Yaklaşık bir hafta sonra Amerikaya taşınmıştınız. Üçünüz yeni evinize doğru ilerlerken Izuku elini Shoto ise belini tutuyordu. Hava sıcak olduğu için kısa giyinmiştin ki Shoto ve Izuku'nun bundan memnun olduğu söylenemez. Evde böyle dolaşmana bayılsalarda dışarıda kıskanıyorlardı.
Izuku:Hadi biraz daha hızlı ilerleyelim.
Shoto:Hm hm.
~~~
Eve geldiğinizde ağzın açik kalmıştı.
Yuki:Woah burası çook güzel.
İkili gülümsedi. Beraber içeri girdiniz. Evde ki her şey yerleştirilmişti. Uzun bir süre evi gezdikten sonra salona geçtiniz. Izuku ve Shoto senden bir şey istiyorlarmış gibi sana bakınca sordun.
Yuki:Ne oldu?
Shoto:...bizi tebrik etmeyecek misin.
Durdun ve güldün. İkisinide kendine çekerek sıkıca sarıldın.
Yuki:Tebrikler çocuklar. Çok iyi iş çıkarttınız.
İkiside gülümsedi. Onlar da sana sarılırken acıktığını fark ettin.
Yuki:Uh acıktım. Hadi bir şeyler pişirelim.
Izuku:Hayır. Hadi dışarıda yiyelim.
Shoto:Hm hm.
Yuki:Oh! Nereye gideceğiz.
Izuku:Süpriz.
Shoto:Odanda ki gardıropta seveceğini düşündüğümüz elbiseler var. Hazırlanıp çıkalım.
~~~
Üçünüzde lüks bir restoranta gelmiştiniz. En üst katta ki kata çıktınız. Masaya geçtiğinizde manzarayla gözlerini büyüttün.
Yuki:Çok güzel. Bütün şehir ayağımızın altında gibi.
Izuku:Beğenmene sevindik.
Yemekler geldiğinde beraber yemeye başladınız.
Yuki:Oh! Çok lezzetli.
Yemekleriniz bitince bir şişe şampanya söylediniz. Kadehleri doldurdunuz ve havaya kaldırdınız.
Üçünüzde:Mutluluğumuza!
Şampanya'yı tek seferde diktiniz.
Yuki:Çok güzeld-
Önce yere diz çökmüş sevgililerine sonrada ellerindeki iki yüzüğe baktın. Bir iki saniye olayın şokunu atlatamadın. Sonra gülümsedin. Boştaki ellerini tuttun ve ayağa kaldırdın. Onlara sıkıca sarıldın. İkiside iki eline birer yüzük taktı.
Izuku:Şimdi güzel nişanlımız...
Shoto:birer tane daha şampanya patlatalım ve bunu kutlayalım.
Ayh sonunda bu da bitti. Yoruldum aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİDORİYA X OKUYUCU X TODOROKİ (BİTTİ)
FanfictionSakin ol ve kitaba gir y/n Y/N'ye tapan iki adet yanderemiz var. Smut fkskskekfje elbette var. ANGST DEĞİL