Pov. ON

Konečně jsem byl s ní. Držel jsem jí za stehno, když vedle mě seděla v autě. Přesně tak, jak to vždy bylo při mých nočních výletech po městě. Stejně jako vždy se dívala z okýnka a pozorovala krajinu.

Vypadala, že o něčem přemýšlí. Já přemýšlel o našem prvním polibku. Byl krásný. Byl cítit tak správně. Jako bychom do sebe zapadli jako dva puzzle. Byla ta pravá, věděl jsem to a neplánoval jsem ji nechat jít. Byla moje. Můj andílek.

Zaparkoval jsem v podzemních garážích pod hotelem a ruku v ruce s mou láskou jsem nastoupil do výtahu. Vypadala trochu nezvózně. Chápal jsem ji, nejspíš byla nezkušená a nikdy nebyla cizímu muži tak blízko jako teď mě. Ta myšlenka, že jsem její první mě tak nějak uklidnila. Nikdo se jí nikdy nedotkl, tím jsem si byl jistý. Pevněji jsem jí stiskl ruku.

Výtah zacinkal a dveře se otevřely. Možná jsem byl trochu moc hrr, když jsem jí za sebou vlekl chodbou až k ‘našemu’ pokoji, ale v té chvíli mi to bylo jedno. Chtěl jsem s ní konečně být v soukromí, kde nás nikdo nebude obtěžovat.

Personálu jsem už předem vysvětlil, že nic nechci, teda až na jednu láhev šampaňského a dvě skleničky. Když jsem ale vešel do pokoje, zarazil jsem se. Všude byly růže a svíčky, sakra. Věděl jsem, že se jí nelíbí takovéhle kýčovité romantické gesta. Měla ráda jednoduchost, což tohle rozhodně nebylo. Na posteli byly rozházené okvětní lístky a to samé ve vaně.

Pomalu jsem se otočil na mou společnost, jak se na to tváří. Usmívala se. Možná trochu pobaveně, než potěšeně, ale stále se usmívala. Byla krásná. Ve světle těch svíček vynikl jas jejích modrých očí. Dokonalost.

Zavřel jsem za námi dveře. Lehce nervózně jsem se jí snažil vysvětlit, že tohle není moje práce, a že si nejspíš personál hotelu myslel, že mi tím prokáže službičku. Ona nad tím jen pobaveně mávla rukou a objala mě. Voněla jako lekníny a citrusy, krásná svěží vůně.

Nemohl jsem si pomoct a znovu jsem ji políbil, procítěně, vášnivě, majetnicky. Chtěl jsem jí dokázat, že jsem tady, a že jsem jen její a ona je má. Poddala se...

Za oponou reality✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat