14.BÖLÜM

1.1K 83 16
                                    

Ertesi sabah uyandığında yatakta tektin. Banyoya gittin ve yüzünü yıkadın. Izuku ve Shoto'nun yanına gittin. Salonda oturuyorlardı. Aralarına geçtin ve oturdun.

Shoto:Günaydın güzelim.

Izuku:Günaydın bebeğim.

İkiside sana bir öpücük verdiler. Bir süre sessizlikten sonra Shoto söyledi.

Shoto:Konuşmamız lazım güzelim.

Izuku:Hayır.

Shoto:Söyleyeceğiz.

Izuku bakışlarıyla dışarıyı işaret ettiğinde ikiside dışarı çıktılar. Bir süre sadece bekledin. Tartışnaları şiddetleniyordu. En sonunda dayanamadın ve onların yanına gittin.

Yuki:Bilmek istiyorum.

Izuku:Yuki-

Yuki:Bunu bilmemin ne tür olaylara yol açacağı umrumda değil! Bilmek istiyorum!

Shoto:...Hadi içeri geçelim.

İçeri girdiğiniz de koltuğa oturdunuz.

Izuku:Biliyorsun...Shoto ve beni bu şehirde ya da belki de ülke de fazla sevmiyorlar. Hatta nefret ediyorlar.

Shoto:Yani bizi öldürmek isteyen çok fazla kişi var.

Izuku:Ve bir şekilde senden haberdar oldular.

Shoto:Yuki...onlar seni yakalamak istiyor.

Izuku:Böylece bize şantaj yapabilirler.

Shoto:Bir fikrimiz var.

Izuku:Ama hoşuna gitmeyecek.

Yuki:Nedir?

Shoto:Seni ülke dışına çıkartacağız.

Izuku:Evet. Sana bir ev ayarladık.

Shoto:Orada güvende olacaksın.

Yuki:Bu iyi bir plan olabilir. Eğer üçümüzde ülke dışında olursak bizi bulamazlar ve-

Izuku:Yuki, sadece sen ülke dışına gideceksin.

Yuki:...Ne?

Shoto:Eğer bizde seninle gelirsek peşimize düşerler. Yani-

Yuki:Hayır.

Izuku:Yuki dinle-

Yuki:Hayır hayır hayır hayır. Asla olmaz.

Shoto:Yuki başka bir seçeneğimiz olmayabilir.

Yuki:Sizden ayrılmayacağım.

Izuku yanağını avuçladı ve sana üzgün gözlerle baktı.

Izuku:Yuki riskleri biliyorsun.

Yuki:Biliyorum. Ölmek, işkence görmek ya da tacize uğramak...inanın bana bunlar sizi bırakıp gitmenin yanında hiç bir şey...Yani lütfen ya benimle gelin ya da kalmama izin verin.

Yıllar yıllar önce bir bölüm yb attıktan sonra iki ay ortadan kaybolan piç bir yazar varmış...heh o yazar benim.

MİDORİYA X OKUYUCU X TODOROKİ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin