Jungkook kafasını sesin geldiği tarafa, arkasına, çevirdi.Jimin...
Göz göze geldikleri an ekledi Jimin
"Çünkü ben de öyle hissediyorum"
3 saat önce
Jimin bilinmeyen numaradan gelen aramayı cevaplamıştı.
"Alo?"
"Alo Jimin ben Felix"
Felix mi? Jimin şaşırdı. Hiç beklemiyordu. Sanırım ondan özür dilemesini falan isteyip kızacaktı. Gerçi kazanmış sayılırdı. Jungkook onunla konuşmuyordu.
"Felix" diyebildi Jimin sadece.
Karşı taraftaki ses gecikmedi.
"Jimin uzatmayacağım söyleyeceğim şeyi iyi dinle.Jungkook'tan hoşlandığını biliyorum ve bence o da senden hoşlanıyor. Ben onu tanırım"Sesi sona doğru kısılmıştı. Üzgünlügü sesinden duyuluyordu.
"Sen de ondan hoşlanıyorsun" dedi Jimin.
Felix derin bir şekilde içini çekti.
"Evet hem de çok uzun süredir. Ama o senden hoşlanıyor Jimin. Benim amacım onun mutlu olması. O mutlu olduktan sonra hiçbir şey önemli değil."
"Onun için kulaklarını iyi aç ve tüm dikkatini bana ver. Akşam Jungkook benimle randevuya çıkacak. Ben istedim"
Jimin hafiften sinirlenmeye başlamıştı.
Randevu? Jungkook ve Felix? Jungkook'da bunu kabul etmişti öyle miydi? Harika...Benimle konuşma ama Felix'le randevuya git harika.
"Ama dediğim gibi benim için önemli olan Jungkook'un mutlu olması. Jungkook inatçıdır senden uzun süre kaçar bunun için sana randevu yerini ve saatini mesaj atacağım gel ve şu olayınızı halledin"
Jimin utanmıştı. Hem de çok utanmıştı. Az önce düşündüklerinden de utanmıştı ona yumruk attığı için de utanmıştı.
"Felix ben özür dilerim yani yumruk için"
Mahçupça bunu söyleyebildi sadece.
"Önemli değil Jimin. Haklıydın neyse boşver anlaştık değil mi?"
Jimin buruk bir gülümsemeyle kafasını salladı.
"Anlaştık, teşekkür ederim"
****
"Çünkü ben de öyle hissediyorum"Jungkook duyduğu şeyle kısa çaplı bir şok geçirmeye başlamıştı.
Cümleyi içinden bir kaç kez tekrar etti. 'Ben de öyle hissediyorum'
'Ben de öyle hissediyorum'
'Ben de'
'Hoşlanmak'Jimin Jungkook'un karşında gülümseyerek ona bakıyor. Jungkook'sa hiç bir tepki vermeden öylece Jimin'e bakıyordu.
Felix ise ikisini izliyordu. Aşkından vazgeçmek onun için zor olacaktı. Yıllarca büyüttüğü aşkını elleriyle teslim ediyordu ama biliyordu ki Jimin onu çok mutlu edecekti.
Jungkook hızlıca ayağa kalktı.
"Benim lavaboya gitmem lazım"
Jungkook hızlıca uzaklaşmaya çalışırken Felix'in sesi duyuldu.
"Jungkook otur yerine. Konuşun da çözün artık olayınızı ben daha ne yapayım?"
Jungkook dolu dolu gözlere arkadaşına baktı. Onun için kendini mi feda etmişti. Gerçekten çok yakın arkadaşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MO CHROİ/ jikook
FanficJungkook ve Jimin'i karşılaştırdı kader. Bağladı onları,muhtaç etti birbirlerine Ama bir amacı olmasa birleştirir miydi onları? Sanmam..