Eurovisionı kazandıktan yarım saat sonra;
"Dami biraz sakin olur musun bütün arenayı aradın. Eminim tuvalete falan gitmiştir. Beş dakika sonra konuşsan bir şey kaybetmeyeceksin senelerdir bekliyorsunuz zaten." Sarışın kız esmeri tutup yerine oturtmaya çalışırken Damiano derin bir nefes vererek etrafına bakmaya devam etti. Sarışın çocuk hiçbir yerde yoktu.
"Vic anlamıyorsun o adamın bakışlarından hoşlanmadım diyorum. Ayrıca birazdan partiye gideceğiz sence gitmeden Thomas'ı bulsam daha iyi değil mi?" Damiano tekrar etrafına bakınmaya başlarken koridorun sonunda sarışını gördü. Tam oraya gidecekken Victoria onu kolundan yakaladı.
"Bu akşam sence de gereğinden fazla öpmedin mi onu? Damiano gerçekten mutlu olmanı istiyorum ama Tom benim çocukluğum. Ona zarar gelmesini istemiyorum. Bu akşam her şeyin yolunda gitmesini sağla. Ve mümkünse bir daha öpmek istediğinde önce çıkma teklifini kabul etmesini bekle olur mu?"
Damiano kaşlarını çatarak Victoria'ya baktı. Thomas'ın yanında bir adam olduğunu görebiliyordu. Sarışın cüceye dil çıkararak koridorun sonuna koşmaya başladı. "Thomas sana aşığım ve bu kadar uzun süre beklediğim için tam bir aptalım. Benimle sevgili olur musun? Biliyorum grup içi böyle şeyler yapmamalıyız ama bunun için çok geç ben sana çok aşı-"
"Ne dediğinizi anlayamadım efendim? Benden bir şey mi istediniz?" Bir anda garson önüne geçerek daldığı hayalden çıkarırken sinirle kafa salladı. "Hayır hayır size demedim. İşinize devam edin."
Koşarak koridorun sonuna giderken sarışın ve diğer adam konuşarak bir odaya girdi. Damiano yaklaşarak girdikleri yere bakarken buranın insanlarla dolu bir salon olduğunu gördü. Büyük ihtimal kaybedenler de kendi arasında parti yapıyordu. Uzun boylu şüpheli adam Thomas'ın elini tutarak onu içeceklerin yanına getirdiğinde esmer sinirle yumruğunu sıktı. Thomas'ın başkasının partisinde ne işi vardı ki. Şu lanet kaslı rockçı piçler onu kandırmış olmalıydı.
Thomas bedenini ritme uygun bir şekilde yavaşça sallarken Damiano da durarak onu izledi. Tanrım sarışına doyamıyordu. İnce bedeni, kıvrımları rüyalarına giriyordu. O bele sarılıp kucağına alabilmek için nelerini vermezdi. Esmer kaslı adam diğerinin beline uzanarak Thomas'ın bedenini kendine çektiğinde sinirle soludu. O sırada Thomas biraz kafasını kaldırarak kaslı adamın kulağına bir şeyler fısıldadı. Adam kahkaha atarken genci daha da kendine çekti. Bedenleri yapışık bir şekilde ritimle oynarken Damiano daha fazla dayanamayarak yumruğunu masaya geçirdi.
Yapışık bedenlere sinirle giderken Thomas'ın beline sarılmış kaslı adam hiç beklemediği bir şey yaptı sarışının boynundan tutarak dudaklarını dudaklarına yapıştırdı. Damiano karşısındaki manzarayla olduğu yere çakıldı. Demek böyle bir şeydi. Sevdiğin insanı başmasıyla görmek. Thomas'ın o gece yaşadıkları gözünün önüne geldi.
