Prom Shit

315 21 186
                                    

Bunu dün gece 4.30a kadar yazdım şuan beynimi hissetmiyorum.  Son kısımları gözüm kapalı yazdım resmen fdslkjgjsdg 30 oy ve bol bol yorum istiyorum. Çünkü kitap 170 görüntülenme alıyor 30 kişi vardır bence. (Bu hikayede geçen kişi ve kurumlar gerçektir ama karakterleri gerçek değildir ona göre yorum atalım kslgkdkf)

Dikkat! Ağır küfür ve homofobi içeriyor. 

07.08.2021

2805 kelime



BALOYA 12 GÜN KALA

"Kızlar gelin gelin Balo Kraliçemize bakın. Ahahahaha sümüklü böcek sen kendini ne sanıyorsun he? Damiano'yla sevgili olabileceğini sana düşündüren nedir acaba? Ezik seni."



Damiano merdivenlerden inerken duyduğu sesle yerinde donakaldı. Kızların kendinden bahsettiğini duyabiliyordu. Köşeyi döndüğünde gördüğü manzarayla kalbi yerinden çıkacak gibi atmaya başladı. Üç kız Thomas'ın etrafına toplanmış sarışını sağa sola çekiştiriyor, hakaretler ediyorlardı. Hemen koşarak Thomas'ı kendi yanına çekti. Sinirle bağırdı. "Ne yapıyorsunuz siz ya? Siz kim olduğunuzu sanıyorsunuz?"



Kızlardan biri saçlarını düzeltirken hemen öne geçerek konuştu. Diğerleri arkasına geçmiş arkadaşlarına destek olurcasına ters bakışlarla Thomas'a bakıyorlardı. "Videoyu gördük Dam. Baloya götürecekmişsin bu tarla faresini. Bütün okul bunu konuşuyor. Bu çirkin şeyin gay olduğu belliydi ama senin öyle olduğunu sanmıyorum. Seni gözyaşlarıyla kandırmış olmalı. Sürekli sağda solda ağlarken görüyorum bu eziği. Kesin seni de timsah gözyaşlarıyla ikna etti. Öyle değil mi? Gay misin yoksa? Giorgia'yla yaşadıkların sahte miydi? Çünkü o pek de öyle anlatmıyor. Beraber geçirdiğiniz geceler... Senin büyük ale-. Öhö öhö yani gay olduğunu sanmıyorum. Yoksa o ucube Victoria'yla takıla takıla sende onun gibi mi oldun? Geçen sene Sofia'ya çıkma teklif etmişti. Iyyy.."



Damiano önünde boş boş konuşan kıza sinirle bakıp iç çekti. Thomas duyduğu hakaretlerle gözleri yaşararak oradan uzaklaşırken esmer sadece arkasından bakabildi. Planı şimdiden boka sarmıştı. Belki de Victoria haklıydı. Bunu yapmamalıydı. Sadece lanet olası bir baloya gitmek istemişti. Böyle sonuçlanacağını nereden bilebilirdi ki? Burnunun kemerini sertçe sıkarken ters ters önündeki kıza baktı. "Benim ne olduğum seni ilgilendirmez küçük fahişe. Giorgia'yla yaşadıklarım da seni ilgilendirmez. Victoria'nın kimden hoşlandığı da seni ilgilendirmez. Ayrıca bana Dam diye hitap edebileceğini kim söyledi?"



Tek parmağını kısa kızın alnına her hecede tek tek vurarak konuşmasına devam etti. Kız sahte yaşlarla dolu gözlerle ona bakarken etrafına insanlar toplanmış olanları izliyordu. "Bir daha Thomas'a bir şey yapacak olursan seni doğduğuna pişman ederim. Anladın mı beni? Bu okulda sadece iki haftam var. O kepi attığım anda seni mahvederim. Gerekirse okulu bırakırım ama o çocuğu size yedirmem. Sakın. Sakın benim olana bir şey yapmaya kalkmayın. Ona dokunmayı denemeyin bile. Ha bu orospunun kuyruğu gibi peşinde gezen iki salak siz de anladınız mı beni? Tekrar edeyim mi?"



Kızlar kafalarını sallarken koşarak Thomas'ın peşinden gitti. Ama sarışın çoktan gözden kaybolmuştu. 

Torna a Casa (Maneskin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin