Aşağı kattan gelen kapı sesiyle gülümsedin. Ortak yatak odanızdan çıktın ve aşağı indin.
Yuki:Hoşgeldiniz~
İkiside seni görünce yorgunca gülümsedi.
Yuki:Uh- yorgun görünüyorsunuz. Bir sorun yok değil mi.
Izuku:Hayır tatlım.
Shoto:Her şey yolunda.
Söylediklerinin aksine ikiside çok yorgun görünüyorlardı. İkiside sana küçük bir öpücük verdikten sonra ayrı banyolara girdiler.
~~~
Banyodan sonra ikiside uyuya kalmıştı ve sen bunu onları akşam yemeğine çağıracağında fark ettin. Sessizce açtığın kapıyı geri kapattın ve mutfağa indin.
Onlara hazırladığın yemekleri tencerelere geri koydun ve masaya oturdun. Onlar olmayınca ev cidden sessiz oluyordu. Yemeğini bitirince sofrayı topladın ve salona geçtin. Rastgele bir film açtın. Filmin daha yirminci dakikasında gelen telefon sesiyle sehpaya baktın. Shoto'nun telefonuydu.
Yuki:Aramayı açsam mı. En azından uyuduklarını haber vereyim.
Shoto'nun telefonunda ki aramayı onayladın ve kulağına yaklaştırdın.
Yuki:A-
?:Sikeyim Shoto tamam mı sikeyim! Oraya geliyorlar. Yirmi kişilik bir grup. En iyi askerlerden oluşmuş. Hemen kaçın!...Shoto orada mısın.
Yuki:Pardon? Kimler buraya geliyor.
?:...Kimsin. Shoto'yu aradığıma eminim.
Yuki:Ben Yuki Amane. Shoto'yla çıkıyorum. Onlar uyuyor yani-
Telefonda ki hat kesilince bir kaç saniye boş boş baktın.
Yuki:Bu...Shoto'ya yapılması gereken bir şaka mıydı.
Bir kaç saniye tereddüt ettin ve sonra hızla yatak odasına çıktın. Shoto'ya yaklaştın ve biraz omzunu dürttün.
Shoto:Güzelim? Sorun ne.
Yuki:Seni biri aradı.
Shoto sana soru sorar gözlerle bakınca devam ettin.
Yuki:Senin uyuduğunu söylemek için telefonu açtım ama ben daha bir şey diyemeden konuşmaya başladı. Birileri geliyormuş. Yirmi kişilik en iyi askerlerden oluşan bir grup. Adam kaçmamızı söyledi.
Shoto:Siktir.
Izuku sesden uyanmış gözlerini ovuşturuyordu.
Izuku:Ne oldu.
Shoto:Geliyorlar.
İkiside direk yataktan kalkıp hazırlanmaya başladıkların da sen sadece onları izleyebiliyordun. İkiside üstlerine genelde polislerin giydiği sağlam siyah kıfayetlerle kurşun geçirmez yelekler giymişlerdi.
Yuki:Ç-Çocuklar?
Ikiside sana dönerek gülümsediler.
Izuku:Sorun yok tatlım.
Shoto:Sadece bir kaç ufak aksaklık.
Yuki:Nasıl bir "ufak" aksaklık size kurşun geçirmez yelek giydiriyor.
Shoto tam cevap verecekken aşağı kapının kırılma sesi geldi.
Shoto:Gidelim! Gidelim! Gidelim!
Izuku gözlerini bir kravatla bağladığında seni kucakladı. Ellerini boynuna sardığında düşme hissiyle ağzından neredeyse bir çığlık kopacaktı.
Yuki:S-Siz camdan mı atladınız!
Izuku:Canını yaktım mı.
Yuki:Hayır. İyiyim.
Izuku:Güzel. Şimdi kollarını benden çekmen gerek.
Yuki:P-Peki.
Kollarını çektikten sonra tekrar havalandığını hissettin. Ama bu sefer tektin. Seni yakalayan kollarla beraber sesi geldi.
Shoto:Endişlenme. Benim.
Başınla onaylarken tir tir titriyordun. Shoto'nun bağrışını duydun.
Shoto:Izuku! Sağ tarafta iki kişi.
Gelen bir kaç el silah sesleriyle irkildin.
Yuki:O-O iyi mi!?
Shoto:Sakin ol güzelim o iyi.
Shoto koşarken bir yandan da birilerine ateş ediyordu. En sonunda durdu ve arabanın kapısını açarak seni arka koltuğa oturttu.
Bir kaç saniye sonra ikiside arabaya bindi ve arabayı çalıştırarak gaza bastılar. Izuku arabayı sürerken Shoto birilerine ateş ediyordu.
Korkudan akan gözyaşların kravatı ıslatıyordu. Sakin kalmaya çalışıyordun ya da en azından titremeni dindirmeye. Ama vücudun seni dinlemiyordu.
Yaklaşık on dakika süren kovalamacanın ardından araba'nın hızı normal bir seviyeye düşmüştü. Izuku arabayı bulunduğunuz otobanın yanına çekti. İkiside arabadan indi ve yanına, arka koltuğa geldiler.
Shoto gözlerinde ki kravatı çözdüğünde ağlamaktan kızarmış gözlerin ışıkla beraber kamaştı. Sana sarıldılar.
Yuki:...Y-Yaralandınız mı.
Izuku:Hayır. İyiyiz...
Arabada sadece nefes sesleriniz vardı.
Shoto:Özür dileriz Yuki.
Izuku:Bizim yüzümüzden bu boktan durumu yaşadığın için özür dileriz.
BU GÜN OKULA GİTMEDİM!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİDORİYA X OKUYUCU X TODOROKİ (BİTTİ)
FanfictionSakin ol ve kitaba gir y/n Y/N'ye tapan iki adet yanderemiz var. Smut fkskskekfje elbette var. ANGST DEĞİL