-hvala bogu setio me se.-o jesam.
Pruzim ruke i cvrsto zagrlim antona.
Preko antonovog ramena vidim nemanju i dimitrija koji nesto pricaju.Pustim antona i posvetim paznju mojoj babi.
-masala masala fino si ti pala gospodjice. Nego...pre koliko godina si tacno ucila da hodas? 21 mozda?
-bako.
-sta bre bako? 21 godinu ucis da hodas i jos nisi naucila! Sramota. Tacno sramota. Ti imas glavu ali mozak nema nema. E moj boze.
Sedne do mene i gleda u moj zglob.
-kuka ti majka ceo dan. Sram bre da te bude. Ni da hodas ne znas a tela bi da se udas. Pa pre cu ja da se svalerisem nego sto ces ti da nadjes decka.
-sad si gruba.
-neka sam. Antone dize ovo vrece krompira i vodi kuci. Mala jos nismo zavrsili.
Zamahne svojim stapom meni pred oci. Pruzim antonu ruke.
-da sam znao da cu ti biti otac. Nikada ne bih dosao na odmor.
-haha. Kako vam je bilo sa vukovima i lisicama.
-fino. Sve dok nije zvao dimitrije i reko da mi je sestra nepomretni invalid sa jezikom do amerike i nazad.
-svarno je to reko?
-ne. To sam ja reko. On je reko da si se povredila.
-Da to vise lici na njega.
-cuo sam od bake da ti se svidja.
Spusta me u moj krevet. Konacno moj krevet. Awww. Da lajem na svoj krecet pa?
-da pa?
Pogledam ga ozbiljno.
-sta da visnja?
-dopada mi se tvoj drug antone i sta sad. Brani ces mi da ga zavodim mozda? Ili ces njemu lupati nos ako me takne?
-isuse. Da li ti ja licim na tatu mozda?
-da.
Podseca na naseg taju.
-ne bukvalno. Vidi ovako. Da se radi o nekom koga ne znam mozda i bi pretio ali to je dimitrije on te nece ni pogledati a kamoli ista drugo.
-zasto to mislis?
Ljuti me sad.
-zato? Poznajem ga ti nisi njegov tip. Ti nisi niciji tip. Ovo nije uvreda samo si na cudan nacin retka. Retko da se nadje takva budala ko ti. A veruj mi dimitrije nece igrati igrice sa tobom.
-bice ti zao kada ti budem saopstila da se udajem za njega.
Zajedljivo mu kazem.
-aham...
Tada udju mama i tata.
Zacutimo i ak oni sve znaju.-kada ce stici ta mia vise.
Gledam u telefon nervozno. Moj brst spava na mom krevetu. Ja ga grebem po ljedjima i cekam visnju.
-levo.
Pocesem ga levo. Cesem i cesem kad ono hrce. Moj brat spava na mom krecetu. Divota.
-jel tu...oo.
Spustim telefon kada udje on. Tako hot. Tako mirislhiv. Tako zanosan. Pratim ocima celo njegovo telo. Opijeno se osecam dok gledam njegove usne. Sve mi se nekako vrti. I sve sto vidim su njegove usne.
YOU ARE READING
MISS SAVRSENA
Humor"Ne mozes me promeniti nikada" Kako zavesti coveka koji je jednom vec bio zaljubljen u vas? Kako ga izludeti i naterati da vam da sve i ako ste vi ti koji su odbili sve sto vam je zeleo dati? Inat. Osveta. Bes. I ljubav. Sve kada se pomesa dobijete...