𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐭 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐝𝐚𝐲, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐚𝐭 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝, 𝐑𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫, "𝐖𝐢𝐬𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐀𝐝𝐚...𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮, 𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐫" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝, 𝐑𝐨𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥, 𝐬𝐨 𝐝𝐢𝐝 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐧𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐨 𝐠𝐫𝐚𝐜𝐞𝐟𝐮𝐥, 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐛𝐚𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝, 𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫, 𝐑𝐨𝐧 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫...𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭, 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐭, 𝐧𝐨𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨. 𝐁𝐮𝐭 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐥𝐚𝐧, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐮𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐝, 𝐑𝐨𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞, "𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭"? 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, "𝐑𝐨𝐧...𝐀𝐝𝐚 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐩𝐞𝐭𝐫𝐢𝐟𝐢𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐛𝐫𝐚𝐫𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐲...𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧"! 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝.
𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐰𝐢𝐧𝐠, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐮𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫, "𝐌𝐚𝐧𝐲 𝐟𝐞𝐚𝐫𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐞𝐚𝐬𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐨𝐚𝐦 𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐚𝐧𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐬𝐤, 𝐜𝐚𝐩𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐮𝐧𝐝𝐫𝐞𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬, 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐰𝐚𝐢𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐲 𝐰𝐡𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐢𝐚𝐧𝐭 𝐬𝐞𝐫𝐩𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐞𝐲𝐞, 𝐬𝐩𝐢𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐥𝐞𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐭, 𝐑𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐢𝐭! 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐂𝐡𝐚𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐬𝐤, 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐲 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐭 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤, 𝐢𝐭'𝐬 𝐚 𝐬𝐧𝐚𝐤𝐞" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝, "𝐁𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐬, 𝐛𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐲𝐞, 𝐰𝐡𝐲 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐚𝐝"? 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐝, 𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰, 𝐢𝐭 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧 𝐢𝐝𝐞𝐚, "𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐢𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐲𝐞, 𝐧𝐨𝐭 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭, 𝐂𝐨𝐥𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐰 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚, 𝐉𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧...𝐉𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧 𝐦𝐮𝐬𝐭'𝐯𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐬𝐤 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐧𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐍𝐢𝐜𝐤, 𝐍𝐢𝐜𝐤 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞'𝐬 𝐚 𝐠𝐡𝐨𝐬𝐭 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐝𝐢𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝...𝐀𝐝𝐚, ...𝐇𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐈 𝐛𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐫𝐧𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠"! 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝, "𝐀𝐧𝐝 𝐌𝐫𝐬. 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬? 𝐈'𝐦 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚 𝐨𝐫 𝐚 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲"? 𝐑𝐨𝐧 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝, ""𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫...𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐬𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐬𝐤'𝐬 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐝𝐝𝐞𝐝.
YOU ARE READING
𝐒𝐎𝐌𝐄𝐁𝐎𝐃𝐘'𝐒 𝐖𝐀𝐓𝐂𝐇𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐄-𝐑.𝐖
Fantasía"𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐚𝐜𝐲 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦"? °。°。°。°。...