Thomas'ın baloyu koşarak terk etmesi. Victoria ve Tony'nin ona ettiği küfürler. Ve Steve'in gitmeden önce attığı yumruk. Açıkçası o yumruğu yemesi gerektiğini biliyordu. Ne kadar saçma davrandığını o yumruk sayesinde anlamıştı. Resmen aydınlanmıştı. Giorgio'dan hemen o akşam ayrıldı. Thomas'ın kapısına giderek özür diledi. Konuşmaya çalıştı. Ama Thomas'ın annesi başından aşağı bir kova su döktüğünde bu konuşma için henüz erken olduğunu düşündü. Kadın haklıydı. Damiano'nun kendi çocuğu balodan ağlayarak ve makyajı akmış bir şekilde gelse kendisi de çocuğunun ağlama sebebine bir şelale su dökerdi. Neyse.
Sonuç olarak Victoria ve Thomas onunla konuşmayı kesmişti. Yaklaşık 3-4 ay kadar. Yaz bitip tekrar okula dönme zamanı gelince Thomas okul değiştirmişti. Victoria şarkıcı olup grup kurma hayalleri olduğu için okulu bırakmıştı. Ve iki sarışın kurdukları grup için vokalist arıyordu. Eğer Damiano'yu birazcık tanıdıysanız bilirsiniz. Tanımadıysanız da açıklamak gerekirse esmerin böyle konularda asla gururu yoktur. Özellikle tekrar arkadaşlarına kavuşma ihtimali varsa.
Yaklaşık 15 kişinin katıldığı mini yarışmada en güzel sesli kişi Damiano'ydu. Üçü de bunun farkındaydı ama iki sarışın velet kabul etmek istemiyordu. Sonunda Damiano yerlere yatarak özür dileyip onu tekrar kabul etmelerini isteyene kadar uzun süre direndiler. Damiano ağlamaya başlayınca Thomas dayanamayarak ağlayıp esmere sarıldı. Victoria da sarılırken Damiano'nun koluna bir çimdik atmayı unutmadı. En sonunda Ethan da gruba girdikten sonra ortak bir kararla grup içinde asla öyle şeyler (aşk) olmamasına karar verdiler. Damiano bu durumdan hiç memnun değildi ama Vic böyle olması gerektiğini söylemişti. Grubun iyiliği için. Ama artık yeterince popülerlerdi, Eurovision da dahil bir çok yarışma kazanmış milyonlarca fanı olan bir gruplardı artık. Damiano artık beklemek istemiyordu. Bu gece her şey bitecekti. Hislerini itiraf edecekti. Thomas onu reddetse bile en azından aklında kalmayacaktı ve unutmaya çalışacaktı. Kimi kandırıyordu ki Thomas'ı asla unutamazdı. Özellikle aynı gruptayken. Ki Victoria bu konuda onu uyarmıştı. Her neyse.
Şuana dönelim. Thomas şuan önündeki kaslı rockçı adamla öpüşüyordu. Ve Damiano salonun ortasında durmuş onları izliyordu. Adamın eli sarışının zayıf belinden kalçalarına inerken Damiano hızla arkasını döndü. Derin nefesler alıp verirken etrafındaki insanlar onu fark edip yanına gelmeye başladı. Partideki diğer şarkıcılar onu fark edip tebrik etmeye başlayınca hızla salondan çıktı. Victoria'nın sesini arkasında duysa da umursamadan çıkıp onları otellerindeki partiye götürecek arabaya koştu.
Gözünden bir damla yaş akarken sarışın büyük ihtimalle manken ve Dami'nin şöhretinin peşinde olan bir kız ona yaklaşarak gülümsedi. "Ah sen Damiano'sun değil mi? Tebrik ederim o sahnede muhteşemdin. Kutlama için parti olacağını duydum nerede olduğunu biliyor musun?"
Damiano kızın arkasından doğru gülerek gelen Thomas'ı gördüğünde sinirle güldü. Anlaşılan sarışın onsuz bayağı mutluydu. Elini kızın beline atarak para avcısı sürtüğü kendine çekti. "Biliyorum güzelim. Benimle gelirsen seni oraya kısa yoldan götürürüm :)"
*bu bölümü öylesine yazdım canım sıkılıyordu*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Torna a Casa (Maneskin)
Fanfictionİki aptalın kavuşma hikayesi???? 30.06.2021 Wattpaddeki ilk DamianoxThomas kitabı.