Red Shoot ile orman da geziyorduk . Hammershock'ın sesi geliyordu devrilen agaçların ardında. Bir an Alecte dediğini duydum ve işte o an işte o an eldivenimin bir bıçağa dönüştüğünü hissettim. Öyle kızkıngım ki kılıcın ortaya çıkması ile yayılan ses sağır edici idi. Hammershock görünmüştü, aniden saldırıya geçtim. Güneş ışınları yüzümü ısıtır iken kan her yeri kaplamıştı. Hammershock'ın kafası gövdesinden ayrılmış bir şekilde yerde duruyordu...
Tekrar sığınağa gittik ama Hammershock'tan kurtulmamız başka düşmanların olmadığını göstermezdi. Misafirler canımı sıkıyordu. Birden bire ortaya çıkmış ve kaybolmuşlardı. Kim bilir neredeler şimdi ? Belki ormandadırlar, belki başka bir yerde, hayır olamaz belkide sığı- Düşüncelerimi sığınaktan gelen çığlık bölmüştü. Oraya vardığımız da 2 melez yerde yatıyor ve kız arkadaşları başlarında ağlıyordu. Geç kalmıştık hemde çok geç. 5-6 melez bizden önce davranmış Misafirleri takip etmek için ormana girmişti. Red Shoot'a baktım ne dediğimi anlamış ve kafa sallamıştı. Birden ormana doğru koşmaya başladık...
Koşarken 2 melez önümüze çıktı ve sessiz olmamızı söyleyerek bizi bir kayanın arkasına götürdü. 6 melez ve biz kayadan Misafirleri izliyorduk. Kıyafetleri sarı-siyahtı, siyah gözlükleri ve şapkaları ile kovboyları andırıyorlardı. Etrafa göz gezdirirken bir kız gördüm. Misafirlerin yanında duruyordu ve ağzı bağlıydı. Bir an göz göze geldik, bana yapma anlamında kafa salladı. Sarı saçlı ve mavi gözlüydü. Ateşin bir az daha canlanması ile yüzünü tam olarak gördüm Alecta
Ve o sağır edici ses, tekrar çıkmıştı. Elimde bu sefer bir balta vardı. Ayağa kalkıcaktım ki Red Shoot kolumu tuttu. Bana hayır dedi ama dinlemedim, kayadan aşağıya atladım. Misafirler 6 kişiydi biz ise Alecta ile 9. Arkamdan melezlerin de atladığını gördüm, Red Shoot yayını germiş atlarken ok atmaya başlamıştı. Önüme gelen ilk Misafir'de çok zorlanmamıştım ama 2. Misafir çok güçlü idi. Her balta hareketimi savuşturuyordu. Melezlerin ikisinin yaralı olduğunu gördüm. Red Shoot ise ağaca çıkmış ok atıyordu. Misafir tam bana saldıracak iken yana kaymış ve onu arkasından vurmuştum. Kıyafetim kan içindeydi. Ay ve ateş ışığı birleşmiş ve ortama güzel bir hava katmıştı. Red Shoot yere inmiş yaralı Misafirleri öldürüyor, melezler ise yaralılara yardım ediyordu. Alecta'nın yanına gittim. Ağzını açtığımda bana EĞİL diye bağırdı. Eğidim ve Alectanın ateşi söndürüp arkamdaki Misafiri öldürmesi göz açıp kapayıncaya kadar bitmişti. Cebindeki hançeri Misafire fırlatmıştı. Ona sarıldım, şuan sadece ay ışığı vardı... Red Shoot İşiniz bittiyse gidebiliriz demişti. Alectayı kaldırdım ve sığınağa gitmeye başladık. Arkadan bir misafirin sesi geldi DAHASI DA GELECEK...