2.bölüm

34 4 0
                                    

Babamı defnettikten sonra abim ablamı aramaya yola çıkacaktı giderken de olayı bana anlattı olay şöyle olmuş
"ablan ve 2 arkadaşını kaçırmışlar ve birşeyler söylemeye zorlamışlar hepsi birden itiraz edince adamlar sinirlenip bunlara darp etmiş ve 2 kisi kaçmiş kaçarken tekrar yakalayıp dövmeye başlamışlar ablan onların elinde kalmış kızların anlattığına göre ablamı bir dağlık alana götüreceklermiş
O yüzden ayşe onu bulmaya gideceğim"
"Gideceğim derken abi"
"Yani ayşe ben aramaya giyorum sen dayım lara"
Ben ne kadar "gelmek istiyorum" desemde beni dinlemedi beni dayımların yanına bırakacakmış ben ise o dayımda kalmak istemiyorum çünkü onu hiç sevmiyorum ama nafile abim dinlermi neymiş onunla gidersem tehlikeliymiş ben ona ayak bağı olurmuşum ama tabiki ben onu dinlemeyecegim. Neyse ertesi gün oldu abim hazırlanmış
"hadi ayşe yola çıkıyoruz"
dayımların evine gelene kadar yalvardım ama tabiki abim dik başlılık yaparak zalim dayımın yanına bıraktı beni dayım la abim konuşurken dayımın bisikletine bakmaya başladım sonra aklıma bir fikir geldi.

"Dayı ayşeyi senin yanına bıraksam sadece bir kaç aylığına yeliz bulana kadar olurmu"
"Tabi oğlum neden olmasın kalsın ben ona öz evladım gibi bakarım zaten bilirsin ayşeyi ne kadar çok sevdiğimizi"
"Saol dayı ayşe konuşup yanına geleceğim tekrardan"
"Tamam oğlum"

Abim yanıma geliyo ya inşallah dayım beni kabul etmemiştir.
"Ayşeee"
Off ya çok mutlu kesin kabul etti. "Efendim abi"
"Dayım burda kalmanı kabul etti" ben ne demiştim kabul etmiş offff. Neyse bi kere daha şansımı deneyim belki kabul eder.
"Abi"
"efendim ayşe"
" ben diyorumki seninle mi gelsem" " ayşe ama ne konuşmuştuk"
" ama abi ben burda kalmak istemiyorum sevmiyorun dayımı" ""duyucaklar şimdi sus "
" banane yaa duyarlarsa duysunlar sev-mi-yo-ruum"
"Burda kalıcaksın o kadar !"
"Banane ya senin kadar bende ablamı seviyorum ve onu merak ediyorum"
"Bak ayşe bunu sana milyonlarca kere söyledim benimle gelmem çok tehlikeli"
"abi seninde tek gitmen çok tehlikeli beraber gidelim nooolur"
"Ayşe orda birşey olursa senimi koruyayım kendimimi söyle"
"Abi birşey olursa sağa sola kaçar yada bir yere gizlenirim nolur""Of be kardeşim bu inatta kime çektin bıdı bıdı son kez diyorum dayımlarda kalıyorsun"
"off ya tamam."
"Merak etme benim güzel kardeşim ablanı getireceğim."
"Tamam abi."
Neyse abim beni bıraktı ama rahat duramadım atladım dayımın bisikletine başladım takibe akşam oldu ıssız bir yerdi abim beni fark etmiş olsa gerek yapıştı yakama,
"Ayşe ne arıyorsun burda"
"Abi açıklaya bilirim"
"Ne açıklayacaksın söyle bakayım"
"Annem yok biliyorsun babam,da öldü"
"Eeee ayşe nolmuş peşimden gelmene gerek bir bahane mi bu"
"Abi ablamı kaçırdılar onunla birlikte sanada birşey yaparlarsa tek başıma ne yaprım bu dünya da."
"Öf be ayşe geri götürsem dahada geç kalabilirim"
Neyse abim götürmeye razı oldu (mecbur).
Yolda giderken aynı durumda olan iki kişiyle tanıştı birin adı ali diğeride funda adında iyi bir abiyle ve ablaydı
Onlarda kardeşlerini kaçırmışlar.
Aldığımız duyuma göre ( başkanları ) her sene yıl dönümünde ömrünün uzattığı inancı olduğu için kendisine kurban olarak 18 ile 22 sine yeni geçmiş insan ları kurban ediyordu işte boş inançları olsa gerek
Neyse ben funda ablay la sanki 40 yıllık ahbabmış gibi muhabet ediyorduk ama laf dönüp dolaşıp kardeşine geliyordu.
"Abla kardeşin nasıl biriydi?"
"Kardeşimmi?"
"Evet"
"Sessiz sakin biriydi sabah okulu,na okul bittimi eve gelirdi daha dışarı çıkmazdı çıkarsa,da bizim zorumuz'la çıkardı o günde gene zorla dışarı çıkardık kardeşimi çıkış o çıkıştı daha eve gelmedi inşallah ona birşey yapmamıştır lar yoksa hesabını feci bir şekilde öderler....."
"Senin ablan nasıl adı neydi ablanın"
"Benim ablam dünyanın en güzel en iyi ablasıdır bakkal ve işi dışında dışarı çıkmazdı ama nolduysa biz hapçı veya tinerci zannettik "
"Eee ayşe tinerci değilmiş heeee"
"Evet abla tinerci olsaymış keşke bir şekil kurtulurduk"
"Ne konuşuyorsunuz bakim kızlar"
"Ben ablamdan funda ablamda kardeşinden bahsediyordu abi"
"ALLAH muhabettinizi arttırsın o zaman kankalar"
"Sağol ahmet"
"Peki ayşe abinin huyu nasıl"
"Abimin ne kahve ne sıgara nede akolü vardır hiç kötü alışkanlığı yok"
"Peki kız arkadaşı varmı"
"Yok askerden yeni geldi daha on gün oldu hiç dinlenmeden bu pisliklerin peşin düştü"
"Ya askerden önce"
"Hayırdır abla yoksa ooooo"Sus gız abin duyacak şimdi"
"Duysun zaten duymasda ben söylerim ağzım o kadar sıkıdır yani uyarayım"
"Vay çakal seni şimdi görürsün bücür"
"Şaka abla şaka bildiğim kadarıyla kız arkadaşı yok"
Sonun da 1 haftadır sora sora götürüldük leri yere ulaşmıştık.
Ahmet abim
"ayşe ve arkadaşlar sonunda adaya ulaştık"
"eeee abi noldu hemen gidip ablamı ve ali abiyle funda ablanın kardeşlerini kurtaralım neyi bekliyoruz."
"Durbe kardeşim acele etmiyelim yavaş ve inceleyerk gidelim ava hiderken av olmayalım demi hemde biraz dinlensek nasıl olur."
"Olur bizde yorulduk demi ALİ"
"evet"
"Adada bir tuhaflık var farket tinizmi ne bir kuş nede her hangi bir hayvan var etrafta çok sessiz ürpertici."
"Ahmet funda şuraya bakın" "noldu ali ne var orada" "şurda sanki iki kiş daha var galiba gizlenmişler yoksa benmi yanlış görüyorum" "ne tarafta" "kuzey yönünde" "işte şurda çökün bakalım ne yapacaklar"
"Ahmet abi"
"Dur ayşe"
"Abi baksana"
"Dur be kızım"
"Ama abi durmanın sırası değil"
"Ne var"
"Eli silahlı iki kişi bize doğru koşuyorlar bizi fark ettiler."
"Ney olamaz şimdi hapı yuttuk kaçın"
Askerlerden biri
"Durun kaçmayın ateş ederiz durun diyorum"
Havaya ateş açılır
"Tamam duralım adam lar ciddi baksanıza ateş ediyorlar"
"Napacağız şimdi"
"Napacağızmı var"
"Ahmet ve ali ben üçe kadar sayacağım üç te ayşe yi alıp kaçın"
"ya sen funda"
"Benim için bu ikisi çerez gibi"
"Tamam funda bizle kafa yapıyor ahmet"
"Ali ne kafası direk dalga geçiyor"
"Ben bu ikisini haklıyacağım o zaman görürsünüz"
"Bırak şakayı"
"Şaka değil ciddiyim"
"Nasıl olacak"
"Uzaklaşın  az birşey yeter görürsünüz"
"1"    "2"   "3"hadi
"Ooooo Meğer funda abla karateciymiş iyiki kızdırmamışım yoksa banada kerata yapardın abla".
"Hahaha çok komikti ayşe seni şakacı".
"Eeee gençler napıyoruz şimdi"
"Aaaa adamları unuttuk onlar noldu acaba"
"Ahmet  Ali bakın ordakiler yakalanmışlar götürüyorlar"
"Hadi funda ali takip edelim nereye götürüyorlar bakalım"
"Abi hane dikkat li olalım gene enselen miyelim"
"Tamam dikatli oluruz busefer"
"Tamam boş verin o adam ları ben gittikleri yeri dövdüğüm adamlar'dan öğrendim"Tamam da funda haklısın da belkide arkadaş ları kurtarırsak belkide birbirimizi korumamıza yardımcı oluruz demi ali"
"Ahmet haklı funda onlarıda kurtarmalıyız nasıl senin kardeşin onların elindeyse belki de onların da kardeşi abisi ellerindedir"
"Tamam tamam hadi gidelim peşlerinden"
"Ayşe dibimizden ayrılma birde senle uğraş mayalım"
"Tamam abi"
Takibe başlamıştı yaklaşık beş bilemedin altı saat boyunca inişli çıkışlı patika yollardan takip ettik funda abla sabırsızlıkla adam ları döveceği anı bekliyordu ama takip sırasında dikkatimi çekmişti biz onlara yaklaşıyorduk birden abim
"Gene içime büyük bir sıkıntı var"
Diye söylendi funda abla da
"Eee yeter artık altı saattir takip ediyoruz benden bukadar"
Dur şimdi sırası değil funda
Diyemeden adamlara saldırdı birisini oracıkta döverek öldürdü tabiki diğerinide biz almıştık ama üçümüz de bir kişiden iyi bir dayak yedik abla gelip o adama temiz bir dayak atıp bıraktı ve başladı sorguya.
"Yeriniz nerde"
Öldürseniz söylemem"
"Lan beyinsiz ölünce zaten söyleyemiyeceksin denyo"
Başladı işgenceye bu arada abimin içindeki sıkıntı o zamanki gibi artmıştı tam konuşacağı zaman arkadan bir ses.
"Durun ben size söyleyeyim"
Tamam o zaman ben zaten biliyordum deyip o adamı da öldürdü.
Arkamızı döndüğümüzde rahat onbeş yirmi kişi vardi bizde altı kişiydik abla dediki
"burya kadar arkadaşlar bu kadar adamla baş edemeyiz ya öldürecekler yada esir düşeceğiz ölürsek hakkınızı helal edin"
Tam helal olsun diyecekken
ADAM
"Rahat olun öldürmek gibi niyetimiz yok"
"Neden"
"Neden,mi aranızda bi karateci bir boksör bir ringde dayak yiyici vede bol bol hizmetci görüyorum aranızda hahaha"
"yakalayın şunları ama zarar görmesinler sağ lazım"
"Birşey yapmamız lazım"
"Hayır"
"Nasıl hayır"
"Anlamadınızmı şu an oraya gidiyoruz kardeşlerimizin yanına ya"
"Evet ali haklı"
"Konuşmayın aranızda"
"Tamam"
Daha yeni kurtardığımız kişilerle tanışamamıştık bile bu adamın temizlikçi dedikleri ben ve yeni kurtardıklarımızmış zorla ayırdılar bizi abim bağıra bağıra
"Kardeşim korkma en yakın sürede kurtaracağım siz rahatolun"
"Tamam abi bekliyeceğim"
Dedikten sonra onları insan eliyle yapılmış devasa yani bi türkiye kadar vardı bu ada abimgilide ucu bucağı görünmeyen ring ve kapalı hücrelerden oluşan yere götürdüler.

UZUN YOL...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin