9.BÖLÜM

1.9K 120 58
                                    

Ertesi sabah uyandığında hafif başın ağrıyordu. Yine Izuku ve Shoto ile yatmıştın. Düngeceyi hatırlamaya çalıştın. Bira içmiştin ve galiba sarhoş olmuştun. Sonra? Sonrası yok.

Yuki:Dün gece? Dün gece?

Anlık olarak Izuku ve Shoto'yu öptüğün sahne aklında canlanmıştı. Yüzün kıpkırmızı olurken ikili uyandı ve gülümsedi.

Izuku:Günaydın tatlım.

Shoto:Günaydın güzelim.

Yuki:G-Günaydın.

İkili güldü.

Izuku:Kıp kırmızısın.

Shoto:Her neyse. Günaydın öpücüğü alabilir miyiz.

Sen daha da kızarırken ikili sana biraz daha sırnaştı.

Izuku:Bizi sevdiğini duyabilirmiyiz.

Shoto:Evet? Senden sadece iki kelime istiyoruz.

Yuki:S-Sizi seviyorum! Mutlu musunuz!

İkili güldü.

Izuku:Evet. Çok mutluyuz.

Shoto:Şimdi öpücük.

Shoto birden dudaklarına yapıştığında şoka uğramıştın. Seni sertçe öpüyor dudaklarını ısırıyordu. O çekilir çekilmez bu sefer Izuku dudaklarına yapıştı. Nefes almakta zorlanıyordun. Izuku geri çekildince derin derin nefesler aldın. Yüzlerini boynuna gömdüler.

Shoto:Buraya iz bırakabilie miyiz.

Izuku:Çok küçük.

Shoto:Ve toplam sadece iki tane.

Yuki:B-Bende yapacaksam...olabilir.

İkiside aynı anda boynuna yapıştılar ve emmeye başladılar. İnleyerek çarşafı tuttun. Geri çekildiklerinde gülümsediler.

Önce Izuku'ya yanaştın. Biraz dikleştiğinde ve kucağına oturdun. Dudaklarını boynuna bastırdığında yavaş yavaş emdin. Geri çekildiğinde küçük bir morluk vardı.

Kucağından indin ve bu sefer Shoto'ya yaklaştın. Onun kucağına oturmak yerine direk üzerine uzadın ve boynuna gömdüldün. Bir süre emdikten sonra çekildin. İkiside sana sıkıca sarılırken yanaklarına minik öpücükler bırakıyorlardı.

Izuku:Ahh çok tatlısın bebeğim.

Shoto:Kesinlikle. Seni kaçırdığımız için o kadar mutluyum ki.

Onların ilgisi arasında o kadar rahattın ki.

Yuki:Çocuklar...acaba biraz daha öpücük alab-

Sen sözünü bitirmeden Izuku dudaklarına yapışmıştı. Seni biraz geriye iterek yatağa yatırdığında kollarını boynuna sardın. Bir süre sonra Izuku geri çekildi.

Shoto ise vakit kaybetmeden dudaklarına kapandı. Dili ağzında geziyordu. Geri çekildiğine nefes nefese ikisine baktın.

Izuku:Sanırım artık yataktan kalkmalıyız yoksa bizim için işler zorlaşacak.

Dediği şey ilk bir kaç saniye anlamasanda anlayınca arkanda ki yastığı yüzüne fırlattı.

Yuki:Sapık.

Izuku kıkırdarken yastığı yerine koydu ve yataktan kalktınız.

MİDORİYA X OKUYUCU X TODOROKİ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin