9

692 17 0
                                    


-ko je maherka? Ja sam. Hahaha.

Djuskam dok pevam pesmu od brata djoganija. Ne veruj.

-brate ni ja ne verujem. Ja sam dupli blizanac u znaku.

Ma mesam za sve pare ovog sveta. Kosa mi leti na sve strane. Ali nista nije bitno sve dok se ja zabavljam.

Ostavila sam miju i sada se vozim kuci. Jedva cekam da ostvarim sve svoje planove.

Stisam muziku i parkiram se.

-jao pa ja ne znam sta je on u horoskopu. Hm. Ako ga pitam nikada me vise nece pogledati. Kako da saznam. Oke akcija! Ukrasti njegovu licnu kartu. I saznati u koliko je sati rodjen. Hehe misija.

Lepo se ocesljam moram delovati fino pred njegovom mamom.

E tako a sad da napravim scenu. Ajme meni da!

Oke ovo ce boleti ali sve za moje planove.

-aaaaaa! Upomoc!

Vrisnem i uhvatim se za nogu. Dodjavola bolje sam se povredila nego sto sam to htela.

-majko sveta ovo boli! Upomoc!

-visnja!

Boze. To je njegova sestra. Brate mili ja nemam srece gde je dimitrije?. A ovo boli.

-boli boli boli! Zovite doktore.

Sto bi reko brat sa tik toka. Alo itna.

-bato! Tata!

Konacno ide moj heroj ko narucen za mene mokar. Svez. Sa samo sivim sorcem i bez icegam. Plus nosi elenicu. To je to udacu ga za meni. Ja vristi ba!

-boli boli boli! Mislim da sam je slomila! Zovite hitnu!

Alo itna! Boze koja sam ja budala. Sta sve radim za njega. Strasno strasno. Sramota. Pu.

-sta je radila?

Pita moj momak. A njegova majka ko pcela juri oko mene.

-ne znam noga joj je plava.

-drzi je mama.

Da elenu nadici njegovoj majku. A mene podigne ko nista. Aaa.

-boli boli boli!

-verujem.

Ja kukam. Ne ozbiljno ja placem ali ne zato sto me strasno boli. Nego zato sto ne mogu da ga zaskocim sada. Kako mirise lele lele. O hriste onesvrsticu se.

Spusta me na kauc. Ma placem toliko da vidim da je pao. Zabrinut je. Hahahaha. Boze gorecu u paklu. Bahaha.

-sada ce doci doktor. Da joj ovaj grasak.

Dimitrije stavlja kesicu graska na moj zglob.

-majko mila umrecu.

Brisem suze kad ono ulazi doktor. Dimktrije sedne do mene na sta iskoristim trenutak kada mi cacka ranu da ga stisnem za ruku.

-boli onesvesticu se.

Ma bravo toliko sam se jako udarila o beton da mi je noga plava i modra.

-jako ste se udarili. Procice za dan dva.

Dokor da recepte kod nadice i meni neku inekciju na sta su svi okrenuli ledja. Pokrijem se svojim sorcom i zahvalim bogu sto popusta bol.

-miruj.

Zapreti doktor i ode. Odahnem.

-boze koji sam ja baksuz.

Pruzim ruke i uzmem malu elenu.

-sreco sta cu ja sad sa tobom ovakva bangava.

Divota sad i samu sebe sazaljevam. Milina.

-mi smo tu. I onako si sama kuci. Budi ovde dok se tvoji ne vrate.

Pogledam nadicu.

-ne. Zvacu ih da dodju ne mogu da pustim da svoj odmor trosite na lecenje mene i pazenje bebu.

-mislim da nemas izbora. Ostajes ovde.

Kaze on i ode negde. Aaaaaaaaaaaa! Zivecu ovde 2 dana. Boze gorecu u paklu ali ne zalim.

Nadica mi obrise lice maramicama i pomogne da se udobno smestim. Elena me ne pusta tako da sam odlucila da je pustim da spava na meni.

-kako si uspela tako pasti.

Osetim sve organe kako se pomeraju kada sedne preko puta mene. Ma kad sam ja postala mutava! Pricaj ba.

-izlazila sam iz auta i izgleda da mi se stikla savila izgubila sam ravnotezu i pala.

Sto je istina samo sam namerno pala.

-hm. To je ozbiljna povreda nadam se da necu morati da strazarim pored tebe.

-boze gospode svasta.

Navodno se uvredim.

-mozda bi bilo bolje da zovem antona.

Kazem navodno osecajno.

-ne. Nema potrebe mi cemo se starati o tebi.

-ako bas insistiras....mada nisam mislila da ces mi pomoci.

Nesto se upravo desilo u njegovim ocima. U toj kafi sa prelepom aromom. Kosa mu pada malo u oci. A da ne pricam o razvijenim ramenima.

-ja sam covek. Svakom bi pomogao. To sto mi nisi omiljena osoba ne znaci da ti necu pomoci kada si lose.

-hvala.

Nasmesim se na sta klimne glavom i ode. Pa dobro moramo prvo izvaditi odnose. Ona postati priljatelji i na kraju supruznici. Ceo plan imam u glavi. Muhahaha.

...

Potrljam oci dok pokusavam da ustanem sa kreveta.

-sta se meni sve desava u zivotu. Ni mleko ne mogu bebi da pravim. Svaka mi dala koliko sam nesposobna.

Ma tako mi i treba.

-ajde dize se ba.

Ljutim se na sebe jer ne mogu da ustanem.

-kao da sam znao. Daj to vamo.

Doslovno se iznenadim kada mi prode pred ocima u samo bokse. Majko mila sta je to?

Sednem nazad na kauc. On zna praviti mleko za bebe?

-kako znas praviti mleko?

-zamisli video sam kada si pravila.

-ha? Kada?

-jednom.

Jednom? Ok sanjam.

-i zasto me nisi pozvala?

-sta bi ti da se derem i probudim celu kucu?

-mislio sam na telefon visnja.

Da mi vlasicu. Da li treba da poverujem sebi ako kazem da se ne bi udala za njega odma sada? Ne mislim da ne.

-a..pa ja nemam tvoj broj.

Uzima moj telefon. I kuca. Onda zazvoni kod njega.

-sada imas. Zovi kada ti bude sta trebalo.

-moram da piskim.

Prekinem ga u tome da ode.
Gleda me preko ramena. Samo mi pridje i podigne me. Ok nisam skromna to je svatio sigurno. Korisim ga zato sto se sam nudio. Da se nije nudio nasla bi drugi nacin. Logicno.

Ruka mi je iza njegovog vrsta. Polako ga ogrebem na sta osetim stisak moje butine. Aha pali se na mene.

-hvala.

Aha zahvali ce on meni.


MISS SAVRSENAWhere stories live. Discover now