yoyoyoyo final part
Geňo sa prebudil vo svojej teplej, vyležanej postieľky. Pozeral sa na 2 rozbité orechy. Ako si už vyhľadal včera, tretí je svadba. Mal ho rozbiť alebo nie? Geňo ZAS nemal páru čo robiť. Rozhodol sa že ešte o tom porozmýšla. Divné mu prišlo že Dano stále není doma. Prezliekol sa a išiel si dať volské oko (to som mala na večeru lol). Na pitie si spravil šípkovy čaj (však keď je bri'ish musí aj piť čajíky). Rozmýšlal či má ten orech rozbiť. "Hmm..." zamrmlal si Geňo pod nos. "Vieš čo? Rozbijem ten orech ale pripravím sa na to." povedal si vyzívavo Geňo zakusol do posledného kúsku vajca. Ale najskôr dal pod stromček dárečky a odkaz Danovi. Potom zobral dáky ruksak a zabalil si: niake jedlo, pitíčko a mobil cuz whz not xd. Zobral posledný orech..."Fak zabudol som sa prezliecť. Ja dutá hlava." povedal si a išiel sa rýchlo prezliecť. Ke'd sa prezliekol teraz bol reeady stedy ísť. Jebol orech a bol tam. No tento raz nebol rovno v nevestových šatoch ale čo už. Checkol ruksak či tam mal všecko. No namiesto toho TAM boli tie svadobné šaty. Nemal sakra žiady nápad jak sa do šľaka narvali do quechua ruksaku. Tentokrát bol v dome. Išiel teda otvoriť dvere. No boli zamknuté. Bolo tam okno tak rýchlo pozrel. Boli tam random 2 týpky a hádali sa ktorá si vezme Dana. Očividne Geňo už vedel že Dano si vezme jeho. Všimol si že brána sa začala otvárať a bolo vidno Dana. "Shit, potrebujem čo najrýchlejšie dostať odtiaľto." Otvoril čo rajrýchlejšie okno a skĺzol sa dolu po streche. Dom nebol vysoký čiže vpohode zoskočil. Potom sa schoval za polená kde sa prezliekol do šiat. Zatiaľ Dano skúšal tým dvom týpkam kroksu bola im obidvom veľka. Potom ako doskúšal v tom momente Geňo vyšiel zo svojej skýše. Dano si ho všimol a aj ho hneď spoznal. "To ty si ten poľovník! Čo ty tu?? A prečo si vo svadobných ša-" "No dúfam že si pamätáš aj môj dievčenský hlas" skočil mu do reči Geňo zo svojim 'dievčenským' hlasom. "Tak ty si aj tá 'princezná' hihi. Ale nie tak rýchlo!" Hneď zmenil face Dano a povedal "nemôžem ti tak hneď veriť. Musíš si vyskúšať túto... topánku." Hneď Geňo dal svoju nohu a Dano mu to nasadil. "Si to fakt ty!" Povedal radostne Dano a objial Geňa zatiaľ čo tie dve random týpky išli cringovať (homophobia >:( thats not poggies). "Aj keď si chalan, si sexy jak bebe keksy (aahh normalne ja samu seba fliltrujem lol potom špeciáli píše moja ségea a ja to prepisujem so yea :D)." Geňo nevedel čo povedať. Prečo do pixi sním až teraz filtroval keď sním mal sex literali v 31 oktobra. Ok to je jedno lets continue. "Poď do koča! môžeme mať svadbu hneď teraz!" Dano zobral Geňovú ruku a tahal ho do koča. Potom íšli jak blesk Mcmequeen do zámku. Keď sa blížili k nemu Geňo cítil niečo divné. Nevedel prečo. Ako vošli do zámku, Dano ho ešte rýchlo zobral do jeho izby. Kľakol si a vytiahol krabičku s prsteňom. "Ako viem že si môj ale chcem aby si mal aj odo mňa snubný prsteň. Svadba sa už chyystá aby bola čo najskôr, dúfam že to stihnú do 3 hodín." Tak čakali trvalo to najmenej 2 hodiny (kámo speedrun). Geňo a Dano nstupovali do kõ̷̡̻̣͕̺̣͒̽͝ç̷͔̲͚͕̌͆̓̉̒͂̕a̴̻̲̹̫͂́̇́ͅ lebo najskôr musia ísť do kostola, tak Geňo mal v̷̛̞̺͇͖̈́͜͠ä̷̛̠̖̗͚̂͌͒͂͜͠č̴̢̰̲̥̪̫̇͐͛̀̅š̵̨̱̺̖̰̂̀͝í̵̻͇̣͒ a d̵͉̣̆̈́͜͜ị̷̡̳͇̋̇̚v̸̭̖̰͉̇͒̂̍̑ͅń̷̢̓̏͗̋e̷̬͓͠j̵͙͉̠̫̲̿͘̚͜š̶̨̢̢̖̃í̵͉͇̻̮͌̅̅͐͊ pocit. No tak keď nastúpili čakali už stovky ľudí po okraji cesty a kívali im. Oni im kívaly naspäť. Geňo začul dáky hlă̶̳̯͉̅̈͘͝s̷̞̫͙͐͆.
N̸͎̓͜i̴̢͔͒ê̸̲̌,̴̨͈̽ ̷̪̎t̸̞̀ő̵͖ ̶̥͎͊̈́ň̷͈̻̐e̷̡̲͘m̷̡̛͈̑ô̴̱̹̔ž̵͍͈̊e̵̳͝͝ ̴͉͌̕b̴̬̥̈y̸͍͚͝ť̷͚̏̚ ̴͕͈̈̌ẗ̸̟́a̷̰̕͜k̸̪̊̄ṱ̶̄̽o̷̙̣̓.̵̼͎̊͘"̶̣́ ̵̫̽̿p̵̭͠ỏ̷̗̇v̴̠̹̚e̶͚̣̐̑d̷̂ͅa̴͇͉͆l̷̢̀ ̴̲̓̕t̴̫̖͂ě̶̦͚n̷̜̮̐ ̴̜̤̈́d̷̟̎̇ĩ̵̯͝v̷̦̎n̶̻͝ý̸̢̕ ̸̡̬̀̕h̴̹͕̅̋l̷̢͕̎̿ā̸̘̊ͅs̷̱͠ ̸̖̎̋"̵͇̈́ ̸̠̈́̀K̶͈̀̂t̴̻̰͛̉o̴̟̩̔ ̸̟̱̑̓š̵̲̿i̸̔̊͜?̵̮͛̏!̷̫͗"̷̢̠̇ ̸͓̙͒̀z̸͇͂͗a̷̢͎͛k̴̗̪̈́r̴̡̳̆̂i̷͎̔č̵̳͗a̴̢͖̾l̷̢̹̿ ̶̢̉͜G̴̛͕̉e̷̹̬̎͆ň̵̖̈́̇o̴̲̎.̶̦̪̕ ̴͔͓́͝Z̶̰̯͐͝ṛ̴͉͛a̸̮͖̎͒z̸̘̩̈́͆u̷̡̥̒̌ ̴̧͔̋b̶̫̎ǫ̶͈͛͘l̷̟͐͂a̶̡̤̓ ̶͔̇ç̵̻̌̈́̈́ę̵̹͒ŗ̵͊ṅ̸̖̌o̴̟̒̈t̷̥͘a̸̱͈͒̌.̷̛̱̳̔ ̶̉͂ͅV̶̞̐͋š̸̡͇͊e̷̹̗͌̇t̷̰̲̎ǩ̷͎̽o̵̥̊͂.̶̀ͅ.̴̳̺̓.̵̠͙͊̓.̴̹͖̕.̵̟̎́.̸̩͖̊s̷͇̀ͅa̵͍̮͆̓.̷̢̼̿͝.̶͖́.̵̯́̾.̴̻̀.̵̛̻̥̈́.̶̬̭͐.̴̮̗̆̑.̴̢̞̃͠s̵̲͆̐ẗ̵̰́ŕ̷̭̻a̶͍̔t̵̫̏̐ḭ̴̓͝l̵̛͖̖̒ô̴̘ͅ.̸͎̗͛ ̶̝͎͊P̷̳̍r̸̙͗̂ȩ̸̛̭̾č̸̪̅ǒ̴̹͠?̵̜̈́͠ ̶͙͜͝Č̶̟̈́̇ȍ̸̟̰ ̴̨͉͗̚s̴̢̎a̴̬̔̏ ̴̦̚ś̸͈̜t̸̟͔͠ă̶͉l̴͇͇̄̋o̷̳͋̌?̴͍̌ͅ ̵̢̼͑Č̴̘͆ó̸̑͜ ̸͙̂s̸̻͝o̴͔̍m̶̗̻̃̒ ̵̛͎͌ś̷̝̭̿p̵̞̎r̵̟͆á̵̠̑v̶̖̖̄̾ì̷̖̰̽l̸̦̆͘?̷͔̐̓ ̵͇̠̓K̵͙̫̊͊ḑ̴͍͐ë̷̥́ ̴̂̓ͅv̷͔̥̏̈š̶͉͎͗̀ẻ̸͘͜t̷̟͆ć̶̣ḭ̶́a̶͉͌̐ ̸̲͆̃z̵͈͍͆m̸̢̬͒̈ï̵̖̜͑ž̶̞l̶̟̲͛ĭ̷̛̘̦?̵̭͑ ̵̛͖̦̓Ṁ̷̬r̷̢͖͛̓m̷͈̞̽̈a̷̺̿́l̸̺̽ ̸̢̖̽s̶̹͌i̷͔̓ ̵̞̝̀͝ţ̶̯̓̍í̴̯ḙ̵̀t̶̖̅̈o̷̢͇̽̉ ̵̠̅̾o̵̭͒̈́ẗ̵̺á̷̡̻̏z̶̧̛̟ķ̸̈ͅy̶͖̯̐ ̷͍̒G̷͉̾̅e̶̥͐ň̶̖͛ͅo̶̲͛̕.̷̰̙͛ ̸̮̪̐"̸͙͙͐̾N̷͉̊e̶̻͎͗ö̶̢́b̷̯̼͑͆á̴͚͓̎v̷̱͖̿́a̶̱̍j̷̥͊̆ ̷͍͌̄s̷͎̄́ḁ̸͛.