𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐦𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐰𝐚𝐲,"𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐚 𝐏𝐚𝐫𝐬𝐞𝐥𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡? 𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐮𝐬"? 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, "𝐈'𝐦 𝐚 𝐰𝐡𝐚𝐭"? 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝, "𝐒𝐧𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧, "𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰...𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧- 𝐈 𝐚𝐜𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐬𝐞𝐭 𝐚 𝐏𝐲𝐭𝐡𝐨𝐧 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐨𝐮𝐬𝐢𝐧 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐳𝐨𝐨 𝐨𝐧𝐜𝐞" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝, 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐟𝐞𝐚𝐫, "𝐎𝐧𝐜𝐞! 𝐁𝐮𝐭 𝐬𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭? 𝐈 𝐛𝐞𝐭 𝐥𝐨𝐚𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐝𝐨 𝐢𝐭" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝, 𝐑𝐨𝐧 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝, "𝐍𝐨...𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐭, 𝐢𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐛𝐚𝐝" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝, "𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐛𝐚𝐝"? 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, "𝐈𝐟 𝐈 𝐡𝐚𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐧𝐚𝐤𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤 𝐉𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧-" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧, "𝐎𝐡! 𝐒𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐢𝐭"! 𝐑𝐨𝐧 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝, "𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞! 𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐦𝐞"! 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝.
"𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐏𝐚𝐫𝐬𝐞𝐥𝐭𝐨𝐧𝐠𝐮𝐞! 𝐒𝐧𝐚𝐤𝐞 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞"! 𝐑𝐨𝐧 𝐜𝐨𝐫𝐫𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝, "𝐈...𝐈 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 𝐚 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞"? 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐧𝐨𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐰𝐨 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝, "𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞, 𝐡𝐨𝐰 𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐚 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐜𝐚𝐧"? 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝, "𝐈'𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲, 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐞𝐧𝐜𝐨𝐮𝐫𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐧𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐧 𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠...𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲, 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐦𝐞, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐲𝐦𝐛𝐨𝐥 𝐨𝐟 𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐢𝐬 𝐚 𝐬𝐞𝐫𝐩𝐞𝐧𝐭, 𝐒𝐚𝐥𝐚𝐳𝐚𝐫 𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 𝐏𝐚𝐫𝐬𝐞𝐥𝐭𝐨𝐧𝐠𝐮𝐞 𝐭𝐨𝐨, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐏𝐚𝐫𝐬𝐞𝐥𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐭𝐨𝐨, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮, 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐬𝐧𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐨𝐨" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝, "𝐄𝐱𝐚𝐜𝐭𝐥𝐲, 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠" 𝐑𝐨𝐧 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝, "𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭! 𝐈𝐭 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐞" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝, "𝐇𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐚 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐬𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨, 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰, 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝.
YOU ARE READING
𝐒𝐎𝐌𝐄𝐁𝐎𝐃𝐘'𝐒 𝐖𝐀𝐓𝐂𝐇𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐄-𝐑.𝐖
Fantasy"𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐚𝐜𝐲 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦"? °。°。°。°。...