Prom King

462 47 354
                                    

Lan oy atsanıza yeni bölüm yazdım sırf 25 olmadı diye atmıyorum şuan. 120 kişi görmüş o 25 oy gelecek yav beni kızdırmayın.

HELLOOO GUYS. Normalde yeni kurgu olduğu için oy sınırı koymam ama gördüğüm kadarıyla ilk bölüm 100 küsür görüntülenmiş yani bir sürü ghost okuyucu var o yüzden bir sonraki bölüm için 25 oy istiyorum. 25 oy ve 150 yorum gelince atacağım. Bir de okuyup yorum yapmıyorsunuz üzüyorsunuz beni ben bol bol yorum ve oy seven bir insanım. Beni şımartın beni yoruma oya boğun. BENİ SEVİN. TŞKLER ÖPTÜM.

04.07.2021

PARTİDEN BİR KAÇ SAAT ÖNCE, EUROVISION SAHNE ARKASI

"Tamam plan şu. Ödülü almaya sahneye çıkacağız ve-"

"Daha ödülü alacağımız bile belli değil."

"Bu yarışmayı kazanacağımızı arenadaki herkes biliyor Victoria. Şimdi kapa çeneni ve beni dinle." Sarışın cüce oflarken Damiano onu çekerek Thomas ve Ethan'dan uzaklaştırdı.

"Ödülü almaya sahneye çıkacağız. Sonra ben tutup Thomas'ı öpeceğim ve ona aşkımı itiraf edeceğim. Sonra o da beni sevdiğini söyleyecek ve taa daa mutlu bir yuvamız olacak. Nasıl?"

Esmer ta da derken ellerini iki yanına açmış mutlu bir şekilde sırıtıyordu. Her şeyi planlamıştı, bu gece harika olacaktı.

"Biraz abartmıyor musun?" Victoria elinden geldiğince kibar bir sesle sordu. Bu hayatında duyduğu en saçma plandı. Ama Damiano'nun duygularını incitmek istemiyordu.

Arkadaşı karşısında somurtunca uzanarak kollarını omuzlarına sardı Victoria. Omuzlarını okşarken devam etti. "Bu uluslararası, çok büyük bir yarışma Dami, şimdiden milyonlarca hayranımız var. Böyle bir şey yaparsan nasıl sonuç vereceğini bilemeyiz. Her şeyi geç Marta ne düşünür?"

"Marta ona aşık olduğumu daha ilk dakikadan fark etmişti V." Damiano planının beğenilmemesinden dolayı yaşadığı hayal kırıklığıyla arkadaşının kollarının arasından çıktı. Son üç gecedir bunu düşünüyordu ama lanet sarı cadı planı beğenmemişti bile.


Mutsuz bir nefes vererek karşısında Ethan'la birlikte kahkahalar atan sarışına baktı. Yüzünde bir gülümseme belirdi. Thomas gülünce çok tatlı oluyordu. Keşke hep sadece ona böyle gülseydi.


Sarışın kadın yüzünde kocaman bir sırıtışla sarışını izleyen aptal aşığa gözlerini devirdi. Thomas'ın da Damiano'dan bir farkı yoktu. İkisi de birbirlerine gözlerinden kalpler çıkarak bakıyordu ama ikisi de inatla hislerini itiraf etmiyordu. Aptallar.


"Ağzını kapat Dam sinek kaçacak." Esmerin ensesine yalandan bir şaplak atarken gülerek konuştu Victoria.

Damiano sinirle ona döndü ve burnundan soluyarak fısıldadı. "Benim adım Dam değil Damiano. Kaç kere söyleyeceğim, sevmiyorum."


"Biliyorum. O yüzden söyledim zaten." Victoria bilmiş bilmiş kafasını sallarken gülmeye başladı. Arkadaşının mutsuz suratını görünce o da somurttu. Tekrar kollarını esmerin boynuna dolarken dönerek karşıda neşeli bir şekilde dans eden Thomas'a baktı.

Arkadaşlarının mutlu olmasını istiyordu. Eğer mutlu olmayı hak eden biri varsa o da kesinlikle bu iki şapşaldı. Ve başka insanlarla olurlarsa, bir gün gerçekten kavuşamazlarsa asla tamamen mutlu olamayacaklarını biliyordu. İkisini de çocukluğundan beri tanıyordu.


"Sadece lisedeki gibi olmasını istemiyorum Dami. Onu çok sevdiğini biliyorum. O da seni çok seviyor. Sana yemin ederim. Ama böyle bir şeyi burada söylemek sadece size zarar verir. Şimdi sevgili olsanız bile sizi ayırmak için her şeyi yaparlar."


Torna a Casa (Maneskin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin