6

728 17 1
                                    


Ko pravi vrag probudim se pre dimotrija. Hehe spava jadnicak nije i svestan sta cu mu uraditi od zivota.

Dok ga ovako gledam ispod sebe ne mogu sama sebi opisati zasto on? Od toliko ljudi muskaraca sto su prosli kroz moj zivot zasto bas streber i priljatelj moje porodice?
Mozda zato sto si glupa i sada mislis o tome. Dizi dupe i zavedi coeka vise.

Tako cu i uraditi. Moj prljatelj u glavi uvek zna najbolje.
Dobro sta da obucem? Hm bacicemo ove bokse. Ne treba nam ves. Ostacemo samo u podkosulji. E sada posto sve glupace prave dorucak boga mi moga meni se jede burek.

-boze...kriziram. Mozda mi je pms blizu. Bice da je to. Di je ono bese kuhinja visnja?

-pravo pa lepo.

-hm. Da bice da je tamo. Ja nemrem znati odakle meni ovo imalo mozga...cek..

Posto svatim da to nije moj unutrasni glas. Vrisnem na sta poskocim i okrenem se. Mmmm..majko sveta! Pa on je budan!

-prestani da se vristis jer se tako nikada neces udati.

Okrene se na stomak. Mis da nastavlja da spava.

-am...da.

Okrenem se i pravac kuhinja.

-pa dobro visnja nije kao da si sa sela i znas napamet kako praviti dorucak. Ali draga mojs ja tebi moram nes reci.
U ovoj kuhinji nema nista sem jebenih bresaka!
Da pa kako mislis praviti burak bez icega!
Ne meni je najteze. Doslovno je meni najteze u zivotu i na ovoj jebenoj plsneti.

Uzmem telefon sa stola. Ok 1 nervni slom je tu. Narednih 16 je doci po oststku dana. A sad kako ono ide babin broj.

-alo sinko?

-alo ba. Visnja tu.

-visnja? Sta...zasto si zvala preko dimitrijevog telefona?

-zato sto sam u njegovom stanu. I gladna sam a ovde da ti umrem ja nema nista. Jel bi mi donela sve za burek?

-zasto?

-gladna sam baba bre!

-dobro de done cu. Gde ste vi?

-u nekom njegovom stanu.

-Pa da znam ja da on tu nema nista. Nikad nije ni bilo. On tu samo devojke nosi.

-nemoj pricati.

-ja kad ti kazem. Ajde sad cu ja.

-ajde.

Prekinem pa sednem..devojke on tu donosi? E pa toga vise nece biti. Sada je tu visnja. Muhahaha. Strasna si bre strasna.

-boze sama sa sobom laskam. Svasta.

...

-ne ide ti to visnja.

-sto da ne? Ja sam zivi dokaz da kada se trudis da i uspes.

-ali dete on tebe nece.

-odakle ti to?

Izvadim iz rerne gotov burek sa sirom.

-zato sto te nece. Ne svidjas mu se.

-bako na cijoj si ti strani ovde? Uostalom to me nece spreciti da pokusavam iznova i iznova.

-dobro ti pokusavaj ja cu uzeti ovo parce i idem kuci. Kada ti bude sam reko da odustanes onda ces plakati.

-ja ne placem zbog momka bako. A i mogla bi me vise podrzati znas.

Namusim se.

-mogu. Ali necu da ti dajem laznu podrsku. Poznajem dimitrija isto koliko i tebe i znam sta ti pricam.

Baba ode. Sednem pored mog bureka. Ma ne. Pa ja kada nesto zelim ja to i dobijem. Zato da ne bi bila previse naporna ostavim na tanjir burek i jogurt koji je baka donela. Uzmem ciste bokse sa terase. Navucem njih i slape neke pa krenem da odem odavde. Zavescu ga ja imam svo vreme ovog sveta.

Otvorim ulazna vrsta.

-visnja!

Ou.

-pa izgleda da se probudio. Cimi mi se da je ljut. Ma da cini mi se sto bi bio ljut.

Lepo udjem u kihinju. Namrsteno gleda u burek.

-ooooo...dobro ti jutro.

-da. Kome si ostavila ovaj svinjac?

-mm..molim?

Majko sveta kako je seksi tako bez majice. Aaaa! Hot hot hot. Uf.

-pitam te gospodjice savrsena kome si ostavila da ovo sredi. Lepo sve na pranje.

Gledam i ne verujem.

-molim? Ne mozes se tako ponasati prema meni.

Nagne se ka meni. Boze postala sam kip.

-stvarno? Gde to pise? To sto si sestra mog druga i to sto je tvoja porodica dobra sa mojom ne znaci da cu se lepo ponasati prema tebi. Uostalom nisi mi nista da bih obratio paznju. Fin sam dok mi ne pukne film. Imas srece sto nije jos puko.

Okrene se i krene negde.

-operi sve sudove i sredi kuhinju. Idi kuci presvuci se stavi moje stvari koje su na tebi trenutno da se operu i daj nekom od mojih.

Mislim da su mi usta otvorena.
Ljuto ostavim torbicu pa pocnem sredjivati. Ovo je test sigurno me testrita. Gleda koliko mogu izdrzati sa njim. Ma sto posto.

-e tako bravo za mene.

Okrenem se kada cuje korake iza sebe.

-zavrsila sam sve.

Osmehnem se mojim neodoljivim osmehom.

-svaka cast. Slobodna si.

Grickam unutrasni obraz dok ide na terasu. Moj burek nije ni pipno. Cak se i ohladio.
Prevrnem ocima pa lepo uzmem svoju tasnjicu. Izadjem za njim.

-ah...i dalje si ovde?

-jesam.

Vrati glavu pravu. On pusi. Pa dobro nista cudno i ja pusim.

-reko sam ti da ides kuci...

-znas sta?

Privucem celu njegovu paznju. Prebacim kosu nazad.

-treba ti mnogo veca sila od hladnog ponasanja da bi mene na neki nacin povredio. Iskreno nemas pojima ali ja sam prosa i sito i reseto sto bi se reklo. Da savrsena sam. I nema ove sile na svetu koja ce me promeniti. Idem kuci da. I vrati ti tvoju odecu...ali znas kad? Nikada.

Lepo se okrenem nedaleko cujem kako se nasmejao. Pa dragi moj ti si moj. Samo jos treba da te ubedim u to. Nisam valjda za djabe savrsena.

Napustim ovo mesto. Lepo se smestim u taxi koji me je cekao. Krenem kuci i sada znam da ovu pamucnu majicu necu skidati ceo dan. A vec vidim kako je nosim za spavanje. Necu mu je vratiti u ime svi svetaca na svetu. Eto.

MISS SAVRSENAWhere stories live. Discover now