part 2 je tady a ledva som ho stihla niako napísať lebo som bola hore do 4 rána a zobudila som sa o 12:30 to super čo HMM ok enjoy
Ako si Geňo užíval dalej svoje kakauko s makovníkom, začal premýšlať. Prečo som sa teleportoval do snežného lesa keď sa mu ten orech rozbil? Prečo mu skidol z ničoho nič (lebo je nemehlo :D) ? Ako to že trafil každé zviera a tým pádom pokapalo polka lesa (lebo gemblý csgo) ? No noč, zobral mobil a začal googliť. "Tri oriešky... pre Popolušku?" Geňo pozerá zmätene. "Film z roku...1973?!" tak Geňo hľadal a aj si pozrel film. Samozrejme že všecko preklikal. "Hmmm...čiže druhý orech je bál a tretí je svadba." povedal Geňo keď si preklikal celý film. No ale prišlo mu niečo divné...Není tu Dano. Kde sa vyparil? Išiel na nnákup? Išiel za niekym? Išiel do svojho bobuxového neba kde sú free robuxy a no scamy? Geňo mal veľa otázok. Rozhodol sa že pôjde si prevetať hlavu a potom ešte napečie niaky koláč na Vianoce. Keď sa obliekol tak si pre istotu zobral tie orechy keby náhodou keby došiel Dano lebo on ich miluje. Keď sa tak prechádzal po Bratislavských uliciach začalo aj snežiť. "Budú Vianoce na ľade, super!" povedal si Geňo radostne. Keď sa vrátil domov začal piecť koláč. Orechy si položil na linku a začal piecť. Keď piekol omylom zhodil orechy a jeden sa rozjebal. "Ah shit, here we go again." povedal Geňo ale teraz vedel čo sa stane Ale teraz mal trochu volnejšie to oblečenie. Mal fancy oblek. Pred ním bol už aj nachystaný kôň. Nasadol a išiel na zámok. No nevedel kde je ten zámok but who cares. On je v tejto dimenzii najviac lucky ass čiže je mu to jedno. Keď prišiel ku zámku už počul niaky cuppcakke remix a už vedel že to bude strašné. Zosadol z koňa "Ostaň Števo." povedal koňovi ale Geňo nemal páru jak sa volá. Išiel ku oknu skadial vychádzala tá hudba. Pozrel sa cez okno a celkom to tam majú funky. Keď išiel vstúpiť do zámku dal si cez svoju tvár šatku aby ho Dano nezpoznal. Prešiel niekoľkými chodbami aby došiel do tej sieni. Uvidel aj Dana tancovať z niakou random holkou a už podľa jeho výrazu sa cíti nekomfortne. Dano si všimol ho len nevedel kto to bol samozrejme. Išiel za Geňom a tu týpku dal do piči. Dano požiadal Geňa o tanec. Potom začali hrať valčíkovu hudbu (wow aká náhoda) a vštcia si našli partnera s ktorým tancovali. Dano ako princ v tomto momente išiel s ním do stredu. "Si veľmi opatrný opatrná zo svojimi krokmi." povedal Dano. Geňo sa snažil nesmiať lebo Dano nevedel že je muž XD. Ale teraz sa Dano cítil komfortnejšie a Geňovi sa ulavilo. Nemá rád keď vidí Dana v strese lebo potom aj on je v strese. "Včera som išiel na poľovačku s mojimi dvoma kamarátmi a stretli sme takého podivína ale bol chill týpek. Z kuše strielal jak nenormálny. Normálne vykilloval takmer celý les. Trafil každé zviera. Dali sme mu možnosť či sa nechce stať naším kráľovským poľovníkom. Dali sme mu že to môže rozmyslieť . Ale dneska sme ho hľadali ale nenašli sme ho :( ." povedal Dano "A ako sa volal?" spýtal sa Geňo čo najviac dievčenským hlasom ako sa mu len dalo. " Volal sa Geňo. Prečo sa pýtate?" "ale len tak lebo poznám veľa poľovníkovale o tomto som ešte nepočul...-la" povedal Geňo a bol v strese či si toho nevšimol Dano ale on bol stratený v tancovaní. Ako keby to nevdel a musel sa sústrediť aby mu nejebol do nohy. Potom ešte sa rozprávali . No geňo si spomenul že u tejto dimenzií keď bude polnoc tak aj jeho koláč ktorý piekol vo svojej dimenzií už bude hotový. Pozrel na hodiny a... fuuuck bol v krupicovej kaši. Mal 10 minút na to aby rýchlo zdrhol zo zámku a teleportoval sa z bodu A do bodu tvoja mama (haha #1 funny sussy moment). "Prepáč ale už musím ísť leboooo... mamka ma zabije" povedal Geňo a v tom momente začal dávať také šprintyešte rýchlejšie akooo...ok bol skrátka rýchly všetcia pochopili túto pointu. "Oi! Čakaj!" Vykríkol Dano a šprintoval za ním. Keď Geňo bežal jeho úžasná kroksa mu odletela od jeho úžasnej nôožky ale vyjebal sa na ňu šak keď sa teleportne bude mať svoje teplé vianočné ponôžky. "Počkaj! vypadla ti... ehh... topánka! I guess" Vykríkol Dano ale Geňo už ho nepočul. "Uf boha som zadýchaný toto bol rýchlejší sprint než keď som zdrhal na bus." Povedal Geňo keď Už bol spátky v bode 'tvoja mama'. "Oh akurát sa mi upiekol koláč :) ." povedal Geňo a vybral nechal ho vychladnúť. Potom sa prezliekol do amongus™ pyžamko a išiel hajkať po tomto divnom, šialenom ale aj zábavnom dni. :)
yoyoyoyoyoyo part 2 je tady a zajtra bude finále tohto retardovaného vianočného špeciálu bye bye guys we see u tomorrow :D
YOU ARE READING
Idk niaka dnf fanfikcia (joke fanfikcia)
HumorDream-Dano Georgenotfound-Geňo Sapnap-Samopal Karl Jacobs-Kroj jablkový tommiinnit-Tomáš rodný Slovák Joke fanfikcia ktorú píšem s mojou e🅱️ic sestrou Please enjoy 🍷😜🤪😈😩✨💥🥵🍷😜