9. fejezet

39 2 0
                                    

"Mi??"kiáltotta minden szőri sokkban.

"Figyelj, tudom, hogy ez nem néz ki jól..."

"Nem néz ki jól? Ez szörnyű! Hogy az Isten szerelmére, hogy ürítsük ki holnapra az Adventure Bay-t és a ködös völgyet?" mondta Rocky.

"És hogyan magyarázzuk el nekik, hogy vámpírok támadják az egész várost?"kérdezte Rubble.

"Maradj nyugodt. Először megoldást kell találnunk " - mondta Ryder.

"Mondd, Marshall, honnan tudod?- kérdezte Marc, és szűkítette a szemét .

"Beto mondta nekem az álmomban tegnap este. A rémálom? Chase nem mondta?"

"Nem."

"Emlékszel? Az örököse?"

"Ez nem logikus válasz."

"Mi logikus?"

Chase a vitázó kölykök között sétált. "Srácok, ne vitatkozzatok. ezzel nem jutunk sehová."

"Chase-nek igaza van. Nem eshetünk pánikba. Előbb ki kell ürítenünk a várost. Minden segítségre szükségünk van. Felhívom Everestet és Jake-et. Segíthetnek nekünk."mondta Ryder.

"Mi? Tracker és Carlos?"kérdezte Marshall.

"Sajnos Tracker és Carlos nem tudnak, még ha akarnák is. Egzotikus virágot keresnek Goodway polgármesternek.- válaszolta Ryder.

"Miért nem akarod, hogy segítsenek nekünk? Tudod, hogy Jake és Everest a barátaink."Skye aggódva kérdezte.

"Nem Jake miatt aggódom. Az a helyzet, hogy Everest fél a vámpíroktól, és rengeteg fegyvere van, amivel megölhet."mondta Marshall, nyöszörögve.

"Milye van? Honnan tudod?"kérdezte Rocky.

"Elmondta nekem, és megmutatta nekem a fegyvereit, amelyeket Jake elől az erdőben rejtőzik.- válaszolta Marshall.

Chase odasétált hozzá, és egy mancsot tett a vállára.

"Ne aggódj, Marshall. Biztos vagyok benne, hogy Everest meg fogja érteni."biztosította a legjobb barátját.

----------

"V-vagy mégsem."Chase motyogott.

Jake szorosan tartotta Everestet a karjaiban. Morgott a dalmatára, és mindent megpróbált, hogy eljusson hozzá, de Jake visszatartotta. Marshall megrémült és elrejtőzött Chase mögött. Andrew és Marc összebújtak Ryder mögött, nem tudták, mit fog tenni velük a husky.

"Mondtam, hogy meg akar majd ölni.- Suttogta Marshall.

"Csak a halott testemen keresztül."Chase suttogta vissza. Marshall enyhén mosolygott.

"Vigyázz, Chase! Maradj távol ettől a dologtól, mielőtt megharap!"Everest morgott.

"Akkor megyek. Nem hiszem, hogy szívesen látnak itt. mondta Marshall .

"Oké. Találkozzunk a kutyaházad előtt?"kérdezte Chase.

"Oké. Később találkozunk."mondta Marshall, és ezzel eltűnt.

Everest azonnal kiugrott Jake karjaiból, és elgázolt, hogy utána nézzen. "Szerencsére jól vagy, Chase."mondta, megkönnyebbülten. Láthatóan kényelmetlenül érezte magát az Everest kis " ellenőrzése" miatt.

"Abbahagynád a szaglászást?- mondta a németjuhász dühösen.

"Hehe ... csak biztosra akartam menni."Everest mosolygott. Chase ellökte Everestet "Hozzám ne érj, csak így hátrahagynád a barátod mert megváltozott, engem elfelejthetsz barátodként." a németjuhász morgott

Mancs Őrjárat | Kalandöböl vámpíraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin