~Bölüm 6~

55 18 37
                                    


Yıldızlar çok güzel gözüküyordu.
Kapkaranlık bir yerde parlayan binlerce güzel yıldız. Hepsi küçük küçüktü tabi ama toplanınca muhteşem bir birlik sağlamışlardı.

Ee ne demişler bir elin nesi var iki elin sesi var?

Jungkook'un düşünceleri yine saçma sapan yerlere doğru giderken yanında yürüyen Park Jimin konuşunca dikkatini ona verdi.

"Diyorum ki.."

Jungkook hemen meraklanmıştı.

"Diyorsun ki?"

"Biz acaba senin şu yapılacaklar listesini hafta da bir yerine daha sık mı yapsak?"

Jungkook gülümsedi.

"Bakıyorum da benimle vakit geçirmek hoşuna gitti"

Jimin hemen konuşmaya başladı.
"Hayır yani ondan değil ben sınavlar ve projelerimiz başlarsa yapmayız diye dedim"

Jungkook dudaklarını büzdü

"Hoşuna gitmedi yani? Benimle vakit geçirmek"

Jungkook Jimin'in ayarlarıyla oynuyordu. Jimin ne dese şaşmıştı. Lafı değiştirmeye karar verdi.

"Yemeği beğendin değil mi?"

"Çok güzeldi tadı hala damağımda"

Jimin Jungkook'un bunu söylemesi üzerine Jungkook'un dudaklarına baktı. Niye böyle bir hata yapmıştı ki. Ne güzel dudakları vardı kıvrımlı kıvrımlı.

"Şey dudağımda bir şey mi var?" Jungkook'un sesiyle Jimin irkildi.

Hiç bozuntuya vermemeye karar verdi. Neden bakıyorsun dese dalmışım mı diyecekti?

"Hıh evet şurası" Jimin eş zamanlı olarak Jungkook'un dudağına dokunmuştu. Park Jimin'e ne oluyordu böyle?

Hemen eliyle dudağında ki batığı siliyormuş gibi yaptı.

"Hıh geçti"

Sonra elini çekti ve hızlı hızlı önden gitmeye başladı.

"JİMİNSHİ!"

"Beklesene"

Jimin arkasını döndü

"Bana Jiminshi demeyi kes"

Jungkook yine dudaklarını büzdü ve omzunu silkti.

"Ama hoşuma gidiyor"

Jungkook bu arada da aralarında ki mesafeyi kapatmıştı.

Sonra da ikisi de aynı anda çalan telefonlarına baktı. Jungkook'u Tae Jimin'i de Jhope arıyordu.

İkisi de kısa çaplı bir konuşma yaptıktan sonra telefonları kapattılar.

"Benim eve gitmem lazım."

Aynı anda konuşmuşlardı.

***

Elindeki kahvenin birini Tae'ye uzattıktan sonra yanına oturdu. Tae baya ağlamış gibi gözüküyordu. Gözleri kıpkırmızıydı.
Hobi'yle arasında sorun olduğunu anlamak için dahiyane olmaya gerek yoktu.

"İyi misin sen?"

"Sence?"

"Tamam saçma bir soru oldu."

Tae boş boş Jungkook'un yüzüne baktı. Sonra tekrardan gözleri doldu.

"Hobi'nin Jimin'e gideceğini bildiğim için ben sana geldim"

MO CHROİ/ jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin