2.BÖLÜM

2.4K 146 78
                                    

Bir kaç saniye sadece onlara bakabildin. İkiside seni kollarıyla sarmaladı.

Izuku:Titriyorsun bebeğim. Korkuyor musun.

Shoto:Korkmana gerek yok. Sana çok iyi bakacağız.

Boynuna öpücükler konduruyorlardı. Bir kaç derin nefes aldın.

Shoto:Şimdi kahvaltı edelim tamam mı.

Başını salladığında üçünüz beraber mutfağa gittiniz. Izuku ve Shoto kahvaltılık bir şeyler hazırlarken düşündün. En azından onları çözesiye kadar ayak uydurman gerekliydi. Bir kaç dolabı kontrol ettin ve en sonunda tabakları buldun. Tam onlara uzanıp alacakken Shoto tabakları aldı.

Shoto:Sadece otur ve bekle.

Izuku:Evet bebeğim senin hiç bir şey yapmana gerek yok.

Yuki:Yine de-

Izuku seni sandalyeye oturttuğunda onları izlemeye başladın. Sana karşı kaba değillerdi. Ama bu asla sinirlenmeyecekleri anlamına gelmiyordu. Onların neye sinirlendiği yada neyin mutlu ettiğini bulabilirsen belki her şey daha kolay olurdu.

Izuku:Bebeğim?

İkili sana soru sorarcasına bakıyordu.

Yuki:Efendim.

Shoto:Neye daldın.

Yuki:Hiç bir şeye.

İkiside bir iki saniye bir birlerine baktılar ve tekrar sana döndüler. Elindekileri kenara bıraktılar ve yanına yaklaştılar.

Izuku:Biliyor musun bebeğim yalandan nefret ederim.

Shoto:Bende öyle. Şimdi bir kere daha deneyelim. Neye dalmıştın.

"Buradan nasıl kurtulacağıma" bunu dersen büyük ihtimal işin sonu kötü biterdi. Korkuyla beraber aklına ilk gelen şeyi söyledin.

Yuki:B-Ben Tsukasa'yı düşünüyordum.

Tsukasa = Eski sevgilimiz

Izuku:Oohh şu orospu çocuğu...Neden onu düşünüyordun.

Shoto:Biz yeterli değil miyiz.

Yuki:H-Hayır onu kast etmedim. Sadece d-daha önce onunla bir kaza olmuştu da.

Shoto/Izuku:Kaza?

Yuki:Bir keresinde...Tsukasa ile kavga etmiştik. Beni aldatmıştı ve bende ayrılmak istiyordum. Bunu ona söyleyince öfkelendi...

Huzursuzca parmaklarınla oynadın.

Yuki:O an mutfaktaydık. Elinde sıcak bir cezve vardı...Sinirlenip koluma onunla vurmuştu.

Kolunu biraz sıvayıp orta boylarda ki yanık yaranı gösterdin.

Yuki:Sonra böyle oldu.

Tekrar onlara baktığında Shoto'nun Izuku'dan kat ve kat sinirli olduğunu fark ettin. Izuku'ya baktı. Izuku ne olduğunu anlamış olacak ki başıyla onayladı. Yanağını okşadı.

Izuku:Sorun yok güzelim.

Yuki:B-Ben üzgünüm.

Shoto:Hm? Neden.

Yuki:B-Benim yüzümden sinirlenmeni istemedim.

Shoto sana baktı ve güldü.

Shoto:Sana kızgın değilim güzelim. İnan bana. Şimdilik sadece kahvaltı yapalım tamam mı.

Yuki:Hm hm.

Beyler bayanlar artık yb ler günde bir kere gelecek. Belki arada iki kere gelir. Belli olmaz :)

MİDORİYA X OKUYUCU X TODOROKİ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin