14

700 14 1
                                    


Danas cu se roknuti. Ovo je dan kada zelim biti negde druge samo ne ovde.

-daj mu sansu samo da pricate.

-ne rekla sam ne!

Pokusavam se skoniti od svih njih. Dodjavola pocinjem se bojati svoje porodice.

Udjem u sobu i zakljucam se. Moram se smiriti. Moram se jebeno smiriti.

Otvorim prozor. Pustim da me udari ledeni vazduh na lice.

-on je ovde. Boze on je ovde.

Naslonim se na sto iza sebe. Pustam da me udara u lice hladan povetarac.
Da li bi bilo uredu baciti se sada sa sedmog sprata?

Izbaci iz glave te glupe misli visnja. Nadji nacin da pobegnes odavde. Veceras je jebeni docek nove. Sta da radim.

-jebeno sta da radim?

...

Izadjem iz sobe.

-oha.

Pogledam miju.

-ti veceras ides samom.

-ju? Gde?

-sto dalje od svih. Sretna vam nova godina izdajnici. A ja odo da se veselim. Ajde.

Mija krene zamom. Obucem kaput pa krenem napolje.

-kuda cemo visnja?

-videces.

Zaustavim auto ispred dobro poznatog mesta.

-da li si normalna?

-o nisam.

Otvorim vrata iza koje se cuje harmonika.
Usi mi uzivaju u toj melodiji. Sednem za jedan sto.

-brate daj jednu.

-Ej kafano muko. Ej zivote moja tugo. Ej kafano muko. Ej zivote moja tugo.

-boze visnja opices se?

-pa sta. Brate daj na uvce!

Ovo vece je moje vece. Da proslavicu ga u kafani pa?
Sta me briga uzo mi je dom. Porodicu. Srce. Moram plakati i pevati.

Skinem kaput koji prebacim preko stolice. Lomim case i pijem. To je ono sto cu raditi veceras.

-jao visnja...

Osmehnem se zabrinutoj miji.

-zatvorite sve kafaene nek se moje srce smiri...

Otpevam mojoj miji.

-tebe volim. Tebe i mog brata. Zapamti nikada nemoj igrati sa pogresnom osobom mia. Proces ko ja. Ali se bogu molim da tebe ne boli taj poraz ko sto mene kida.

Spustim glavu. Boze oce li ovaj ocaj ikad ispariti iz mene.

-visnja nisi samo ti kriva.

-zasto ste ga doveli? Ha? Zasto mi to radite. Znate da se osecam nelagodno a doneli ste ga. Zeleli ste da vidite kako crvenim pred njim? Jel to.

-ne nije. Sam je dosao.

-ali zasto mia. Ne zelim da ga gledam. I dalje me boli. I dalje osecam nesto. Ne znam sta je to. Ali ne mogu. Svatite da ne mogu sada da pricam sa njim. Ma nikada.

-visnja...pijana si.

-kakve to veze ima? Evo nova godina je ura. Bravo. Sta me briga za godinu. Skonite ga iz mog stana kako znate i umete.

-zasto si tako tvrdoglava?

-zato sto sam ja draga moja dupli povredjeni blizanac u znaku.

-aha..oo..visnja

Namrstim se kada za nas sto sedne nemanja. Sa druge strane anton.

-brate? Sta ces ti ovde?

-ne mozes samo ti da se veselis. Bato moj daj za ovaj sto jednu bocu ljute bre ljuta da bude ko paprucica.

-evo bato!

-e tako. Ajde sad za novu godinu da si mi ziva i zdrava i prebolela.

Cestita mi moj brat. Pa za njim nemanja a onda i mia.

-aaaa...rasplakacu se. Bezi tamo.

Oteram je koza jedna. Dodje mi da se rasplacem sad.

-mene boli! Mene! Ja sam se osramotila! Napravila od sebe laku zenu. Za sta! Da bi bio sa onom. Na dve cackalice! Eto mi! Tako mi i treba!

Ne mogu da se obuzdam! Ne zelim da placem pred njima ali jace je od mene!

-mislim da bi trebali krenuti.

-di bre da idem! Di? U kucu mi je! Ne mogu normslno da disem jer je u susednoj sobi!

Izduvam nos na maramicu.

-dovela ga ona dabome dovela ga! A za sta! Da bi me jos vise poniziju! Aman bre izbacio me iz svog zivota! Ja jadna ni kriva ni duzna! Dobro mozda sam preterala ali tako meni da kaze? Ne ne ja preko toga necu preci nikada. Nikada ovoga mi krsta i svetoga luke. E.

Polomim casu.

-moguli da je vodim?

Obrisem nos. Pa oci. I popijem sve iz case.

-mene...aaa.

Ma sta je ovo?

-bato kuda cemo? Bato bre.

Iste te noci malo kasnije pred svitanje ustanem. Prvo sto svatim je da me glava ubija.

-nista cudno kozo kad pijes ko alkoholicar.

Druga stvar koju primetim je on u mojoj sobi.

-goni se iz moje sobe pa iz stana a onda iz zivota.

-pricacemo visnja.

-o? O cemu ti i ja imamo da pricamo?

-na primer o tebi sada.

-aman covece skoni mi se sa ociju. Ne zelim da te vidim sta ti tu nije jasno?

Besna sam. Disem ko bik. Ma sada bi ga nabila na koplje. Djubre jedno sintersko.

Nervira me sto cuti. Time me tera da ga posmatram u oci. A ja to ne zelim. Ne zelim da gledam tu crnu kafu u njegovim ocima. I jako me iritira sto cuti. Previse.

-treba da znas da sam te odbijo radi inata. Ne zato sto mi se ne dopadas jer mi se dopadas.

-ne pricaj gluposti...

-to sam dosao da ti kazem.

Stavlja ruke u depove od pantalona. Nakrivi glavu gledajuci me.

-znaci sada mozes da ides zar ne?

-ne. Otici cu kada te ljutnja prodje i kada budemo mogli da sednemo i porazgovaramo o svemu hladne glave.

Uzdahnem. Potrljam lice.

-zasto si ovde stvarno dimitrije? Da li te mozda izjeda krivica?

Uzdahne pa se nasloni na sto gde se ja uvek naslonim! Ne moze.

-visnja visnja visnja...ne izjeda me krivica. Vec pogresna odluka ovde sam sa namerom i planiram to da ostvarim.

-aha. A sta kazes na to da me ne zanima nista u vezi tebe vise?

-to cemo jos videti.

Osmehne mi se i izadje.
Ma vristacu na glas od muke. Ovaj zivot je sranje. I to veliko.

MISS SAVRSENAWhere stories live. Discover now