Uzun bir yol gitmiştik ve hala köşkün tam olarak nerde olduğunu bilmiyorduk.Yaşlı kadının söyledikleri bi türlü aklımdan çıkmıyordu içimden*ya söyledikleri doğruysa.Yok canım olurmu öyle bi saçmalık.Off kendimi toplarlamaliyim*diye kendi kendime soyleniyordum.Yol boyunca hiç konuşmadık ikimizde,sanırım buraya gelmek iyi bi fikir değildi ama çok geçti.Ji-Ho birden durdu ne olduğunu sordum arabanın benzinin bittiğini söyledi tam da sirasiydi zaten.Yagmur iyice artmış gök gürlüyordu,güneş yüzünü bulutların arkasına gizlemisti.Şimdi ne yapacaktık?Etrafta bir benzin istasyonunda yok, kimse yok.
-Nolucak şimdi?
-Sen arabada otur kapıları kilitle,ben yardim bulmaya çalışıcagım.
-Hayir olmaz bende gelicem ya sana bir şey olursa.
-She-He hayır hayatım,burayı bilmiyoruz başımıza yolda ne geleceğini de onun için dediğimi yap bir yere ayrılma.
-*Istemsizce*tamam ama çabuk ol telefonda çekmiyor burda sana ulaşamam.
-Merak etme*she-he'yi saçlarından öperek*burda kal.
*Ji-ho her bir adımda uzaklaştığında yağmur daha da şiddetleniyor arkasından bakarken gözlerimden yaşlar boşalıyodu.*
Hava yavaştan kararmaya başlıyordu her bi dakika geçtiğinde daha da tedirgin oluyordum şimdiye dek dönmesi gerekirdi nerde kaldı ya başına bi şey geldiyse ya o yaşlı kadın.. hayır hayır olmaz öyle bi şey o şimdi dönecek herşey düzelecek diye düşünürken göz kapaklarımı ne kadar açmaya zorlasamda yavaştan kapanıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gölgesinde...||BAŞLANGIÇ
Mystery / ThrillerGenç kızın büyükannesinden kalan büyülü köşkteki paranormal olaylar.