7

734 18 4
                                    


-ti...tacno nisi normalna.

-o znam.

Povucem sok na slamcicu.

-dobro i sta sad?

-sada? Cekaj da smislim. Pa posto je gorak moramo da ga omeksamo. A gorko se omeksa sa mnogo secera.

-boze o cemu ti to visnja?

-recept za cupavce. Boze kako sta. Pricam ti kako da zasladim mog gorkog momka koji jos uvek ne zna da je moj ali otom potom reci cu mu.

-boze. Samo mi reci strategiju.

-ooo...da. Evo ovako...

...

-Kako sam doznala da je moj dragi na odmor od glupih bobica. Odlucila sam sledece.
Njegovi su tu. Tu mu je i mala sestra sa sve naucare za vid. Mala me jednom recju obovaza. E sad ja ne bi bila ja da ne iskoristim sve i svakog da dodjem do svog cilja.

-to vec znam.

-ja mislim da je ljut na mene.

-zasto bi bio ljut na tebe?

-pa...mozda sam ga odbila pre 4 godine? I rekla neke ruzne stvari u facu?

-ou. Pa i ja bi bila ljuta.

-da posto je ljut treba ga odljutiti. A za to mi treba mala corava bojana.

-stvarno si strasna.

-resila sam da odem na njenu glupu zabavu koju pravi.

-bezobrazna si.

-ma zasto sam? Ja sam samo surovo iskrena duso.

-kako god. Kad je ta zabava?

-sutra navecer. A ja zelim danas da glumim davola.

-kako ces to uraditi.

-tako sto cu uci u kupatilo dok se kupa.

-neces to uraditi.

-o samo me gledaj.

Svucem sa sebe haljinu.

-boze gospode.

Otvorim vrata kupatila gde znam da se tusira. Da bila sam jadna smotana i prosula po njemu sos za spagete. Sreca pa su bile mlake. Ne sasvim slucajno. I sada cu slucajno uci kada ugadi vodu.

Dobro otvori vrata visnja tako. Sada udji i vristi.
Cim vrisnem prevrne ocima.

-isuse zatvori oci!

Derem se na sta mi okrene lepo dupe.

-boze ovo se samo meni moze desiti. Sta radis u kupatilo dimitrije?

-mozda se kupam visnja. Ili cistim sneg.

-jao...idem idem. Idem u drugo kupatilo.

Okrenem ledja. Cujem kako se okrece. Otvaram smotano klizava vrsta od vode na sta pruzi ruku preko moje i otvori ih. Osecam dah na svom obrazu. Znam da bih sada vristala jer sam uspela ali. Dodjavola najezila sam se. 

-ti..bezobrazna curice.

Oci mi se rasire od soka. Molim! Vristim u sebi jer na glas ne mogu. Usta mi se ne pomeraju. Tacno me opece njegova ruka na mom kuku.
lagano otvara vrata.

-hajde sada izadji.

Izbacim sav vazduh iz pluca. Pa ja nisam ni disala. Isuse hruste santa maria.
Izadjem brze bolje. Pa uzmem peskir kojim se umotam. Nisam ni pogledala da li jos uvek stoji tamo. Samo sam otisla.

-sta bi?

Disem ko luda. Udjemo u moju sobu zatvorim vrsta i bacim peskir dalje.

-oke ja sam znala da je on taj. Ali mija! On jeste taj!

Lupi se po sred cela.

-sta?

Stavim ruke na bokove.

-sta bi unutra znam ja da je on taj?

-pa...nista stao je iza mene go. I disao mi na obraz. I reko da sam bezobrazna cura. Aaaa.

-oke ti si zaljubljena.

-eee.

Uzmem onu majicu na bretele. Dimitrijevu koju mu necu vratiti nikada.

-to sto ga zavodim ne znaci da mi se svidja on je samo jos jedan momak koji ce pasti na mene. I onda cu ga sutnut ko i svakog do sad.

-ne bih rekla da ce sada biti tako.

-zasto to mislis?

Navucem gace i tu majicu.

-zato sto ti se dopada.

-molim te.

Odmahnem rukom i sednem za sto. Zapalim cigaretu.

-i kada bih bila sa njim to bi bila takva toksicna veza da bi oboje zavrsili u zatvoru nakon sto unistimo zivot jednom drugom.

-a da mu ipak das sansu.

-kakvu sansu? On je taj koji mene ne zeli.

-sada te ne zeli. Sta ce biti kada te bude zeleo.

-izgubicu interesovanje ko i uvek do sad.

-ako ti tako kazes.

Kasnije iste te noci mia je spavala ja nisam mogla. Po malom mozgu mi se vrtela jedna stvar. Sta ako ja na kraju budem povredjena?
Sudeci po tome da nikada nisam patila za muskarcem delovalo mi je to nemoguce.
Mada koliko se vremena trudim ne umem sebi objasniti zasto sam se zalepila za osobu koja ne zeli da me gleda a kamoli deli vazduh samom.

Ali ja ko ja ubedim sebi da je divna stvar sto sam dupli blizanac u znaku. I sto volim tu pesmu.
Pa se vratim natrag.
Pokusala sam spavati ali mi je to tesko pala.

Sledeci dan mi je prosao u sredjivanju sa malom bojanom. Nije tako mala ima 9 godina. Ne znam zasto ne volim decu ali ih ne volim kada su ovako razmazena.
Oke lazem volim decu ali ne onu razmazenu. Bojana je razmazena. I to me tako nekad iritira. Ok je ona dete i sve ali ne samo ne.

Konacno dodje i ta njena zurka. Pozdravlja ljude u pink drecavoj haljini samo da bi bila primecena. Sa druge strane ja sam tu sa njom. Zasto? Mozda da bih privukla paznju njenom starijem bratu kako cu biti divna majka. Mada mi za to treba bolje beba.

-treba da nabavimo bebu.

Sapnem miji.

-bubu?

-da ili dete od godinu do 2.

-sta ce ti?

-da se brinem o njemu i tako zavedem mog momka.

-cekaj..moja tetka ide negde van drzave trebala sam cuvati malo dete njeno ali posto sam dosla tu odbila sam.

-nemoj lagati.

Ovo se ne desava! Aaa!

-ne lazam. Ozniljna sam.

-pa jel decak ili devojcica?

-devojcica.

-u redu sredi da dovede dete ovde meni. Jos ovi idu na onaj odmor u sumu. Taman.

-videcu sta mogu. Ti stvarno imas vise srece nego pameti.

slegnem ramenima uz osmeh.

-sreca prati hrabre.

Ko bi reko. Da je sudbina na mojoj strani. Heh.

MISS SAVRSENAWhere stories live. Discover now