20 10 1983 senesiydi ilk olarak ahmet abim dünya ya gelmiş ve aradan 1 saat sonra yeliz ablam dunya ya gelmiş annem le babam tek çocuk beklerken ikiz olmuşlar büyük şok ve sevinç içinde baka kalmışlar "neyse hatun bunada şükür birken iki oldular"ve dokuz yıl boyunca mutlu bir şekilde yaşamışlar tabi aradan dokuz sene taki ben dünya ya gelene kadar ben dünyaya gözümü açınca üzücü bir olay olur.Ben doğarken annem vefat eder.
Bu arada ben Ayşe Ben doğana kadar hayat o kadar güzelmişki hayat hep güler yüzle bakalarmış işte filim orada kopmuş.
Ve o olaydan sonra ahmet abim beni suçluyor du. Annem senin yüzünden öldü diye dokuz yıl boyunca ahmet abimin gözünde sanki ben katildim annem i ben öldürmüş tüm sanki. Yeliz ablam da beni korurdu abime karşı abim dokuz yıl boyunca her doğum günüm geldiğin de zehir eder di hayatı bana mutlu bir doğum günü çocuğu olamadım anlayıcanıza.
Neyse abimin askerliği gelir çatar üç gün önce den arkadaş ları en kıral eylenceyi düzenlemiş ler di abime son gecesinde babam
Mevlüt okutup kına yakmış tı abime ve askerliği ni yapmaya uğurladık göz yaşlarıyla. kurtulmuştum bi ferahlık geldi katil diyen yoktu.
Aradan iki ay geçti meğer kurtuldum zanediyordum abim olmayınca hayat boşmuş abimle zar zor görüşüyorduk babam dayanamadı topladı bizi " noldu baba ayşeyle beni neden topladın" "kızım kardeşini özlemedin galiba""nasıl özlememki iki aydır doğru dürüst sesini duyamadım" "o zaman doğru abinin yanına ziyarete gidiyoruz"" hemde giderken 1 adet kurulu cep telefonu götürelim orya"neyse vardık oraya ama ne hikmet se abim bana sarıldı saçlarım la oynadı dünya lar benim olmuş tu. Cep telefonu nu vermiştik ziyaret saat i dolana kadar yanından ayrılmadik çarşıdan ne eksiği varsa aldık ve ziyaret saat i dolması na yakın birliği ne teslim ettik daha sonra sında bizde otobüse binip evimizin yolunu tuttuk. O kadar sevincliydimki dünyalar benimdi sanki.Yemin töreni bitiği zaman dağıtıma geldi arkadaşları ziyaretine geldiler
On günde olsa günümüzü gün ediyor duk eğlenceler piknikler o bicim gidiyordu taki abimin izini bitene kadar usta birliğini teslim olması için bilet aldık otogora götürdük abimin usta birliği amasya nın merzifon ilçesine düşmüştü olsun dedik yine yakın dedik ayda bir ziyaretine gideriz dedi babam.
Abimin askerliği nin üçüncü ayında on günlüğüne izine geldi ama bu sefer kış ayına denk gelmişti birşey yapamadık hoş abimde istemedi.Ama sakin bir on gün geçirdik.Tekrar geri döneceği zaman dediki.
"baba içimde bir sıkıntı var"
"hayırdır oğlum ne sıkıntısı doktora gidelim"
" doktorluk değil ama tuhaf bir his var içim de sanki birşey olacakmış gibi:"
"Hayırlısı inşallah neyse hele sen birliğine hayırlısıyla bir dön "
"olur baba ama sürekli telefon açın olurmu"
" o telefonu sana keyfemi aldık lennn" geri döner ben teslim oldum diye telefon açtı
" baba ben teslim oldum ama içim deki sıkıntı iyice artı nedense nolursun iyi veya kötü fark etmez ne olursa haberdar et beni"
"Tamam sen sağ salim vardınya o bize yeter oğlum"
Neyse abim askerliğine teslim olduktan altı ay sonra yeliz ablam ın başına bir sapık dadandı hapcı mıdır tinerci midir nedir bir türlü kurtulamadı ahmet abim nasıl olduysa iki ayı kala duymuş bu olayı anın,mazaret izini almış o an evdeydi millet şaşkın vaziyette kapının önünde abime bakiyor du "
oğlum daha iki ay vakit tin vardı
yoksa askerden mi kaçtın" diye sorguya başladı lar abim sinirlen di hemen
"ya bi durun, da içeriye gireyim" dedi iceri girer girmez hemen "
nedir bu yeliz in olayı nedir söyleyin hemen
dedi babam ve biz mecbur,anlattık olayları.
abim tabiki daha da öfkelenir ne zamandır sürüyor bu olaylar oğlum iki aydır sürüyor ama sağolsun mahalleli uzaklaştırdı ama gene rahat durmuyorlar.
