𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐥𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐩𝐫𝐚𝐰𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐡𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐝𝐬, 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐧 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐦. 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐏𝐨𝐦𝐟𝐫𝐞𝐲 𝐡𝐮𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐠, 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐨𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐧𝐞, "𝐎𝐡 𝐌𝐫. 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐟𝐮𝐬𝐬, 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨"! 𝐒𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐞𝐝, "𝐎𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐲! 𝐎𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐲"! 𝐒𝐡𝐞 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐨𝐰𝐝 𝐨𝐟 𝐆𝐫𝐲𝐟𝐟𝐢𝐧𝐝𝐨𝐫'𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞. "𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞, 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐝 𝐛𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐛𝐞𝐚𝐭...𝐛𝐮𝐭 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤"! 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐏𝐨𝐦𝐟𝐫𝐞𝐲 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝, "𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭...𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮"? 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. "𝐎𝐡 𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨𝐨, 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧𝐥𝐲, 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐟𝐮𝐥, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐫𝐞-𝐠𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐧𝐚𝐬𝐭𝐲 𝐛𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬" 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐏𝐨𝐦𝐟𝐫𝐞𝐲 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐢𝐭 𝐢𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫, "𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐩𝐮𝐦𝐩𝐤𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞"! 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐏𝐨𝐦𝐟𝐫𝐞𝐲 𝐬𝐡𝐫𝐢𝐞𝐤𝐞𝐝.
𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞, 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐧, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐮𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐠𝐡𝐨𝐬𝐭𝐬, "𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧? 𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐬 𝐢𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐜𝐞"? 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐛𝐫𝐞𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧, "𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞, 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐞, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐃𝐚𝐝 𝐦𝐮𝐬𝐭'𝐯𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐭 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐡𝐞𝐫𝐞...𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞'𝐬 𝐭𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐢𝐭"! 𝐑𝐨𝐧 𝐬𝐮𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐝, "𝐏𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐲, 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐨𝐥𝐲𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞 𝐩𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝.
YOU ARE READING
𝐒𝐎𝐌𝐄𝐁𝐎𝐃𝐘'𝐒 𝐖𝐀𝐓𝐂𝐇𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐄-𝐑.𝐖
Fantasy"𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐚𝐜𝐲 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦"? °。°。°。°。...