32 | ɪɴᴄᴏᴍɪɴɢ

16 6 3
                                    

"Mak bapokk ! Banyok bebenor kereta nya. Siapa punye ni yop?"

Awal pagi lagi dah buat hal Si Ajim ni.

"Diam lah waknat. Mestilah kereta papa" Arzeen memicit pelipis kepalanya. Migrain yang dia dapat sebab tidur sebilik dengan Arzeem.

Dah la tidur lambat, lepastu boleh pulak dia ajak Arzeen yang sedang nyenyak tidur menyembang. Memang nak kena Arzeem ni.

"Awei no nak maghah ke temannya. Cer bawok bersabor siket" dengan lenggang lenggoknya dia berjalan ke Arzeen.

Kalau bab mengusik serahkan jelah dekat Arzeem ni. Memang pakar dari segala pakar mengusik. Dia punya level memang tinggi sungguh.

Bukan setakat budak kecik and adik beradik je dia mengusik, yang golongan tua pun dia usik juga. Memang tak reti makan saman budak ni.

Arzeen dah fed up dengan perangai abang kembarnya yang seorang ni. Apalah amalan mama diorang masa pregnant dekat diorang dua ya. Berlainan sungguh perangainya.

"Kau ni dah kenapa bang pagi-pagi buat hal main loghat Perak pulak. Sedar diri sikit kau tu IC 01 tau. Bukan nya 08" Arzeen menolak perlahan bahu Arzeem menjauh.

"Sudah lah tu dengan drama di pagi hari korang. Masuk kereta cepat, siapa lambat bayar sendiri" sekali lagi Tuan Harry ugut diorang.

Berdesup kereta Lamborghini Aventador berwarna matte black milik Tuan Harry meninggalkan yang lain di belakang. Makan asap lah korang.

"Weh masuk cepat mat. Kita kena kejar papa ni. Mana boleh jadi" Arzeen menggamit abangnya masuk ke dalam perut kereta Audi R8 berwarna black red miliknya.

————————————————————————-
Ayden yang sedang mengunyah gula-gula getah memandang senget wajah Tuan Harry.

"Simple betul mat outfit kau" Hayn menegur dari belakang Ayden.

Akibat dari aksi spontan Hayn, terselit Ayden yang tersedak 𝑐ℎ𝑒𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑢𝑚. Tapi apakan daya tiada siapa yang peduli.

Diorang lebih pentingkan outfit Tuan Harry. Poor my baby Ayden

Sangat berbeza ya dari hari yang biasa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sangat berbeza ya dari hari yang biasa. Tuan Harry ni memang ngamsoi dengan suit jelah. Hari-hari pakai suit sampaikan dia pakai t-shirt biasa tu orang pandang pelik.

Tuan Harry membelek badan sendiri. "Okay je aku rasa, bukannya aku pakai swimsuit pun"

Abaikan mereka yang jakun dengan outfit Tuan Harry. Arzeem mendekati Ayden yang masih terbatuk untuk bertenang. Disangkakan Arzeem hendak menolong Ayden.

Malah yang sebaliknya berlaku. Dia boleh mintak 𝑐ℎ𝑒𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑢𝑚 dekat Ayden?!

"Boss bak la satu jangan kedek sangat" dengan sekali tamparan dari Arzeem sahaja terpelanting terus 𝑐ℎ𝑒𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑢𝑚 jahanam tadi.

My Ride or DieWhere stories live. Discover now