"Neden haber vermediniz bana gider,ken size demedim,mi içim,bir sıkıntı var bana nolursa haber verin diye"
"Haklısın da oğlum firar etmen den çekindik bu olay artı askerliğin yakman,dan korktuk "
"hem haber verdik kaçtın geldin olayı çözemeden yakalanırsan nolcak abi" babam ve biz abimi zar zor sakinleştirdik babam Ahmet abim den söz istedi oğlum şu askerliği,ni güzelce bitir hep birlikte ilgileniriz bu olayla der ve
"abim tamam baba ama sende bana söz ver olaylar daha büyürse sende bana haber vereceksin sözmü"
"söz oğlum tamam kaç günlüğüne geldin"
"Üç günlüğüne yarın akşam döneceğim"abim tekrar askerliğe döner ama aklını burda bırakarak.Neyse abim in izini biter birliğine geri döner ama yinede iki ay boyunca aklı evdedir.
İlk hafta kimsey,le konuşmaz ama herkes merak için,de sorar
"Ahmet bir hafta oldu kimseyle konuşma,dın noldu sana"
"Ya tertip kardeşime sapıklar dadanmış içim içimi yiyor napacağım bilmiyorum"
"Tertip askerliğin bitene kadar sabret gerekirse bende gelirim beraber çözeriz olayı yedi haftamız kaldı bitirmeye"
"Ya tertip ben dayanamıyorum firar edeceğim"
"Sakın olayı çözemeden yakalanır sın o daha,da kötü olur"
Neyse ara dan altı hafta geçti ablamı kaçırdı lar abime diyemedik neyse abim son haftası artık dayanamayıp kavga çıkarır .
Kavgadan dolayı komutan ları abime bir hafta geç terhis verir bu abimi daha çok piskolojik sıkıntı ya girmesine sebep olur.
Ama alt devreleri tarfindan sakinleştirilir ve son iki haftasını rahat geçirir.
Gün gelip çatar abim teskeresini alır. Ama eve geldiginde ablamın kaçırıldığını öğrendi ve çıldırdı
Ve son havadisleri öğrenir öğrenmez mahallede ufak çaplı araştırma yapmaya başladı
Araştırma yaptıktan sonra bu şahıslardan nefret eden iki arkadaş daha bulur ve bunların peşine düşer.
İki günde bir evin gelir di
Babam bu duruma çok üzülürdü her gün içine atmaya başladı ama her içine attıkça hastalan maktadadır abimle le konuşmak ister ama bir türlü konuşamaz abim çünkü eve gelmeme ye başlar gelse de biz göremezdik en sonunda geceleri ben uyanık abimi bekliyor babam yatıyor gündüzleri ben yatıp babam abimi bekliyor,duk. En sonun,da bir gece eve geldi.
"Abi sen nerdesin"
"Sana ne"
" ne demek sana,ne abi ablam dan sonra seni,demi düşünelim hemi abi"
Babamı kaldırmak istedim abim dövmek,le tehtit etti beni daha,da bişey yapamadı sabahta olanları babama anlattım ama tabiki gene iki üç saat uyuyup gitmiş evden bizim
elimiz den gene bi şey gelme di çünkü aklı hep ablam daydı Ses versek duymaz yemek yemez di şen şakrak gırgırcı şakacı olan abimi hiç böyle görmemiştim bugüne kadar.
Abim en sonun da eve 1 hafta gelmedi. Haber vermediğimiz karakol ve askeriye kalmadı aramadığımız hastane kalmadı ama bulamıyorduk.
10. gün acı haber geldi ablam ve arkadaşları nı il dışın da bir hastane ye yatırmıştılar diye duyduk abim arayıp söyleyince.
"Ben oraya gidiyorum olayı öğrenmeye"
diye aradı babam ablama birşey oldu zannetti bu olaya dayanamayıp kalp kırizi geçirdi hastanede yoğun bakıma aldılar.Meyerse ablam yokmuş iki arkadaşını darp edip ablamı kaçırmışlar.Arkadaşlarından birinin durum ağırdı diyeri iyiy'di olayı bir bir anlatmış abime.Dayım beni babamın yanına bırakıp abimi aramaya gitti
"yeğenim babana birşey olursa bana seslen abini arayacağım"
"Tamam dayı seslenirim" dayım gittikten on dakika sonra makine uzun ca ötmeye başladı düdük gibi. hemen dayıma bağırdım"dayııı babama birşey oldu".
Dayım gelene kadar babam kaybetmiş'tik
Abim geldiğinde babamın öldüğünü duyunca yıkıldı perişan oldu. Tabi bizde çok kötü olduk annemiz öldü şimdide babamız öldü ve ablam kayıp.
Ne yapacağımızı bilmiyorduk. komşularımızın ve akrabalarımızın yardımı ile babamın cenazesini defnettik. Babamın ölümün den sonra abim
"Bunu o pislik şerefsizlere ödettireceğim babam nasıl öldüyse onlarda aynı şekil ölecekler"
Kini daha çok artmıştı gözleri bir şey görmüyordu artık ben bile onlara kin nefret doluydum elimde olsa yakar yıkarım her yeri.