüzümü yıkadım.Rutin işlerimi hallettikten sonra elime dolaptan ne geçtiyse giydim.Çantamıda alıp evden çıktım..Evimin karşısındaki pastaneden cansu ve kendim için birşeyler aldım ve şirketin yolunu tuttum.
Şirkete geldiğimde cansunun masası boştu.Telefonu elime aldım ve cansuyu aramayı ihmal etmedim.
Çalıyor... Çalıyor.. Çalıyor..
Niye açmıyor bu kız diye odada gezinirken masasının üzerinde büyük bir kağıt parçası dikktimi çekmişti.Kağıdı elime alıp üzerinde yazılanları okumaya başladım..
'' Acil iş için yurt dışına çıkmam gerekti beni merak etme.Telefonuma ulaşamayabilirsin. ''
Bu yazılar ile üzülmüştüm.Bu yurtdışı işi nereden çıktı , niye benim haberim yok..
Kafamdaki soru işarelerini yok etmek için Aras beyin odasının yolunu tutum.Sonuçta patron bu işleri o ayarlıyor fakat böyle bir işin olmasından neden haberim yok bu beni biraz kuşkulandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFEN AŞK
Teen FictionKimileri vardır; gerçek aşkı sadece deneyerek bulmaya çalışır. Kimileri de vardır; gerçek aşkın aniden geleceğini umut ederek bekleyenler... Cansu da aşkı bitmeyecek bir umutla bekleyenlerdendi. Fakat aşkın onun için bu kadar acı olabileceğini bilm...