10. Bölüm(Anlatma göster bana)

103 2 16
                                    


"Oo, ne yaptın be Ömer dur"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Oo, ne yaptın be Ömer dur"

"Tamam"

"He işte burası" dedi Serdar. Beyza mısır patlatmıştı. Ömer içeriden bir sürü yorgan getirmişti. Dışarıda yağmur vardı, kombiyi açmamıza rağmen hala evin içi buz kesiyordu. Oturma odasında ki koltukları Mert ve ben yatak haline getirmiştik. 3 tane uzun koltuk vardı, hepsini teker teker açtık. 

"Mine. Biz buraya uzanalım mı?"

"Olur" dedi gülerek. Mert Ömer'in elinden bir tane yorgan alıp açtığı koltuğun üstüne atı.
Herkes yatacakğı yerlere uzanıp yorganlar üstümüze çektik. Film başlar başlamaz Ömer'in telefonu çaldı.
"Ya senin o telefonunu sıç-"
Beyza Serdar'ın ağzına yavaşça vurdu." Ama Beyza sende söylüyorsun"
"Ama sen söyleyemesin"
"Tamam"
Ömer telefonu meşgule atı. Filme devam etik. Mert beni kollarıyla sarmış bir şekilde filmi izliyordu.
"Naber" dedi Mert kulağıma fısıldayarak.
"İyi senden" dedim sessizce sırıtarak.
"Benden de iyi ne olsun işte yaramaz sevgilimle uğraşıyorum"
"AA kimmiş bu yaramaz kız"
"Bir tane işte Instagram dan tanıştığım bir kız"
"Kim o" dddim telaşla kalkarak. Mert gülerek bana bakıyordu "işte bir tane güzel kız. Sarışın yeşil gözlü, ım taş gibi vallah"
"Ne kim o"
"Sanne ne ya"
"Mert" dedim durdum ve ona baktım kafamı kaldırıp.
"Nasıl bana ne ya" Mert gülüyordu.
"Gülme" dedim gülerek. Mert beni kendine çekip kolayına sardı. "Send egemen küsüyorsun be kızım"
"Ee öyle şeyler dersen dayak yersin"
Mert hala gülüyordu, en sonunda dayanamayıp ağzına yavaşça vurdum. "Gülme gülme" dedim fısıldayarak.
"Ya sana ne. Gülerim" dedi. Mert Ömer'in bize baktığını görünce ciddileşti. "Mine attık gülme film izleyemiyorum" dedi şaka ama ciddi bir tavırla. Bana dönerek "biraz susatması. Hayır yani sen gülüyon benide güldürüyor ya ayıp gerçekten ayıp"
Ben ve Ömer Mert'e bakıp gülüyorduk Altan Altan.
Daha sonra...

"Oh sıcacık"
"Ya sokma elini yemeğe pislik yapmayın"
"Ama Beyza açız"
"Bekle bir Serdar vericem "
"Tamam" dedi Serdar Beyza'nın yanağından öpüp. Film bitmişti romantikti ama saçma bir konuydu, benden öte Mert çok sevmişti filmi. Beyza ve ben filmin son kısmını izlemedik, diğerleri izlerken bizde mutfakta yemekleri hazırlıyorduk.
"Mineee" diye bağırdı Serdar
"He, ne oldu"
"Koş Mert bayıldı"
"Ne" elimdekileri masaya bırakıp salona koştum. Mert yerde yatıyor Serdar gülmemek için kendini zor tutuyor Ömer ise Mert'in koluna ayağıyla vuruyordu.
"Ne oldu neden yerde yatıyor"
"Ee öldü"
"Ney öldümü"
Ömer ayağıyla Mert'in koluna bir kez daha vurarak "Mert kalk abisi üzülmedi"
Mert aniden ayağa kalkarak bana uykulu gözlerle baktı. Çok yorgun gözüküyordu, dağılan siyah saçları ban Başkan yeşil gözleri çok güzeldi. Ayağa kalkarak yanıma geldi.
"Neden üzülmüyorsun. O kadar bayıldım" dedi Mert. Ben gülerek merte bakarken oda bana gülüyordu.
"Hadi gelin sofra hazır" diye bağırdı mutfaktan Beyza.
"Tamam" dedim. Hepimiz mutfağa doğru gittik.
"Of en sevdiğimi yapmış gene Ya"
"Evet"
Sofraya oturduk. Ben herkese ayranlarını koydum. Onlar ise başlamışlardı.
"Ya şu Sude olayı ne oldu abi" dedi Ömer. Mert öksürmeye başladı, Serdar'da beli etmeden Önerin koluna vurdu.
"Şey o olay ya kapandı bitti Ömer sen şimdi neden açıyorsun konuyu" dedi Beyza.
"Ne biliyim bu ikisi 2 haftadır küs kaldıkları için ondan"
"Tamam sus"
"Tamam sustum"
Ortam çok gerilmişti, Sude olayının açılması sinirlerimi o kadar boğdu ki. Ömer haklıydı askında, bizi ayıran oydu. Zaten istediği de buydu. Yemeklerinizi yemiştik, herkesin suratı 5 karıştı. Kimse gülmüyordu, nedeni Sude mi diye düşünürken Mert kulağıma eğildi.
"Çok güzelsin" diye fısıldadı. Onu sağ omuzumla iterek son lokmamızda ağzıma atım.

"Ya Öner sizin şu kızla aranız nasıl"
"Neden soruyorsun"
"Hani yani yengemizle tanışalım diye diyorum"
"Konuşmuyoruz"
"Niye" dedi Serdar ani bir tepkiyle.
Beyza Serdar'a dönüp "ya merak ediyorumda 'sana ne'"

"Yani şeyden diyorum bebeğim. Hani bunlar yani şeyden işte"
"Tamam abi sus konuştukça batıyon" dedi Mert gülerek.

Serdar Mert'e göz devirip önüne döndü.

🤍
Devam edecek...

ruhumdaki sesWhere stories live. Discover now