6.BÖLÜM

2K 132 172
                                    

Gece üç gibi korkuyla uyandın. Üstünde ki yorganı attın çünkü çok terlemiştin. Yatakta oturur pozisyona geldin. Uzun zamandır o olayı kabuslarında görmemiştin bu yüzden daha fazla korkmuştun.

Dolan gözlerini sildin ve yataktan çıktın. Banyoya giderek yüzünü yıkadın. Izuku ve Shoto ses ve ışık yüzünden uyanmış olacaklar ki kapıyı çaldılar.

Izuku:Yuki? Tatlım iyi misin.

Yuki:E-Evet iyi- *hıck* -yim.

Ağzından kaçan hıçkırıkla ağzını kapattın.

Shoto:Güzelim ağlıyor musun.

Yuki:H-Hayır.

Kapıyı açmaya çalıştıklarında kilitli olduğunu fark ettiler.

Izuku:Tatlım kapıyı aç.

Kapıyı biraz daha zorladıklarında bir süre sesler kesildi. Ardındansa bir tabanca sesi ve kapının kilidi kırıldı.

İkili içeri girince ağlamaktan gözleri kızarmış ve titreyen seninle karşılaşmak onları şaşırtmıştı. Seni kendilerine çektiler.

Shoto:Güzelim...sorun ne.

Izuku:Ne olduğunu anlat lütfen.

İkisine de sarılarak ağlamaya devam ettin.

~~~

Salonda oturuyordunuz. Dışarısı hafif hafif aydınlanıyordu. Loş ışıklı odada Shoto sana bir fincan sıcak çikolata yapmıştı.

Yuki:Aslında bayadır kabuslarımda bunu görmüyordum...

Huzursuzca yerinde kıpırdandın.

Izuku:Neyi görmüyordun.

Yuki:B-Ben...küçükken tacize uğramıştım.

Shoto:Tacize?!

Izuku:Hangi piç tarafından?!

Aniden gelen bağırışlarıyla titredin ve gözlerini sıkıca yumdun.

Shoto:Üzgünüm.

Izuku:Anlık sinir tepkileri.

Shoto saçlarını okşarken Izuku kolunu boynuna dolamıştı.

Yuki:A-Amcam tarafından...

Titrek bir mefes verdin.

Yuki:Bunu annem ve babama anlatınca amcamın haklı olduklarını söylediler. Bir kız olarak amacım vücudumla erkeklere hizmet etmekmiş.

Bu hikayede ki Yuki'nin geçmişinin gerçekten alıntı olması dışında hiç bir sorun yok

Yuki:On sekizime girer girmez evden ayrıldım zaten. Geçen yıl aldım ölüm haberlerini.

Sen tekrar ağlamamak için zor dururken ikiside sana sıkıca sarıldılar. Bir süre sessizce durdunuz.

Yuki:B-Bu gecelik beraber uyuyabilir miyiz.

Izuku:Tabi ki.

Shoto:Elbette.

Üçünüz beraber odanda ki geniş yatağa yattınız. Seni ortalarına almış ve sıkıca sarılmışlardı.

Izuku:İyi geceler tatlım.

Shoto:İyi geceler güzelim.

Yuki:İyi geceler çocuklar.

Şuraya taciz olayları ile ilgili bir ton şey söyleyebilirim. Ama bence siz yeteri kadar şey biliyorsunuzdur da.

Eğer ki en ufak bir biçimde
tacizi/tacizciyi haklı görüyorsanız siktirip gidin hesabımdan.

MİDORİYA X OKUYUCU X TODOROKİ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin