Večer išli do kina presnejšie do Eurovei (nakupne centrum v Bratislave 😛). Emm... vyskytol sa problém. Všetky filmy boli vypredané. "A teraz čo??? :'''( " povedal smutne Geňo. Bol veľmi brocken s toho že nemohli ísť do kina. Chcel urobiť najviac edži animation meme. "No, ale môžme ísť jedine na Tlapkovú patrolu™." (Nevedela som nápady na nový film a chcela som my little pony ale tento príbeh sa odohráva v 2021 čiže pls jů mast understend dat aj em hiúmen tů). Geňo nevedel čo už robiť, tak akceptoval Danový nápad a išli na Tlapkovú patrolu ™. Išli si kúpiť niečo pod zub a na chlop chlop.

-Time skip-

Mysleli že ich to nebude baviť, no ale mýlyli sa. Veľmi  ich to bavilo. Boli tam asi jediný dospelí slobodný Bad boyzz😈😈😈 zatiaľ čo ostatný tam boli rodičia z deťmi. No Dano potom bol unavený akokeby ho niečo vyčerpalo. No nič nerobili extra iba pozerali film v kľude. "Si v poho bro?" Opýtal sa Geňo "Si niaky sklesnutý?" "Nie len... Len ja mám rakovinu sklerózi a včera som si chlopol tie 'lieky'. A väčšinou keď si ich zabudnem dať som veľmi skleslí" Povedal Dano sklesnute. "Potom keď dopozeráme film, pôjdeme domov a urobím ti čaj, ok bro?" Povedal Geňo starostlivým hlasom. Po filme išli domov.

Keď prišli domov bol tam Samopal a Kroj. Well...mali tam svoju chvíľu a rovno v obývačke (to je super čo?? Ja myslím že nie xdd). Hneď išli inde aby mohli pokračovať vo svojej chvílke. Ešte len tý dvaja to procesovali čo sa stalo. Radšej to ignorovali a Geňo išiel po Daňové lieky a urobiť mu čaj. "Musím ti dačo riknuť Geňo." Povedal zrazu Dano. Urobil hlboký nádych a výdych a povedal "Vieš...chcel by som ti povedať moje veľké, VEĽKE tajomstvo..." začal "A to je...že nie som tak úplne táto bytosť." Geňo začal loadovať čo to do svätého xxDano_Emoboyxx to vyšlo z Daňových úst, ale ešte udržiaval pokoj a pozorne počúval Dana. "Ja som totiž Boh a moje pravé meno je xxDano_Emoboyxx-" "JA TU MAM SVÄTÉHO xxDano_Emoboyxx???!!!!" Vykríkol zrazu Geňo. "Em..prepáč pokračuj budem ešte pomali loadovať." Ospravedlnil sa a nechal Dana pokračovať. "Kde som to skončil... Ah! Poslali ma tu lebo potrebujú niakych ľudí aby mohli naučiť a potom aby oni by mohli vládnuť a mi si ísť odpočinúť." Dokončil smelo ale stále sa cítil neistý lebo keď tak Geňo vykríkol. "A podľa mňa si výborný aby si mohol vládnuť za mňa." Ešte dodal posledné slová. Potom chvíľu to Geňovi trvalo lebo potreboval loadnuť všetky informácie. "Dúfam že akceptuješ toto a budeš mojim nástupcom. Rozmysli si poriadne." Potom chvíľu Geňo rozmýšľal. Potom povedal svoju finálnu a jasnú odpoveď.

To be continued~

Joj ospravedlňujem sa za neaktivitu ale  zabudla som na toto ale táto kapitola je dlhšia čiže až na budúci týždeň čakajte novú mala som v škole toho veľa za jeden týždeň som písala 8 písomiek hlava mi išla odpáliť
Pondelok:1
Utorok:3
Streda:3
Štvrtok:1
Piatok už naštastie nám dali vydýchnuť ale potom na ďaľší týždeň sme sa dozvedeli že mamé dlhšie prazniny a sme online čiže aspoň tak čiže mám čas vymýšľať ďalšie retardované kapitoli hope you like this one ;DD

Idk niaka dnf fanfikcia (joke fanfikcia)Where stories live. Discover now