29. HAİN

54 7 0
                                    

Yatağımda yatıyorum. Gereksiz olduğunu söylesem de kapıda iki asker bekliyor. Elimde ki kağıda bakıyorum. Darci içeri giriyor. 

Darci: Kahvaltıya gelmedin. Öğle yemeğine de katılmadın. Böyle olursa açlıktan ölüp onların işini kolaylaştırırsın

Ben: İkna etmekte iyisin. Ama bir şey var. Garip davranıyorsun

Darci. Endişeli.

Ben: Bir sorun mu var.

Darci: Abim ve beş melez sabahtan beri kayıp.

Ben: Onları bulacağız.

Darci: Sabah uyandım ve dışarı çıktım. Kulübesi önümdeydi ve kapısını açık gördüm. İçeri girdiğim de dağınıklık yoktu. Hatta yatağı bile toplanmıştı. Kendisinin bir yere gittiğini düşündüm ama gün boyu gelmedi.

Lokmayı ağzıma aldım ve düşündüm. Kendisi gitmiş olabilirdi. Hain olacağı bir an aklıma geldi ama olamazdı. Sonuçta liderdi.

Ben: Hain olabileceğini hiç düşündün mü ? 

Darci: Tabiki de hayır.

Darci alınmış gibi kapıdan dışarı çıktı. Uyumaya çalıştım...

*****

Beni Darci uyandırdı. Ona doğru baktım. Pencereden girmişti.

Darci: Dışarı da birileri var. Melezleri uyurken öldürüyorlar.

Ben: Kaç kişiler.

Darci: Baş edemiyeceğimiz kadar fazlalar. Başlarında biri var ama fuları kapatıyor ve kapşonu yüzünün engelliyor. Arkadaşından şüphelenme. Anlattığından biraz kısa ve ince. Oku yerine baltası var.

Abisinin baltaları sevdiği aklıma gelmişti. 

Ben: Kaçacak mıyız ?

Darci: Evet pencereden çıkalım.

Dışarı çıktık. Göz ucuyla adamlara baktım. Kapıdan giriyor ve melezler boğazını kesiyorlardı.

Ben: Önümüzde 4 kulübe var onları da uyaralım.

4 kişiyi daha uyandırıp ormana karıştık. Bir kaç asker bizi görmüş ve peşimize düşmüştü. Hepsinden kurtulduk ve sığınaktan uzaklaştık. Gece sert geçecekti.

Melezlerden biri(Gwen): Ateş yakalım.

Ben: .Çok dikkat çeker. Bugün ateş yok.

Melezler doğru söylediğimi bildikleri halde homurdanıyorlar. 

Ben: Yapacak bir şey yok. Sarılın.

Bir kaç melez hiç çekinmeden yanında kine sarılıyor. Darci'nin kayanın yanına yatmış titrediyor. Yanına gidip ona sarılma düşüncesi aklıma geliyor. Sonra Alecta'yı düşünüyorum. Ama o da olsa RS'de ona yapardı ve ben bunu yanlış anlamazdım. Gidip Darci'ye sarılıyorum.

Darci: Ne-den yapıyo-rsun ?

Ben: Üşüyorsun.

Darci: Te-Teşekkür ed-erim

Ben: Her zaman.

******

Sabah uyandığımda Darci hala yanım da yatıyor. Melezler de uykuda. Bir an aklıma RS geliyor. Şimdi o olsa doğan güneş yüzünü parlatır önümde ileriye bakar bir şekilde dururdu. Ayağa kalkıp melezleri kaldırıyorum.

Melezlerden biri (Bruce): Darci neden en son. Oysa ki onun yanında yattın. İlk o uyanmalı. 

Ben: Abini kaybetseydin sana da ayrıcalık tanırdım. Uyuduğu zamanlar hariç hep endişe içinde oluyor. Bırak biraz rahat olsun.

DARK PUNCH (1. Kitap) (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin