2. Melez mi? Yabancı mı?

267 36 6
                                    


Üç melez tünellerin içinde ilerliyorduk. Arasıra önümüzü askerler çıkıyor ateş-buz-silah onlarıda geçiyorduk. arkamaızda gelen askerlerin seslerini duydukça dahada hızlanıyorduk. Bu üç melezden buz üfleyenin Alecta (yunanca isim. Anlamı: Dürüst) adında bir yunan kız olduğunu öğrendim. Babası yunan olduğu için ona bu isim verilmiş. Diğer melezi girdiğimiz bir çatışmada kaybetmiştik. Hayatımı birkaç kez kurtaran melezin adını bile bilmiyordum. Alecta ve ben tünelde ilerlerken birden çıkmaza saptığımızı anladık. Askerler yakınımızdaydı ve seslere bakılırsa oldukça kalabalıktılar. birden yukarıda bir el belirdi. ÇIKIN!!!! diye bağırıyordu. Alecta bir yabancıya güvenmek yerine onuruyla ölmesi gerektiğini söylüyordu. Yabancı ise çıkmamız için bağırıyordu. Alectayı sırtından tutup yukarı çıkmasına yardım ettim. Bende çıktığımda yabancı içeriye bir el bombası attı ve bizi güvenli bir yere itti sonra BOOM!!!! büyük ihtimal tüm askerler ölmüştü. Bizi kurtaran yabancıya baktım ve bir kız olduğunu gördüm. Kız bizi bir sığınağa götürdü. İçeri adım attığımda yapdığım tek şey WOOW!!!! demek oldu, Alecta'da aynı tepkiyi verdi. Burada sonsuza dek kalabilirdim ama bu imkansızdı...

DARK PUNCH (1. Kitap) (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin