𝐀𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐐𝐮𝐢𝐝𝐝𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐟𝐨𝐫 𝐆𝐫𝐲𝐟𝐟𝐢𝐧𝐝𝐨𝐫'𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐮𝐟𝐟𝐥𝐞𝐩𝐮𝐟𝐟'𝐬, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐫 𝐨𝐧 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐮𝐩, 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐢𝐜𝐤. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐎𝐥𝐢𝐯𝐞𝐫'𝐬 𝐩𝐞𝐩 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐆𝐫𝐲𝐟𝐟𝐢𝐧𝐝𝐨𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐐𝐮𝐢𝐝𝐝𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐏𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦, "𝐏𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥" 𝐎𝐥𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐭𝐞𝐝, "𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐜𝐚𝐧𝐜𝐞𝐥𝐞𝐝"! 𝐏𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐝, "𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐧𝐜𝐞𝐥 𝐐𝐮𝐢𝐝𝐝𝐢𝐭𝐜𝐡" 𝐎𝐥𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝, "𝐒𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐖𝐨𝐨𝐝! 𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐆𝐫𝐲𝐟𝐟𝐢𝐧𝐝𝐨𝐫 𝐭𝐨𝐰𝐞𝐫, 𝐧𝐨𝐰" 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝, "𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫, 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐌𝐫. 𝐖𝐞𝐚𝐬𝐥𝐞𝐲, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞" 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝. 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐠𝐫𝐞𝐰 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬, 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐨𝐰.
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐑𝐨𝐧, 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐰𝐢𝐧𝐠, "𝐈'𝐦 𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐚 𝐰𝐞𝐞 𝐛𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐚 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤" 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝, 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐛𝐞𝐝𝐬, 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐰. 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐞𝐭𝐫𝐢𝐟𝐢𝐞𝐝, 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐤𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐬 𝐢𝐜𝐞, 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐬𝐤𝐲 𝐛𝐥𝐮𝐞. "𝐀𝐝𝐚..."𝐑𝐨𝐧 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝, "𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐯𝐚𝐭𝐨𝐫𝐲...𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐬, 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮"? 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐬, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫, 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐜𝐚𝐫𝐯𝐞𝐝 '𝐀' 𝐨𝐧 𝐢𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐢𝐭𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐦𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝. "𝐍𝐨" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐬, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐩𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐝 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝, 𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.
YOU ARE READING
𝐒𝐎𝐌𝐄𝐁𝐎𝐃𝐘'𝐒 𝐖𝐀𝐓𝐂𝐇𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐄-𝐑.𝐖
Fantasy"𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐚𝐜𝐲 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦"? °。°。°。°。...