1.BÖLÜM

3.8K 153 76
                                    

Uyandığında tam çığlık atacaktın ki boğazında ki kuruluk yüzünden öksürdün. Etrafına bakındın. Bilmediğin bir odada tanımadığın iki kişinin ortasında yatıyordun. Sana sıkıca sarılmışlardı.

Onların kollarından kurtuldun ve yataktan çıktın. Telefonu aradın ama yoktu. Biraz kafanı toparlamaya çalıştın.

Eski sevgilinin seni aldatması yüzünden iyi hissetmiyordun. Rahatlamak için bara gitmiştin. Gece geç saatlerde eve dönerken aşırı sarhoş olmasanda pek sağlıklı düşünemiyordun.

Bu yüzden seni kaçırdığında fazla tepki veremedin. Biraz daha düşününce küçük bir anı hatırladın.

***

Izuku:Bu saatte neden dışarıdasın bebeğim.

Shoto:Yine eski sevgilin yüzünden üzülüyorsun değil mi.

Biri ağzını kapatırken diğeri sakinleşmen için saçlarını okşuyordu.

Izuku:Neden o aptal için üzüldüğünü anlamıyorum Yuki~

Shoto:Evet. Galiba buna daha fazla göz yumamam.

Izuku:Birinin seni ağlatması...

Shoto:Gerçekten berbat...

Ağzını kapatan kişi elini çekti ve direk ağzına ilaçlı bezi bastırdı. Bilincin yavaş yavaş kapanırken biri seni kucakladı. Son gördüğün şey onların yüzünde ki sırıtıştı.

***

Sen olanları düşünürken ikisininde uyanıp yanına geldiğini fark etmemiştin. Yeşil saçlı çocuk omzuna elini koydu ve gülümsedi.

Izuku:Günaydın tatlım.

Refleks ve korkuyla elini omzundan ittin. Bu sefer diğeri elini beline doladı ve seni kendine çekti.

Shoto:Sorun ne bebeğim.

Yuki:S-Sorun...

Titreyen vücudunu ve dolan gözlerini görmezden gelmeye çalışarak kendini ondan kurtardın. İkiside şaşırmış gibi sana bakıyordu. Onlardan biraz uzaklaştın ve bir kaç derin nefes aldın. Mantıklı düşünmen lazımdı. İkiside sana yaklaştı.

Endişeli gibilerdi. Seni yatağa oturttular. Tepki veremedin. Hem korkuyordun hemde olayları kavrayamıyordun. İkiside ellerini tuttu.

Shoto:Heyy ne oluyor bebeğim.

Izuku:Hasta mı hissediyorsun.

Kendini biraz toplayınca konuştun.

Yuki:B-Bakın-

Izuku:Izuku.

Shoto:Shoto.

Yuki:...Izuku Shoto burada ne işim var bilmiyorum. Yada kim olduğunuzu...Y-Yani cidden gitmem gerek-

Izuku:Neden bahsediyorsun bebeğim.

Shoto:Bu yüzden gitmek mi istiyorsun.

Başını salladığında ikisininde kafası karıştığı belliydi. Onlara göre her şey normaldi.

Izuku:Peki o zaman.

Shoto:Kendimizi tanıttık yani artık bizi tanıyorsun.

Izuku:Ayrıca seni burada tutuyoruz çünkü dışarı senin için çok tehlikeli.

Shoto gülümsedi.

Shoto:Tamam artık gitmen için bir sebep yok.

Izuku'da gülümsedi.

Izuku:Evet! Hadi kahvaltı yapalım.

İkiside ellerini bırakmadan odadan çıktınız. Hâlâ neler olduğunu kavrayamıyordun. Bacakların titrediği için sendeliyordun. Anladığın şeyleri gözden geçirdin.

İki kişi seni kaçırmıştı. Ailenden fidye isteme ihtimalleri yüksekti. Ama eğer amaçları bu ise istediklerini alamazlardı.

Yuki:A-Aslında...

İkiside durdu ve sana döndü.

Yuki:Bakın a-ailem öldü yani f-fidye alabileceğiniz bir yer yok. A-Ama eğer izin verirseniz çalışıp para ödeyebilirim! Yemin ederim bunu yapabilirim!

Izuku:Ne.

Shoto:Para? Para istemiyoruz.

Yuki:O-o zaman ne istiyorsunuz.

Shoto/Izuku:Seni ♡

MİDORİYA X OKUYUCU X TODOROKİ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin