𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐨𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐢𝐥𝐞𝐭 𝐜𝐮𝐛𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧, 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐢𝐧𝐭 𝐧𝐨𝐢𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐨𝐭𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬, '𝐢𝐭 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦' 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟, "𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞" 𝐑𝐨𝐧 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝, "𝐀𝐝𝐚, 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐥𝐨𝐚𝐝𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮"! 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐞𝐱𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐞𝐝, "𝐋𝐞𝐚𝐯𝐞"! 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐝. 𝐌𝐨𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐌𝐲𝐫𝐭𝐥𝐞 𝐡𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐛𝐢𝐜𝐥𝐞, "𝐖𝐚𝐢𝐭 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐞...𝐢𝐭'𝐬 𝐚𝐰𝐟𝐮𝐥" 𝐓𝐡𝐞 𝐠𝐡𝐨𝐬𝐭 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐜𝐚𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝, "𝐀𝐝𝐚...𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲"? 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐨𝐩𝐞𝐧, 𝐌𝐲𝐫𝐭𝐥𝐞'𝐬 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐬 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫, 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞.
"𝐑𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐰 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐨𝐥𝐲𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞 𝐩𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬...𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐌𝐢𝐥𝐥𝐢𝐜𝐞𝐧𝐭 𝐁𝐮𝐥𝐬𝐭𝐫𝐨𝐝𝐞 𝐫𝐨𝐛𝐞...𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐦𝐞...𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐛𝐥𝐞" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐧𝐢𝐟𝐟𝐥𝐞𝐝, "𝐋𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐚𝐢𝐥" 𝐑𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥, 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐚𝐦𝐦𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐬𝐡𝐮𝐭, "𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠"! 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐝. 𝐒𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐯𝐞𝐚𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐨 𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲'𝐝 𝐬𝐚𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐨𝐫𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬, 𝐣𝐨𝐤𝐞𝐬, 𝐥𝐢𝐞𝐬, 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬, 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐬 𝐟𝐮𝐧𝐧𝐲.
𝐃𝐚𝐲'𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐥𝐞𝐬𝐬𝐨𝐧, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐥𝐞𝐬𝐬𝐨𝐧𝐬 𝐢𝐧 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬, 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐨𝐥𝐲𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞 𝐞𝐫𝐫𝐨𝐫. "𝐇𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐀𝐝𝐚"? 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, "𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐝𝐚𝐲𝐬...𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐬 𝐜𝐨𝐮𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐟𝐮𝐫 𝐛𝐚𝐥𝐥𝐬" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫 𝐡𝐚𝐝 𝐠𝐨𝐧𝐞 𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐤𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥. "𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬"? 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, "𝐘𝐮𝐜𝐤"! 𝐑𝐨𝐧 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐫𝐚𝐧 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐫𝐫𝐢𝐝𝐨𝐫. "𝐋𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐌𝐨𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐌𝐲𝐫𝐭𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝.
YOU ARE READING
𝐒𝐎𝐌𝐄𝐁𝐎𝐃𝐘'𝐒 𝐖𝐀𝐓𝐂𝐇𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐄-𝐑.𝐖
Fantasi"𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐚𝐜𝐲 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲'𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦"? °。°。°。°。...