Krijem se u sopstvenom stana. Tacno vise ne mogu da disem normalno.-tacno cu otputovati negde na tople krajeve i maniti se ove hladnoce. I idijota dimitrija.
Udjem u kuhinju. Otvorim vrata frizudera.
-ajme meni kolika torta.
Zgrabim tanjir. Isecem ogromno parce.
-da ne bude da dodjem ponovo hehe.
Boze jedva gledam kuda idem u ovom mraku. Na prste dodjem do dnevne gde se smestim na pod. Upalim tv. Ostavim neki bozicni film. Uzmem svoju tortu.
Trebalo bi da gledam film ali ja gledam kroz njega. Sta mu to znaci iz inata me odbio?
Nadjem slusalice do sebe i necije telefon. Bio je bez sifre. Hm.-kome ti pripadas.
Stavim slusalice. Vrti se neka narodna tuzna pesma.
Stalno jedna te ista.-nocas mi srce pati nocas me dusa boli tesko je kad se voli kad ostanes sam.
Nasmesim se na tekst.
Jedem moju tortu polako i slusam jednu te istu pesmu.Zazmurim samu na tren. Opusta me melodija. Tera ovu gorku auru oko mene da nestane.
Trgnem se kada jedna slusalica nestane iz mog uha. Pogledam levo gde do mene sedne muska figura.
stavlja sebi tu slusalicu i uzima ostatak moje torte.Tela sam da ustanem i odem. Hvata moju ruku i vraca me na mesto. Drzi je i ne pusta.
-pusti me.
-proslo je 2 dana kako sam ovde. Pusti da pricamo sada. Ne trazim ti da mi oprostis. Ne trazim ti da se udas za mene. Samo da me saslusas.
Nesto se desilo njegovom glasu. Njegovim ocima. Belom tenu. Tim lepim crama lica. Tim crvenim usnama.
-sta ja imam od toga?
-mozda ti bude lakse?
Zalim sebe dok odoljevam tim ocima. Zalim sebe licno jer znam da gresim.
-hajde i onako vise me nista ne moze iznenaditi niti razocarati od tebe.
-zao mi je sto je to tako.
Ostavlja tortu na sto ispred nas. Gleda u tv.
-imao sam dogovor sa milevom. Ona je zelela najbolje za tebe a meni si se dopadala oduvek. Onda kada si me odbila ja sam se fokusirao na fakultet. A onda sam se vratio. Zatekao te nikada svezijom u zivoru kao najlepse godisnje dobao leto.
Uzdahno je.
-kada sam primetio tvoje ponasanje i interesovanje ponela me zelja da visis kako je meni bilo. Znam da je glupo. Pogresio. Te noci kada sam se izskalio na tebi...ja nista nisam mislo sto sam rekao.
Gleda me pravo u oci.
-dakle ne jede me krivica boli me sto sam ispao najgkuplji muakarac na ovom svetu i odbio devojku koju zelim oduvek.
Cutim predugo. Ne znam ni sta da mu kazem.
-ne zelim da mi oproatis. Zelim da se osecas bolje. To je moj cilj i nadam se da sam uspeo bas kao sto si i ti uspela da me zavedes jednim osmehom za tren.
Nasmesio mi se. Ustao i uzo telefon. To je bio njegov telefon.
Pogledao me je jos jednom a onda otisao.I sta ja sada da mislim? Sta ja sada da radim? Boze gospode i svi sveci pomozi.
...
Ja ne bi bila visnja da ne ispunim sve svoje zelje.
Zato evo me u tople tropske krajeve.-tamo pada sneg ovde 50 stepeni. Milina.
-hoces li se ikada uozbiljiti visnja?
Nagnem sok iz flasice.
-znas kako mia ne znam sta da radim. A ja kad ne znam sta da radim ja bezim. Ne bukvalno ali da.
-ima smisla ono sto je reko. Ipak je on skorpija.
-mia.
Ustanem. Stanem ka okeanu ispred sebe.
-nije do horoskopa vec do osoba. Ako njega proguta tako lako osveta sta ja da radim sa takvom osobom?
-dosle smo na pacifik da pricamo o tome?
-ne. Dosle smo na more da uzivamo. Ne zelim vise da se vracam na temu dimiteija. Zavrsila sam sa njim.
-pa on je u vezi sa mojom tetkom. On je takodje zavrsio sa tobom.
Osmehnem se od muke.
-da. Zavrsio je samom a da mi nije dao sansu. Eto to me boli jer znam da bi bili...ma zajebi.
Odbacim glupu suzu koja mi je kapnua na obraz.
-rekla sam kraj i tacna.
-onda mislim da bi trebala da se javis onom coveku sto oci ne skida sa tebe.
Pogledam je.
-to sto sam stvarno zavrsila sa njim ne znaci da sam zavrsila sa njim u svojoj glavi.
-ti evo ga mu ovog krista nisi normalna.
-znam. Cekaj da resi dilemu u svojoj glavi. Lako cemo naci momka.
-da da. Sta bi sa onim da zelis da se udas.
-pa udala bi se da je to dimitrije odma sada. A posto to nije on. Onda cemo cekati da me prodje.
Sednem do nje.
-mislis da ce proci?
Zabrinuta je za mene. Dusa moja.
-valjda ce.
-valjda ce?
-da.
-ajde. Vracamo se u hotel.
Vucem noge ko da sam kuci. To sto sam na ostrvu ne znaci da se osecam ista bolje. Ne znaci da sam prestala da razmisljam o njegovim recima. Niti ikada zaboravila hladan dodir njegove ruke na mojoj.
kao da me je grom udario u stomak.
gromove imam u stomaku kada se setim njegovih crnih ostrih ociju.Zivot mi je pomutio. Jebem ti to leto 2021 kada mi zivot poremeti.
Teska je bre ovo ljubav. Em boli. Em voli. Ajde bre poludecu ako vec nisam.
YOU ARE READING
MISS SAVRSENA
Humor"Ne mozes me promeniti nikada" Kako zavesti coveka koji je jednom vec bio zaljubljen u vas? Kako ga izludeti i naterati da vam da sve i ako ste vi ti koji su odbili sve sto vam je zeleo dati? Inat. Osveta. Bes. I ljubav. Sve kada se pomesa dobijete...