Dano zavolal Geňovi. "Sevas Geňo! Chceš prespať u mňa?" Geňo odpovedal "K môžem, lebo nemám nič robiť UwU." Geňo zložil Dana a išiel si nachistať si veci. Dano zatiaľ vymýšľal outfit dá Geňovi. 'Mačka alebo Shrek™ v bikinách?' Dano sa zamyslel 'Jasné nech si oblečie Shreka™ v bikinách. Bude to chot ah~' moanol v hlave (neviem či sa to dá, ale ok to je Dano)
-Time skip- večer
Geňo prišiel ku Danovím dverám a zazvonil na zvonček. Netrvalo ani chvíľu a po nokia zvončeku, dvere boli otvorené dokorán a tam už čaká Dano z otvorenou náručou. Pevné sa objali. "Dano ja viem že máš ma rád, ale je mi už zima. Vonku sú minimálne -5°C." Povedal Geňo keď začal pičovať o tom že mu je zima."Dobre, dobre poď dnu a nepičuj!" Povedal Dano a pustil ho dnu. Dano ukázal Geňovi kde bude spať. Bohužiaľ ale Dano je tak lenivý že nemá hosťovskú izbu, tak bude spať z Danom. Geňo sa opýtal "Kde je Samopal?" "Je s Krojom" Dano mu odpovedal. Geňo dodal "To je sus." Neskôr Dana napadlo že by si mohli pozrieť Squid game. Geňo išiel urobiť pukance zatiaľ čo Dano išiel po niaku kolu. Pozerali to minimálne 3 hodiny. Potom to musel Dano vypnúť lebo Geňo pičoval že chce spac. Tak išli do Danovej izby. Ľahli si vedľa seba a spali. No...len Geňo lebo pičoval (kokot). Dano nevedel spať. Niečo ho veľmi vzrušovalo.
Hello guys dúfam že sa vám páči táto prvá kapitola. Pardon že je krátka ale sľubujem že druhá je dlhšia so stej tuned
YOU ARE READING
Idk niaka dnf fanfikcia (joke fanfikcia)
HumorDream-Dano Georgenotfound-Geňo Sapnap-Samopal Karl Jacobs-Kroj jablkový tommiinnit-Tomáš rodný Slovák Joke fanfikcia ktorú píšem s mojou e🅱️ic sestrou Please enjoy 🍷😜🤪😈😩✨💥🥵🍷😜