A vámpír csapatok minden vezetője, valamint a mancs őrjárat elérte a kilátót. Leugrottak a vezér hátáról, és berohantak, majd a vezetők követték őket. Az őrtorony megsemmisült. A lift elromlott, a lámpák kialudtak, és törött üveg borította a padlót. Mindenhol törmelék volt, Beto-nak vagy Marshallnak nyoma sem volt. Marc még mindig az őrtoronyajtók mellett feküdt. Néhány méterre, a romok alatt eltemetve, Andrew volt.
"Marc? Jól vagy?"kérdezte Chase ahogy lassan felált.
"Igen, jól vagyok. Andrew!" Kiáltotta és mindenki Andrew-hoz rohant.
Henry segítségével Andrew felkelt és megrázta magát. Chase odament hozzá és a vállára tette a mancsát.
"Hol van Marshall?"kérdezte Chase.
Andrew köhögött és megrázta a fejét. "Nincs... Az utolsó, amit láttam, az volt, amikor Beto varázslatot vetett rá ... Próbáltuk megvédeni ..."
Chase nem mondott semmit, és pár lépést visszalépett. Nem tudta elhinni. Marshallnak vége? A legjobb barátja elment? A legrosszabb az volt, hogy már nem érezte. Tehát valami nagyon rossz történt.
"Nem halt meg, ugye?"kérdezte Chase.
"Nem ... ez egy varázslat, amit minden vámpírkirály megtanul, hogy irányítani tudja az örökösét."
"Ah, és igazad van."
Mindenki megfordult, csak, hogy észrevegyék Beto-t mosolyogni rájuk. Chase és a többi vezető morgott rá, míg a többiek felkészítették fegyvereiket.
"Mit tettél Marshall-lal?"morgott Chase.
Beto csak nevetett, " kérdezd meg tőle. Gyere ki és ismerkedj meg a barátaiddal, Marshall."
Egy kis alak jelent meg Beto mellett. Mindannyian látták a foltos kiskutyát. Rosszul mosolygott rájuk. A szeme teljesen fekete volt. Pillantása mindenki lelkébe bámult
"Hello barátok."Mindenkit meglepett Marshall démoni hangja.
"Mit tettél vele?"Rocky sikoltott.
"Ó, nem tett velem semmit, Rocky. Sokkal jobban érzem magam."nevetett a démoni Marshall.
Beto tapsolt, és egy sziszegő hang hallatszott az őrtoronyból.
"Vámpír Vezetők! Kapjatok el ha tudtok! Beto hívott és eltűnt .
A vezetők egymásra néztek, mielőtt eltűntek. Ryder, Jake és a kölykök kirohantak és látták, hogy új vámpírok közelednek hozzájuk. Ryder elszántan nézte a kölyköket és Jake-et.
"Készen álltok?"kérdezte Ryder.
"Igen!!"mindenki egyszerre mondta.
"Végezzetek velük! Vigyétek őket az őrtoronyba, élve vagy holtan. De Chase-t hagyd meg nekem!"mondta Marshall, majd elteleportálta Chase-t és magát a kertbe.
Ryder, Jake és a kölykök szemmel tartották az ellenséget, amikor hirtelen minden harcos, akit legyőztek, megjelent a tömeg mögött.
"Barátok, támadás!"Parancsolt Ryder..
A két front háborúskodása visszhangzott a levegőben, ahogy a gonosz kutyák összecsaptak a harcosokkal, a mancs Őrjárattal és Jake-kel.
Marshall démoni hangja miatt Chase morgott. Még mindig érezte egy kicsit a legjobb barátját benne. Az egyetlen probléma: hogyan tudta visszaszerezni?
"Marshall! Gyere vissza hozzánk!"Kérte Chase.
"Miért Chase? Hogy újra olyan szánalmas kiskutya lehessek, amilyennek mindig is hittél?"Marshall sziszegett és meglőtte Chase-t.
DU LIEST GERADE
Mancs Őrjárat | Kalandöböl vámpíra
Vampirgeschichtenerengesdio54 halloweeni különkiadása Marshallt, a Mancs őrjárat bájos és ügyetlen dalmatáját és tűzoltókutyáját egy küldetés után megtámadja és megharapja egy vámpír, és ő maga is azzá válik. Háború tör ki a vámpírok között szülővárosukban, Marshall...