̶̼̏"̴̺̀ ̴̬͇͝p̷̠͑o̸̞͎͝v̸̳̏̊ê̴̞̣̍d̸̞̺͘a̸̗͛l̴̡̟̆͗ ̷̨̛̈́z̸̼͠a̷̜̎̿s̴̺̖̚ ̷͍͌ţ̷̏͌ë̴͇͙́̃ṅ̵͍͙͠ ̷͓̽͘h̵̥͑l̵̹͗ͅą̷̠̋s̷̱̳̓̒ ̶̙̟̄͛"̸̙̠̈͑Č̸̝̼͋̕ǫ̴̺̀́-̶͋͆ͅ?̴̼̄̐"̵̨͉̚ ̸̜̿G̵̤͖̏e̷̬̲͒ň̷̯̦̉̄o̴̺͚̍ ̴̳͝s̸̯̈́k̶̩̠̆̉ȍ̵͎́r̸͕͊o̷̺̭̾ ̶̮̏ņ̶̗̌͗e̵̟̤͆̋d̴̫̒o̵̘̾h̶̖̅̑͜o̸̳̼͑v̶̳͔̒͆o̶̘̊͑r̷̢͉͌i̴͒ͅĺ̶͍̃ ̷̟͛̕k̶̛̟̯͌é̸̬ď̵̗̀-̴͚̖͌ ̵̰̹͘
"Geňo vstávaj!"
Geňo si pomaličky otvoril oči.
"Č...čo sa stalo...?" opýtal sa Geňo.
"Poviem ti nesôr, poď sa naranajkovať a otvoriť darčeky :)" povedal Dano. Geňo sa pozrel na poličku a boli tam rozbité všetky 3 orechy. Pozrel sa na svoju ruku a mal tam snoj zásnubný prsťeň od 'princa' Dana. Geňo mal len jednu otázku.
Naozaj cestoval medzi dimenziami alebo len sníval?
The End...?
čiiiže posledný a finálny part je tu. vôbec nemám páru preččo je tam errorový text. žeby... už išli aj po mňe? netuším pekné sviatky a štastný nový rok :)
YOU ARE READING
Idk niaka dnf fanfikcia (joke fanfikcia)
HumorDream-Dano Georgenotfound-Geňo Sapnap-Samopal Karl Jacobs-Kroj jablkový tommiinnit-Tomáš rodný Slovák Joke fanfikcia ktorú píšem s mojou e🅱️ic sestrou Please enjoy 🍷😜🤪😈😩✨💥🥵🍷😜