4.BÖLÜM

2K 129 73
                                    

Bir süre duş aldıktan sonra vücudunu havluya sardın ve banyodan çıktın. Odana girdiğinde çıkarttığın kıyafetleri tekrar giyme fikri hiç cazip değildi. Sesini biraz yükselterek seslendin.

Yuki:Ç-Çocuklar...

Bir kaç saniye sonra kapının arkasından iki ses geldi.

Shoto:Evet güzelim.

Izuku:Bir sorun mu var.

Yuki:Hayır...giyebileceğim kıyafet var mı.

Shoto:Ah doğru.

Izuku:Kıyafetlerini kendin seçmek istersin diye almamıştık.

Shoto:Orada ki dolapta bizim kıyafetlerimiz var.

Izuku:Hepsi temiz. İstediğini giyebilirsin.

Yuki:T-Teşekkürler.

Dolaba ilerledin ve kapağını açarak içindekilere baktın. İçinden uzun kollu bir boğazlı kazakla beyaz bir eşofman alarak giydin. Odadan çıktığında karşı duvara yaslanmış ve endişeli gözlerle sana bakan ikili ile karşı karşıya kaldın. Seni görür görmez gülümsediler.

Shoto:Çok tatlı gözüküyorsun.

Izuku:Kesinlikle...fotorafını çekebilirmiyim.

Yuki:Ha? Şey sanırım.

İkiside senin fotoraflarını çekmişti.

Shoto:Hadi gidelim.

Yuki:Nereye?

Izuku:Alış veriş merkezine.

Yuki:Peki.

Evden çıktığınızda ikiside ellerini tuttu. Bir süredir dışarı çıkmadığın için tuhaf hissetmiştin.

Sen ne diyon yarram biz bir buçuk iki yıl karantina görmüş insanız. Hemde ailerimizle. Sen en azından iki taşla kalıyon.

Etraftaki insanlar sürekli size bakıyordu. Rahatsız olarak başını eydin. İnsanların bakışları eskiden beri seni rahatsız ederdi. İkside bunu anlamış olacak ki Izuku teklif etti.

Izuku:Taksiye binelim mi.

Shoto:Bence de. Sana uyar mı bebeğim.

Yuki:Hm hm.

Shoto yoldan geçen bir taksiyi çevirdi. Arka koltuğa bindiniz.

Izuku:Alış veriş merkezine.

Taksici:Tabi.

Araba U dönüşü yaptı ve alış veriş merkezine doğru ilermeye başladı. Arada sırada şoförün dikiz aynasından sana baktığını görüyordun. Bakışları sana o günü hatırlatıyordu.

Gerginlikten ellerini sıkınca Izuku ve Shoto sana baktı. Bir iki saniye de olayı kavramış olacaklar ki Izuku seni iyice kendine çekti. Shoto şoförün arkasından boğazına bıçak dayadı.

Shoto:Gözlerini yoldan ayırma.

Adam gelen tehtitle bakışlarını yola çevirdi. Alış veriş merkezine geldiğınızde Izuku ve sen arabadan indiniz.

Shoto:Siz gidin. Beş dakikaya gelirim.

Yuki:Ama-

Izuku:Gidelim tatlım.

Izuku elini tuttu ve beraber arabadan uzaklaştınız. Kısa sürede araba başka bir yöne doğru gitti. Gözden kaybolasıya kadar arkasından baktın.

Yuki:Cidden beş dakikaya gelir değil mi.

Izuku:Shoto yalandan nefret eder bebeğim. Beş dakikaya geleceğini söylediyse beş dakikaya gelir.

MİDORİYA X OKUYUCU X TODOROKİ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin