~Bölüm 5~

82 17 63
                                    

Bu bölümü armywbts aşkım için atıyorum 💕

Çok teşekkür ederim yorumlarınız beni o kadar çok mutlu ediyor ki anlatamam hepsini okuyorum.

İyi okumalar öpüldünüz 🤍

Jimin ve Jungkook'un birlikte uyudukları gecenin üstünden 1 hafta geçmişti. Ve Jungkook Jimin'i çok nadir görüyordu. Jimin Jungkook'tan kaçmaya çalışıyordu ama küçük olan bunun farkındaydı.

Sırlarını açtığı için olabilir diye düşünüyordu Jungkook.

"Ayağın iyileşti mi?"

Jungkook felix'in sesiyle ona döndü. Kafasını aşırı yukarı olumlu anlamda salladı.

Jin, Felix ve Jungkook  hep birlikte Jungkookların evinde oturuyorlardı.

Jin' in telefonu çaldığında oradan uzaklaştı.

"Biraz uzun sürebilir" ikiside onu onayladı.

"Jiminle aranda bir şey var mı?"

Jungkook aniden sorulan soruyla gözleri açtı. Felix meraklı gözlerle ona bakıyordu.

"Hayır" dedi Jungkook.

"O gece bir şey oldu mu?"

"Olmadı dedim ya niye yalan söyleyeyim"

Felix asla pes etmiyordu niye sürekli böyle sorular soruyordu.

"Peki ondan hoşlanıyor musun?"

Yutkundu. Sadece yutkundu. Ne söylecekdi. Cevabı biliyor muydu ki? Bu kadar hızlı hoşlanmış olabilir miydi? Jimin'i bir haftadır çok nadir gördüğü için ona mesaj atma isteği hoşlandığından mıydı?

"Hoşlanıyorsun" dedi Felix yüzü aşağıya düşmüştü.

Jungkook aceleyle " Hayır yani ben bilmiyorum öyle değil" diye geveledi.

Jungkook'un imdadına Jin yetişti. Yan odadan bağırıyordu.

"Jungkook odamdan şarj makinesini getirsene ikinci dolapta.

Jungkook hızlıca Jin'in odasına ilerledi. Zaten şuan Felix'ten kaçmalıydı. Sorduğu sorular aklını karıştırıyordu.

Abisinin odasına girdi ve ikinci çekmeceyi açtı Jungkook. Tam şarj makinesine uzanıyordu ki en sevdiği kitabı buldu. bir dakika incelesem bir şey olmaz diye düşündü.

Kitabın en sevdiği sayfalarını tekrar tekrar okurken yere düşen şeyle bakışları ona kaydı.

Uzanıp eliyle aldı Jungkook yere düşen fotoğrafı. Ağzı beş karış açık fotoğrafa baktı.  Şuan çok saçma şeyler düşünüyordu.

Jungkook donmuş gibi elindeki fotoğrafa bakıyordu.

"Ee hadi Jungkook nerede kal-" odaya giren Jin Jungkook'un elinde ki fotoğrafı görmüştü.

Jin de donup kaldı.

Ama sonunda Jungkook konuştu.

"Bu ne?"

Jin susuyordu.

"Bu ne dedim?"

"Söylesene bu ne?"

"Bunu nasıl saklarsın benden ?"

"Jin konuşsana"

Jungkook Jin'e genelde Jin diye hitap etmezdi. Sadece çok sinirli olduğunda öyle hitap ediyordu.

MO CHROİ/ jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin