4 | ʙᴏᴅʏɢᴜᴀʀᴅs

28 7 4
                                    

Kereta yang dinaiki mereka berhenti di depan sebuah villa yang cantik. Kalau luaran pun dah cantik apetah lagi di dalam ye dak?

"Kita kat mana ni Daddy?" Ash memeluk leher Dom dengan erat. Ash dapat rasakan yang dia akan berpisah dengan Daddy dalam masa terdekat.

"Kita dekat rumah nenek dan atok ni sayang" Puan Amelia menjawab bagi pihak Dom

"Ha? Tapi bukan ke kite dah takde granpa dengan grandma? Daddy tipu ehh" Ash merenung tajam wajah Dom

"It's not like that munchkin. It's true your grandparents are already died but this one here is your another one. Call them atok and nenek" Dom terangkan dengan selembut yang mungkin.

"So... kita akan stay dekat sini ke?" Brian menyorok dibelakang kaki Letty

"Ye sayang. Dah jom masuk. Sejuk lah dekat luar ni" Puan Amelia membukakan pintu untuk mereka

"Brian. Ash" Tuan Harry memanggil dari ruang tamu.

Brian dan Ash menyahut lalu berjalan ke arah Tuan Harry dengan perlahan. Masih kekok lagi mungkin

"Let me introduce this is your own bodyguard as you stay here" Tuan Harry berdiri dan berjalan ke arah salah seorang lelaki yang memakai kot hitam.

"This is Ken or Kenzo Kurosaki" Muka macam American tapi last name macam Japanese. Mix mungkin?

"This is Dean or Adrean Ackles" Yang ni pulak nama macam kacang 'bean' dengan 'dean' lebih kurang je bunyi

"And last one, this is Jay or Jayden Lee" Ha yang ni pulak muka macam oppa korea

"If you wonder, actually Ken is american-japanese. Dean is american-malay. Jay is fully korean just ignore his name. His mother love american name that's why she name him Jayden" terang Tuan Harry macam tau ii je Ash tengah fikirkan pasal tu.

"Thanks atok" Brian memeluk Tuan Harry. Apabila dia merasakan seperti dia sorang je yang berterima kasih, dia memandang ke arah Ash.

Ash masih lagi memandang ke arah ketiga tiga bodyguard mereka itu. Sampai ternganga mulut kecil Ash tu.

"Ash! Hei tutup mulut tu nanti lalat buat sarang dalam mulut adik" selamba Brian menegur sambil berdiri di sebelah Tuan Harry

"Mmph. Yelahh adik tutup mulut" Ash menjeling abangnya. Sekejap baik, sekejap macam kucing dengan anak ayam. Brian jadi kucing sebab dia besar sikit. Ash pulak jadi anak ayam sebab kecik je.

Tak habis lagi dengan terkejut dapat personal bodyguard, ini terkejut lagi sekali. Brian dan Ash dapat bilik sendiri yang lebih besar dan mewah dari bilik lama mereka di LA.

Dalam bilik tu pulak dah dilengkapi dengan barang ii mengikut personaliti mereka. Ash agak terkejut kerana warna biliknya bukanlah warna pink atau pun biru, tetapi lilac. Memang cantik sangat.

————————————————————————
Ketiga tiga bodyguard Brian dan Ash sedang bersantai didalam bilik gaming milik keluarga Hemsworth.

Bilik kerja mereka masih dalam proses membaikpulih. Jadi buat sementara waktu, bilik gaming lah yang menjadi sasaran mereka untuk bekerja.

Yelah kerja diorang memerhatikan budak ii tu bukannya suruh goyang kaki. Jadi bilik gaming yang tidak berpenghuni sajalah tempat untuk mereka rehatkan diri.

"Oii Ken" Jay menolak sedikit bahu Ken

"Nak ape kau" Ken yang baru sahaja mahu terlelap menatap wajah Jay dengan mata helang miliknya.

Ken adalah ketua bodyguard dikalangan mereka bertiga. Memang patut pun dia jenis yang dingin

"Kau.. err reti speaking tak? Aku tak reti lah jenuh lah nanti nak bercakap dengan budak ii tu" Jay memandang Ken dengan gelisah

My Ride or DieWhere stories live. Discover now