𝓟𝓵𝓪𝓷 𝓗𝔂𝓾𝓬𝓴𝓪

25 3 1
                                    

Donghyuck już od 5 minut lekcji myślał nad planem wyjścia z klasy, a do tego gdzie mógł by schować róże żeby pani od matematyki nie zauważyła, którą miał włożyć do szafki dziewczyny z jego klasy o imieniu Jiyoon. Dziewczyna podobała się chłopakowi już od prawie roku, ale nie umiał jej to powiedzieć oraz też nie miał odwagi coś zrobić. Więc teraz żeby dłużej z tym nie zwlekać postanowił schować piękną czerwoną różę w szafce Jiyoon.
Ale to już nie ważne, ważne że nasz bohater opowiadania miał już plan gdzie schować kwiat. Zabrał swoją bluzę z oparcia krzesła i założył powoli. Schował jakoś róże i podniósł rękę do góry, a pani przyzwoliła mu o zabranie głosu.
-Czy mógł bym pójść do higienistki? Nie czuję się zbyt dobrze-powiedział chłopak udawając osłabienie i ból głowy.
-No dobrze możesz iść-odpowiedziała i znów zaczeła pytać ucznia jego klasy.
Hyuck wstał i wyszedł z klasy zamykając za sobą przy tym drzwi.

Po nawet krótkim marszu do szafek zapomniał sobie że nie pamięta która to była szafka dziewczyny. Po chwili myślenia przypomniał sobie, ale też nie był pewien czy to był ten numer. Wyją na szybko scyzoryk (którego nawet nie może mieć w szkole ale nie ważne ok) z kieszeni bluzy i próbował otworzyć szafkę. Po chwili siłowania się z nią otworzyła się, a Donghyuck nawet nie patrząc że w środku szafki znajduje się krótka która nie jest Jiyoon, położył różę na dnie szafki i od razu zamkną żeby nikt go nie przyłapał. Jeszcze chwilę posiłował się z zamkiem aby zamknąć szafkę i wróci do sali. Nie wiedząc że pomylił szafki i tak na prawdę to była szafka drobnego, spokojnego i cichego chłopca z jego klasy. Też nie wiedząc że się z nim zaprzyjaźni, ale i też chłopiec zacznie się mu podobać.

✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*

Przepraszam jak są błedy ortograficzne.
A i jak byście pytali to chyba rodziały nie będą takie długie, ale też nie wiadomo.
Papa 👋

𝓡𝓮𝓭 𝓻𝓸𝓼𝓮 | 𝓱𝔂𝓾𝓬𝓴𝓻𝓮𝓷Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz