Vianočný špeciál- 3 orechy pre Geňa part 1

47 0 3
                                    

Toto je vianočný špeciál pretože nemám ešte štvrtú dopísanú a nemám napady čiže asi tak a toto je výnimočná kapitola pretože to písala moja sestra so prosím užite si jej kapitoli :)

Jeden krásny snežný deň, Geňo si užíval svoje ranajky ktoré boli kakauko s makovníkom. Obzerá sa tak po svojej kuchyni no dačo mu príde divné... akokeby mu dačo... chýbalo. A ako sa tak obzeral uvidel 3 orechy. Samozrejme on ktorý je bri'ish nemal žiadne potuchy čo to malo znamenať. Možno Dano s ním filtroval so československým štýlom. Ale potom si povedal v hlave: "Počkať 4eskoslovensko sa rozdelilo v roku 1993 (Geňo je jaky smart 😳)." Potom išiel zahodiť tie orechy nemá ich celkom v obľube. Ale potom, mu jeden orech jebol na zem a rozjebal sa lebo je kekeš. "Wait kde to som?!" povedal zmätene Geňo a obzeral sa po zasneženom lese. Z niakeho dôvodu bol oblečený ako funky polovník z kušou." WTF... Ako není to zlé len je mi to tesné af." no potom počul niake kroky v diaľke aj niake hlasy. "Fak! Shit! *demonic schreaching* Rýchlo sa obrel odkiaľ to prichádza. Ako už uvidel 3 týpkov už vedel hneď odkiaľ tie démonicke hlasy vychádzajú. Rozhodol sa že sa im schová aby vedel čo to kurva je za démonov, satani, cringe twitter detičky, sú to zač. Keď sa schoval išli zrovna okolo jeho kde bol schovatý. Ako tak pozerá na nich uvidí... Dana?? "Počkať to nemôže byť on." hovorí si Geňo v hlave. "Šak keď som zistil  že Dano je niaky boh či jaka pičovina"vvraví sebe " Možno... Toto je alternatívna dimenzia...? Naah to je kokotina. Ako možno je to pravda? ŠAT AP." Geňo povedal nahlas čo si hneď uvedomil a to sa tym 3 poľovníkom (aka 3 typkom v zelenom a kušou). "Ty kekeš čo si sa stratil alebo čo? Šak tu sa ani ten najviac nemotorný retard nestratí." Dano vypadajúci poľovník ríkol. " Ty nepičuj kokotiny ty si sa tu v tejto najväčšej dzúre ešte väčšej než Slovensko si sa stratil viac než 1000x." povedal druhý poľovník vyzerajúci ako Samopal. "TY NEPIČUJ O NAŠEJ RODNEJ KRAJINE SLOVENSKO A TO EŠTE JAK SA OPOVAŽUJEŠ RÍKAŤ ŽE TO JE LEPŠIE AKO MAĎARSKO, NO POĎ SEM JEBNEM TI TAKÚ S TOU KUŠOU ŽE ZAJTRA SA NESPAMäTÁŠ A SKONČÍŠ V BACKROOM!!!" pičoval tretí poľovník ktorý vypadal ako Tomáš (Tomáš je potom Tommy ktorý by potom nevedeli, potom mi sme nemali nápady kto bude tretí tak sme dali Tommyho lmao *explosive diarrhea*). "Ty ticho buď videl som ťa a natočil s mojou ultra mega 4k Gopro kamerou jak pičuješ o Slovensku." "A kde ju máš HM?! Presne tak som ju vyhodil do najväčšej dzúry: LUNIK IX(9), Košice! Jediná špatná vec o Slovensku a tam dopadneš keď si retard ako si teraz!" pyšne povedal Tomáš."Dobre chlapci teraz nie je čas na hádky." povedal poľovník vypadajúci Dano."Hej ty, skrývajúci sakríkoch, aké je tvoje meno?" Geňo vedel čo povedať. Mal klamať alebo nie? On sa nejebal nad tým a povedal svoje meno. "Som Geňo." povedal "Cool, ja som Dano, s páskou na gebuli je Samopal a ten čo vypadá jak Twitter decko je Tomáš. Dano ríkol "HEJ JA NIE SOM TWITTER DECKO TY REDARD  VYJEBANÝ!!" Vyhúkol Tomáš " Dobre keď už sme sami seba poznáme, tak ukáž nám niake skilz v killovaní zvierat (su to poľovníci takže vieme aka je ich práca pls no hate) so kušou." pyšne povedal Dano. a Geňo bol v piči. On toto nikdy nerobil. Čo mal robiť? ňtak povedal si že to nechá na jeho štastie. " Dobre možno budem ešte lepší než vy traja dokopy." vyzývavo povvedal Geňo. Samozrejme hneď ako to povedal ľutoval to. Dano sa hneď obzrel na niečo a vykríkol: "Aha srnec, budeš ho vedieť dať dole Geňo?" "Ehh... Pokusim sa." Geňo zdvihol kušu a strelil...DOBRÉ! Geňo si vydýchol ako bol so lucky. "Aha" vykríkol Dano "Každý poľovník vie dať dole srnca, ale vevericu nie každý." A Geňo bol zas v pytli hnoja (moja sestra keď chce niečo spraviť vtipne je tam veľa nadávok. CURSE YOUUUU!!!!). No ešte raz zdvihol kušu a... Trafil DOBRÉ! Geňove štastie je asi dobré tentokrát. Samopal sa pozre hore. "Guuuys aha pozrite hore! Tam je papagáj!" vykríkne Samopal."Wow! Tohto nevie len tak niaky poľovník chytiť!" dodá Tomáš. "Počkať... Prečo je tu je papagáj???" povedal zmätene Geňo. Prečo tam hore je papagáj keď je tu -10°C, všetci sú teplo oblečený a tam si veselo poletuje papagáj?? No nič, zdvihol kušu a strelil...zazračne ho strelil (kamo on hraje niake csgo alebo čo)."Ty si niaký šikovnýpoľovník!" zasmial sa Dano "Hehe dík" ríkol Geňo. A takstrielali spolu s kušami čiže pokapalo polka lesa :D (bože čo si to vymyslela i hate u sis). "Fúha ty si riadny poľovník, trafil si každe zviera!" povedal nadšene Dano. "Vieš ty čo? Nechceš byť naším kráľovským poľovníkom?" Geňo nevedel čo povedať:áno alebo nie? Napadlo ho mini výhovorka "Umm môžem si to premyslieť?" Dano odpovedal " Ale samozrejme! Není problém, zajtra príď!" Geňovi sa uľavilo. "Tak my sa traja už ideme vidíme sa zajtra... Alebo nie haha XDD funny" trojka odišla od Geňa. On sa rozhodolpreskúmať toto miesto keď...!! "HUH? Som naspak..?" Bol pri 3 orechoch. 1. rozbitý. Geňo sa rozhodol to zistiť neskôr čo sa to stalo a išiel so dojesť svoje raňajky.


Ok chcem dať rozlišné písmo ale som na pc čiže neviem ako lol potom o pár hodín čakajte part 2 a dúfam že ste prežili pekné Vianoce <3 a dostali ste čo ste si priali :3 majte sa pekne a dúfam že sa vám páčilo táto špeciálna kapitola napísaná mojou sestrou :3 bye bye guys

Idk niaka dnf fanfikcia (joke fanfikcia)Where stories live. Discover now