14. fejezet

41 3 0
                                    

Sötét volt. Egy sötét üresség. Túl sötét ahhoz, hogy bármit is láthassak. Még a legfényesebb zseblámpa sem lett volna elég fényes ahhoz, hogy megvilágítsa a helyet. Sötét energia áramlott át a sötét térben. Az egyetlen hang, amit lehetett hallani az a szív dobogása volt.

Aztán hirtelen egy fehér aura kezdett ragyogni a sötétség közepén a fehér üresség belsejében kialakult alak. Egy fiatal dalmata volt.

A dally csendben lebegett. Határozott arckifejezése volt, teste merev volt, szeme csukva volt.

" Válj a belső vámpíroddá. Káros az egézsedre ha mást teszel.."A sötét tér suttogott.

Amikor ezt meghallotta, a dalmata kinyitotta a szemét. "Az egészségem teljesen rendben van anélkül, hogy szórakoztatnál velem. Végre megszabadultam tőled, nem te irányítasz."válaszolt.

A sötét hang rémisztően nevetett." Olyan ostoba vagy, azt hiszed, megszökhetsz előlem? Te és én egy és ugyanaz vagyunk."

"Ezért vagy nagyobb bolond. Alábecsülsz engem. Mi ketten sosem voltunk, és sosem leszünk egy és ugyanaz."Marshall morgott.

" Mindjárt lejár az időm. Ne felejtsd el meginni azt a poharat."

" Milyen pohárról beszé- -"

" Isten veled, bolond kutya..." Csak ennyit hallot Marshall mielőtt minden újra sötét lett.

"Marsh..."

"Mar...shall"

"Marshall ébredj fel!"

Marshall felnyögött és felült, a szeme félig nyitva volt a korábbi "szunyókálásából". Ahogy homályos látása világossá vált, ki tudta deríteni, hogy az őrtoronyban van.

"V-várj... Az őrtororny?- Gondolta Marshall.

"Az őrtorony... Kaland-Öböl! Muszáj...- Kiáltott fel Marshall.

"Woah, woah, woah, nyugodj meg Marshall. Most már mind biztonságban vagyunk. A város újjáépült."Chase válaszolt.

Marshall megkönnyebbülten felsóhajtott. "De hogyan? Azt hittem, megsemmisült."

"Nos, bármit is tettél, megjavította."

Ahogy Marshall felnézett, látta, hogy az összes vezető áll előtte. Idegesen nyelt, csillogó, fényes kék szeme a sárga szemekre nézett.

"Miért néztek így rám? Kik maguk?- Kérdezte Marshall.

"Helló. Mi vagyunk Kalandöböl vámpírjainak vezetői. Henry vagyok, ő pedig Kate, Tom, Jordan és Shade."mondta Harry, ahogy lehajolt hogy Marshall szemeibe nézett.

"Helló. Marshall vagyok. Örülök, hogy találkoztunk, és köszönöm a segítséget.- Mondta mosolyogva Marshall.

A vezetők bólogattak és mosolyogtak. Ryder, Jake, a kölykök, Andrew elsétált mosolyogva Marshall előtt. Everest odement crush-ához, majd óvatosan odabújt.

"Örülök, hogy jól vagy Marshall!"Everest kiáltott.

"Köszönöm Everest. Meddig aludtam?- kérdezte, felemelve a szemöldökét.

"3 napig, de hiányoztál Sajttorta."Chase válaszolt, nevetve egy kicsit.

"Ti is hiányoztatok.- Mondta Marshall.

"Jól vagy, haver? Még mindig nagyon kimerültnek tűnsz!- Kérdezte Tom.

"Igen, jól vagyok. Csak egy kicsit éhes vagyok, ez minden". Marshall válaszolt.

Mancs Őrjárat | Kalandöböl vámpíraحيث تعيش القصص. اكتشف الآن