YILBAŞI ÖZEL

58 10 38
                                    

EVET AŞKLARIM BU BÖLÜM TAMAMEN DİĞER BÖLÜMLERDEN BAĞIMSIZ YILBAŞI İÇİN ÖZEL BÖLÜM. 

BU YIL DA NE İSTERSENİZ SİZİNLE OLSUN. TÜM YILINIZ İYİ VE İSTEDİĞİNİZ GİBİ GEÇSİN. VE BU YILDAN TÜM DİLEKLERİNİZ GERÇEK OLSUN. VE İNŞALLAH MO CHROİ DE ÇOKKK OKUNSUN. 

SİZİ SEVİYORUM VE ÖPÜYORUM MUTLU YILLAR.

KEYİFLE OKUYUN KISA VE AŞK DOLU JİKOOKLU YILBAŞI ÖZEL BÖLÜM.

Jungkook'tan

"Şu süsü de alalım mı?" dedim gülümseyerek. Yılbaşı ağacımızı süslemek için süsler alıyorduk.

"Ne istersen alalım aşkım" dedi göz kırparak. Her aşkım dediğinde göz kırpıyordu bunu alışkanlık haline getirmişti. Bu haline gülümsedim.

"Evde geçirmek istediğinden emin misin?" diye sordum.

olumlu anlamda kafasını salladı " Evet oldukça eminim zaten sen yanımda olduktan sonra gerisinin bir önemi yok." 

Ah bu çocuk böyle şeyler söylememeliydi. Kalbim dayanmıyordu. Hemen konuyu değiştirdim.

"Herkesi davet ettin dimi" diye sordum.

Kıkırdama seslerinden sonra parmaklarıyla yanağımdan makas adlı ve " ettim güzelim" dedi,.

****

" Çok güzel oldu" diye mırıldandım. Gururla  çoccuklarını izleyen anne babalar gibi kollarımızı birbirine bağlamış ağacımızı seyrediyorduk.

"Sen daha güzelsin" diye mırıldandı ardından.

Benim güzel yanaklarım da kızarmaya çok müsaati. İki saniye de kızarmaya başlamıştı.

Utandığımı görünce beni çok şaşırtan bir şey yaptı. Konuyu değiştirdi. Benimle DALGA GEÇMEK YERİNE KONUYU DEĞİŞTİRDİ!

"Çok açım" dedi dudaklarını büzerek.

Ben de gülerek cevap verdim " Bekle az gelirler" .

Daha sonra verdiğim cevaba az önceki utangaçlığımı siktir ederek bir cümle daha ekledim.

"Ya da vazgeçtim. Onlar gelene kadar beni de yiyebilirsin"

Jimin hiç beklemeden ani bir şekilde beni koltuğa atıp üstüme çıkınca ağzımdan bir çığlık kaçtı.

Jimin yine süper hızlı bir şekilde dudaklarıma sertçe kapandı. Onu birazcık tahrik etmiştim sanırım. Ama pişman mıydım? ASLA.

Jimin iki dudağımı dudakları arasına almış öperken arada da ısırıklar bırakıyordu.

"Mmm çok lezziz bir yemekmiş" dedi dudaklarını iki sanıye dudaklarımdan ayırıp.

Bu sefer ki kapanışında işe diller girince öpüşme hiç beklenmedik yerlere gitmeye başlamıştı.

Jimin dudağımı bırakıp boynuma yönelince elleriyle kazağımın içinden kaslarımı okşuyordu.

İşte tam o an kapı çaldı. Jimin küfür ederek benden ayrılınca ben de hızlıca kalkıp kapıyı açtım.

Taehyung beni görünce kahkaha atmaya başladı. Herkes de Taehyung'a katılırken ben boş boş bakıyordum.

"Yemekle içelim diye bir kaç bir şey getirdik ama belli ki siz yemeğinizi yemişsiniz"dedi Hobi.

Sonra da ağzım açık kalmış yüzüme bile bakmadan hepsi sırayla içeri geçti. Namjoon-Jin-Yoongi-Taehgung-Hoseok.

"Hoş geldiniz" dedi Jimin yapmacık bir gülümsemeyle.

MO CHROİ/ jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin